سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh بررسی بازی ها - صفحه 2

CinemaCenter Navigation Bar & SlideShow

دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت  طراحی دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه 

 هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته , طراحی وب سایت , سئو سازی , کابل هلوکیبل , اعلام حریق , پیاده سازی دیتاسنتر

 

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش موضوعات: شماره 21 تا 34 , از مجموع ‍34 موضوع

انجمن: بررسی بازی ها

بخش مخصوص بررسی های بازی های رایانه ای

  1. بررسی و تحلیل بازی nba 2k11

    آغاز شده توسط  ADoLF, 10-10-2010 15:51
    2010, 2k11, michael, mode, فراموش, قله, قهرمان, قوانین, قابل, قبل, قسمت, قطعات, كند, كردن, موفقیت, مورد, مایكل, مثل, مثلا, مجسمه, محبوب, مسابقه, مسابقات, مشاهده, نفر, نقش, نهایت, چهره, نیست, نام, نامه, نسخه, نظر, هم, همه, هنگام, های, هدف, واقعی, وارد, ورزشی, پخش, پر, انجام, این, از, اطلاعات, بنویسید, بهترین, بودن, بوده, بیشتری, بازی, بخش, برای, بررسی, بزرگ, بعدی, تمام, توانید, توانایی, تواند, تیم, تاریخ, تبدیل, تحلیل, ترین, جلد, جوانی, جوردن, جدید, حرف, خود, دهه, دو, دیگر, دیدنی, دارید, در, درست, دست, ذخیره, روی, روزهای, زمینه, زنده, زندگی, زیبا, زیر, سابقه, ساخته, ستاره, سری, شما, شخصی, شده, شروع, صورت, طراحی, عكس, عنوان
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 1,943
    10-10-2010, 15:51 برو به آخرین پست
  2. بررسی و تحلیل بازی Halo Reach

    آغاز شده توسط  ADoLF, 10-08-2010 11:39
    halo, master, reach, فیلم, فراموش, فضای, قهرمان, قطعات, موجب, مورد, موسیقی, میشوند, متفاوت, مدت, مشاهده, معرفی, نمایش, نکته, چگونگی, نگاه, نبرد, نحوه, نرم, نظر, همواره, همزمان, های, هدف, واقعی, یک, کنار, که, کوچک, کار, کردن, گیم, گانه, گرافیک, گرافیکی, پشت, world, آنچه, آهنگ, آخرین, آسمان, افتادن, افزایش, انیمیشن, انگیز, انتقال, انتخاب, انداختن, اولین, این, اثر, اجرای, ارتش, استفاده, اطلاعات, بهترین, بیش, باقی, بازی, بازیگران, بازسازی, بدون, برای, بردن, بررسی, بزرگ, بعد, تمام, توسط, تیم, تاریخ, تحلیل, تصویر, تصاویر, تعداد, جنگ, حرف, خطوط, دیدن, داده, در, درست, روی, روش, زیادی, زیر, سه, ساخته, سخت, سرباز, سرعت, شما, شماره, شخصیت, شده, شروع, صفحه, ضرب, طریق
    • پاسخ ها: 2
    • نمایش ها: 1,064
    10-08-2010, 11:56 برو به آخرین پست
  3. بررسی و تحلیل بازی Quantum Theory

    آغاز شده توسط  ADoLF, 10-05-2010 15:47
    2010, quantum, theory, فاصله, قابل, قرار, مورد, می, متفاوت, مثل, محیط, نمایش, چه, نیست, نکته, نگاه, نام, نحوه, نظر, همه, های, هدف, هر, یک, کمک, کننده, کنید, که, کپی, کرده, کسی, گیری, پیدا, پشت, آموزش, آید, اند!!!, اولین, این, از, استفاده, اعلام, به, بهتر, بوده, بین, باقی, بازی, بازسازی, بخش, بدون, بر, برای, بردن, بررسی, بعد, تمام, تبدیل, تحلیل, تصاویر, تعداد, تعریف, جنگ, جالب, جای, جدید, حالت, خواهد, خود, خاطرات, دنیای, دو, دیدن, داد, داده, دارید, در, درست, دست, روی, را, زمانی, زندگی, زیادی, سیستم, سال, ساخت, ساخته, ساده, سخت, سری, شما, شود, شکل, شگفت, شخصیت, شد, شدن, شده, شروع, صفت, طراحی, عنوان
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 1,045
    10-05-2010, 15:47 برو به آخرین پست
  4. تحلیل و بررسی بازی Civilization V

    آغاز شده توسط  ADoLF, 10-01-2010 11:55
    2010, civilization, michael, time, فضای, قابل, قبلی, قرار, قسمت, مهم, موسیقی, می, مایکل, متفاوت, محیط, مختلف, نقش, چه, نیست, نام, نظر, هم, همه, همزمان, های, هایی, وسیله, یا, کلیک, کنید, کنید., که, کامپیوتر, کار, کدام, کردن, کرده, گفت, گیم, گیری, پیدا, پیش, آنچه, آهنگ, امکانات, انتقال, انتخاب, اولین, از, است, اعتیاد, به, بهترین, بین, بیشتری, با, بازی, بازیکنان, برای, بررسی, توانایی, تاریخ, تاریخی, تبدیل, تحلیل, جنگ, جهان, جدیدی, حماسی, خلق, خواهد, خود, خاطره, دنیا, دیگر, داد, دادن, در, درخواست, دست, رفته, روی, زمانی, زندگی, زیادی, زبان, سیستم, ساخته, سخن, سری, سرشناس, شماره, شهرهای, شود, شکل, شکوه, شدن, شده, شد؟, صلح, طراحی, عنوان
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 3,632
    10-01-2010, 11:55 برو به آخرین پست
  5. نقد و بررسی بازی Machinarium

    آغاز شده توسط  .:Parham:., 09-19-2010 20:32
    • پاسخ ها: 2
    • نمایش ها: 2,104
    09-19-2010, 21:08 برو به آخرین پست
  6. نقد و بررسی بازی Alan Wake

    آغاز شده توسط  .:Parham:., 09-19-2010 03:21
    alan, فلش, فیلم, فاصله, قابل, قرمز, قرار, قسمت, مقابله, من, موجب, مورد, موزیک, موسیقی, مثلا, محبوب, مدت, مشکلات, مشاهده, معمولی, نقد, چه, نوری, نیاز, نیست, نکته, نام, نظر, همواره, همسرش, های, وسیله, کنید., کنید..., که, کتاب, کردن, گرافیک, گرافیکی, پیدا, wake, آموزش, آید, آب, آخرین, افراد, افزایش, امضا, انیمیشن, اولین, این, اثر, اجرای, استفاده, اطلاعات, به, بهتر, بهترین, بیش, بازی, بخش, بدون, بردن, بررسی, بعد, تمام, تبدیل, ترک, تصویر, جنگ, جالب, حلی, خواهد, دوستان, دیگر, دیگران, داده, دارید, داستان, در, درد, دست, رفع, رو, روی, زندگی, زیادی, زیر, سلاح, سوال, سینمایی, سایت, ساخته, سرعت, شما, شکل, شب, شخصیت, شده, شروع, طراحی, غیر
    • پاسخ ها: 4
    • نمایش ها: 3,050
    09-19-2010, 14:17 برو به آخرین پست
  7. بررسی و تحلیل بازی r.u.s.e

    آغاز شده توسط  ADoLF, 09-17-2010 21:27
    2010, black, r.u.s.e, time, قابلیت, قبل, قرار, قسمت, مهم, موسیقی, می, ماوس, متفاوت, مخفی, مختلف, نقش, نمایش, چه, نیست, نام, نحوه, نظر, همه, همراه, های, هایی, هدایت, هر, واقعی, وسیله, یک, کمک, کننده, کنید, کنید., که, کیفیت, کیبورد, کرد, گوش, گیم, گذاشتن, گرفتن, پشت, آفلاین, آخرین, امکانات, انتخاب, اولین, ای, این, اتفاقات, ارتش, استفاده, بود, بین, با, بالا, بازی, بخش, برنامه, برای, بردن, بررسی, بزرگ, بشر, تلخ, توسط, تاریخ, تبدیل, تحلیل, تغییر, جالب, جای, جدید, حماسی, حالت, خواهد, خود, دوم, دیگر, داد, داده, دارید, در, درست, دست, زمینه, زیادی, سینمایی, ساخت, ساخته, سازی, سخت, شود, شکل, شدن, شده, شروع, صفحه, صحنه, عنوان
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 2,149
    09-17-2010, 21:27 برو به آخرین پست
  8. بررسی و تحلیل بازی Spider- Man: Shattered Dimensions

    آغاز شده توسط  ADoLF, 09-13-2010 16:21
    2010, dead, dimensions, josh, man:, shattered, spider-, time, فیلم, فاصله, قرار, قسمت, مورد, موسیقی, می, متفاوت, محیط, مخفی, مختلف, مرد, مشکلات, مشاهده, معرفی, نمایش, نکته, نام, نظر, های, هایی, وسیله, کننده, کنید, کنید., کنار, که, کتاب, کدام, کرد, کردن, کرده, گفت, گیم, گرافیکی, پیدا, پیش, پخش, پشت, آیا, آب, آرشیو, افزایش, انگیز, انتخاب, انداختن, او, اول, این, اختصاص, ارتباط, از, استفاده, به, بهتر, بوده, بین, بیش, بازی, بخش, برای, بررسی, بزرگ, تمام, توسط, تبدیل, تحلیل, تعداد, تغییر, جواب, جالب, جای, جستجوی, حالت, حرف, خنده, خواهد, خود, دهنده, داده, داستان, در, روی, زمانی, زیادی, سیستم, سال, ساخته, شما, شود, شخصیت, شده, شروع, طنز, طراحی, علاقه, عنوان
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 1,790
    09-13-2010, 16:21 برو به آخرین پست
  9. بررسی و تحلیل بازی مافیا mafia II

    آغاز شده توسط  Mark Benford, 09-08-2010 12:55
    فاصله, فراموش, قرار, قسمت, مورد, موسیقی, مثل, محیط, مخفی, مختلف, مسیر, معمولی, نقد, چه, نیمه, نام, نبرد, نسبت, نظر, های, هر, ویژه, واقعی, وسیله, یک, کلوب, که, کوچک, کوتاه, کودکی, کامپیوتر, کرد, کرده, گوش, گیم, گرافیک, پیدا, پیرامون, پشت, انگیز, انتخاب, اول, این, ایتالیا, ایران, اتفاقات, اثر, از, است, استفاده, به, بهترین, بیو, بازی, بدون, برنامه, برای, بردن, بررسی, بعد, توسط, تبدیل, تعداد, تغییر, جنگ, جالب, جای, جدید, جزیره, حرف, خواهد, خود, خیابان, خانگی, دل, دوم, دادن, داستان, درجه, درست, دزدی, دست, روشن, زندگی, زیادی, سلاح, سه, سرعت, شماره, شهر, شخصیت, شد, شده, صادق, طریق, طراحی, علاقه, عیب, عکس, غیر
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 879
    09-08-2010, 12:55 برو به آخرین پست
  10. بررسی و تحلیل بازی Ace Combat: Joint Assault

    آغاز شده توسط  ADoLF, 09-06-2010 19:42
    2010, assault, combat:, joint, فعالیت, قابلیت, قرار, قسمت, مقابله, موجب, مورد, موسیقی, محیط, مختلف, مراحل, مرحله, نقش, چند, نیاز, نام, نبرد, نظامی, نظر, همه, همراه, هوش, های, هدف, هر, وارد, وسیله, کمک, کنید, که, کیفیت, کار, کدام, گیم, گذر, گروه, پیدا, پیرامون, xbox, آسمان, افزایش, اما, انگیز, انتقال, اول, این, از, اصلی, به, بهترین, بوده, بی, بین, با, بازی, بازیکن, بازیکنان, برنامه, برای, بررسی, بزرگ, توانایی, تواند, تا, تبدیل, تحلیل, تغییر, جنگ, جهانی, جدید, خواهد, خود, خاطرات, دنیا, دهه, دارید, در, دست, روی, روسیه, زمینه, زمانی, زیادی, سال, ساخت, سازی, سخت, سری, سرعت, شما, شهرهای, شود, شدن, شده, طراحی, علاقه, عنوان, عکس, عضو
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 1,015
    09-06-2010, 19:42 برو به آخرین پست
  11. بررسی و تحلیل بازی Dragon Age II

    آغاز شده توسط  ADoLF, 09-05-2010 17:41
    2010, dragon, قابلیت, قبل, قرون, قسمت, كردن, مهم, مورد, می, مثل, مختلف, مرد, مردم, نمایش, چه, نهایت, نویسنده, نوع, نیستم, نام, نظر, هایی, واقعی, گیری, پیدا, پیش, پر, آمیز, آغاز, افراد, افزایش, افسانه, انتخاب, اول, اولین, ای, این, اینجا, اتفاقات, ارتباط, از, است, استفاده, اصلی, اطلاعات, به, بیدار, بیش, بازی, بحث, بخش, بر, برای, بررسی, بزرگ, بعدی, تفاوت, تمام, تهیه, توانایی, توسط, تاریخ, تبدیل, تحلیل, تخت, ترین, تعریف, تغییر, جالب, جدید, خلق, خواب, خود, خاموش, دل, دنیای, دنبال, دو, دیگر, دیگران, دارید, داستان, در, دست, روی, رشته, زمانی, زنده, سیستم, سال, ساده, سرنوشت, شماره, شود, شخصیت, شد, شده, طراحی, علاقه, عنوان
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 508
    09-05-2010, 17:41 برو به آخرین پست
  12. بررسی و تحلیل بازی Need for Speed: Hot Pursuit

    آغاز شده توسط  ADoLF, 08-29-2010 16:33
    feed, friends, pursuit, speed:, فرار, قابلیت, قسمت, كند, مقاله, منوی, منتقدان, موفق, مورد, می‌کند, متفاوت, مثل, محبوب, مختلف, مردم, مسیر, مسابقه, مسابقات, معین, نمایش, چند, نکته‌ای, نظر, همه, همراه, هر, هستند, واقعی, وارد, یاد, کل, کنند, که, کار, کدام, کرد, کرده, کسی, گذاشتن, گرفتن, گرافیکی, پایان, پرقدرت, پس, آمریکا, آیا, آخرین, افراد, انواع, انجام, این, اخبار, اروپا, است, استفاده, بلا, به, بهتر, بود, بوده, بیسیم, بیشتری, بالا, باگ, بازی, بازیکن, بازیکنان, بازسازی, بخش, برگزاری, برای, بررسی, بزرگ, بعدی, تهیه, تاریخ, تحلیل, جدید, خود, خبر, دنبال, دو, داده, در, دست, روی, زیادی, زیبا, سه, ساخت, سازی, سری, شده, علی, عنوان, عکس
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 903
    08-29-2010, 16:33 برو به آخرین پست
  13. بررسی و تحلیل بازی 2010 FIFA World Cup South Africa

    آغاز شده توسط  .:Se7eN:., 08-28-2010 05:49
    africa, mode, part, story, فیلم, قابل, قسمت, ملی, مهم, مورد, موسیقی, مثلا, مدت, مسیر, مسابقه, مشاهده, معمولی, نقدی, نیست, نکته, نگاه, نام, نحوه, نرم, نظر, همواره, های, هدف, هدایت, واقعی, ورود, ورژن, که, کوتاه, کار, کرد, کردن, گفت, گیم, گرافیک, گرافیکی, پیدا, پشت, world, امدن, انیمیشن, انتخاب, او, اول, اولین, این, ایران, از, استفاده, اطلاعات, بندی, به, بهترین, با, بالا, بازی, بدون, برای, بردن, بررسی, بزرگ, تمام, تیم, تاریخچه, تصاویر, جلوگیری, جواب, جالب, جدول, جدید, حذف, خطوط, خطا, دوم, دوستان, دیسک, داده, دریافت, دریایی, درست, رو, روی, روش, زیر, سوال, ساخته, سری, شما, شدن, شده, شروع, صفحه, علاقه, عکس, عجیب, غیر
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 907
    08-28-2010, 05:49 برو به آخرین پست
  14. بررسی و تحلیل بازی Ghost Recon: Future Soldier

    آغاز شده توسط  ADoLF, 08-27-2010 22:15
    back, future, ghost, ha, recon:, soldier, قبلی, قرار, قسمت, مورد, میشوند, مانده, مدیریت, مدت, مشاهده, معمولی, نوشتن, نوع, نیاز, چگونه, نگاه, نام, نسبت, نصب, نظر, هدف, هدایت, کمک, کنید., کنار, که, کوچک, کوتاه, کوری, کدام, کرد, کسی, پشت, آمریکا, آنچه, افراد, انتخاب, اولین, این, اینجا, اتوماتیک, اثر, اختصاص, ارتش, است, استفاده, اطلاعات, اعلام, بندی, به, بهترین, بین, باقی, بالا, بازی, بخش, بدون, بر, برای, بردن, بررسی, بزرگ, بعد, توسط, تیم, تا, تبدیل, تحلیل, جنگ, جدیدترین, حالت, خواهد, خود, خبر, دیگر, دادن, داده, دارید, در, روی, را, زمانی, زیادی, زیر, سه, سیستم, سال, ساده, سری, سربازان, شما, شمالی, شماره, شگفت, شب, شدن, شده, شروع, عنوان, عکس
    • پاسخ ها: 0
    • نمایش ها: 462
    08-27-2010, 22:15 برو به آخرین پست

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات و گزینه های انجمن

مدیران این انجمن
کاربران در حال مشاهده این انجمن

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این انجمن هستند.. (0 عضو & 1 مهمان)

تنظیمات نمایش موضوعات

استفاده از این کنترل به منظور ایجاد محدودیت برای نمایش موضوعات در یک چهارچوب زمانی مشخص است.

به شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید اطلاعات بر اساس لیست موضوع مرتب شوند.

ترتیب نمایش...

توجه : وقتی که مرتب سازی بر اساس تاریخ ، 'نزولی', جدید ترین نتایج را اول نمایش می دهد.

راهنمای آیکون های سایت

پست های جدید
پست های جدید
بدون پست جدید
بدون پست جدید
بیشترین نسبت به 15 پاسخ یا  150 نمایش
موضوع پربیننده شامل ارسال جدید
بیشترین نسبت به 15 پاسخ یا  150 نمایش
موضوع پربیننده بدون ارسال جدید
موضوع بسته شد
این موضوع بسته است
موضوع شامل نوشته ای توسط شما می باشد
در این موضوع شرکت داشته اید

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •