سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh اخبار Games ( مهر - آبان )

CinemaCenter Navigation Bar & SlideShow

دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت  طراحی دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه 

 هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته , طراحی وب سایت , سئو سازی , کابل هلوکیبل , اعلام حریق , پیاده سازی دیتاسنتر

 

صفحه 1 از 6 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

موضوع: اخبار Games ( مهر - آبان )

  1. #1
    ایــستاده مــردن ..
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,541
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    اخبار Games ( مهر - آبان )


    جزئیات نسخه ویژه Crysis 2 مشخص شد


    شرکت EA تنها یک ویدیو را از بخش چند نفره نسخه ویژه 2 Crysis به نمایش گذاشت. در این ویدیو برخی کلاس‌های اضافی و اهدایی سلاح‌ها، یک طرح برای اسلحه و سایر موارد دیگر به چشم می‌خورند.
    نسخه‌های منحصربفرد بازی هفته گذشته در نمایشگاه gamescom معرفی شدند.
    "Bonus XP" یا امتیاز اضافی بدین معناست که یک دسترسی به 5 کلاس از پیش تعریف شده در حالت‌های Assault، Scout، Sniper و دو مورد تخریب و دفاع وجود دارد.
    یک طرح پوششی نیز برای اسلحه SCAR در نظر گرفته شده، در حقیقت این یک استتار دیجیتالی برای تفنگ نظامی است. در ادامه یک وسیله جانبی اضافی برای اسلحه تعبیه شده که به خریداران بصورت ابزاری برای غافلگیری دشمنان اعطا می‌شود. همچنین وجود یک نارنجک انداز ساختگی برای سلاح SCAR بخشی از برنامه‌ اهدایی به بازیکن است.
    اگر شما خواهان یکی از این بسته‌های نخصصی هستید، یک ابزار منحصربفرد دریافت می‌کنید که رتبه و امتیاز شما را هنگام کشتار دشمنان نشان می‌دهد.
    نسخه محدود همانطور که از نامش پیداست به شکلی محدود و البته بدون هیچ گونه هزینه اضافی و بصورت پیش فروش در دسترس قرار می‌گیرد.
    همچنین نسخه‌ای محدودتر نیز بنام Nano در راه است که بسیار کمیاب خواهد بود و قیمت تعیین شده برای آن 119 یورو می‌باشد. در این بسته علاوه بر موارد مذکور (نسخه محدود) یک بسته‌بندی ویژه 11 اینچی و زیبا نیز لحاظ شده که تصویر قهرمان داستان بر روی آن نقش بسته و دارای یک کتابچه هنری است.

    منبع
    ویرایش توسط ADoLF : 12-01-2010 در ساعت 20:08

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  2. کاربر روبرو از پست مفید ADoLF سپاس کرده است .


  3. # ADS
     

  4. #2
    .:Se7eN:. آواتار ها
    وضعیت : .:Se7eN:. آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : ahwaz
    نوشته ها : 572
    سپاس ها : 561
    سپاس شده 359 در 207 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 0 تاپیک

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game

    کارمند سابق IO Interactive از Hitman 5 میگوید !






    در طی سالهای اخیر شایعه ی در دست ساخت بودن Hitman 5 بارها به گوش رسیده اما تمامی اخباری که در این مورد منتشر شد در پایان، نا موثق و یا دست چندم قلمداد شدند.
    اما اینبار چنین اخباری از ناحیه ی یکی از کارمندان سابق IO Interactive که به تازگی از گروه جدا شده است منتشر شده.
    علت جدایی این فرد از شرکت، مسائل مالی و عدم پرداخت حقوق در پروژه ی اخیر این شرکت یعنی Kane & Lynch 2: Dog Days بیان شده.
    این فرد همچنین اشاره ای به تغییر تیم سازنده ی بازی نیز داشته است، گویا در ابتدا تیم دیگری در حال کار بر روی این پروژه بوده اند اما اخیراً این پروژه به دست گروه سازنده ی Kane & Lynch 2:
    Dog Days سپرده شده است.
    نام این فرد همچنان نا مشخص است اما railgun.newz.dk مدعی ست هویت فرد مورد نظر را دریافته و ارتباط وی با IO را نیز تایید کرده.
    در هر حال صحت این خبر همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، باید دید IO ، Eidos و Square Enix چه زمان تصمیم بر پرده برداری رسمی از این IP پرطرفدار را دارند.
    منبع
    ویرایش توسط .:Se7eN:. : 08-28-2010 در ساعت 17:36

  5. کاربر روبرو از پست مفید .:Se7eN:. سپاس کرده است .


  6. #3
    .:Se7eN:. آواتار ها
    وضعیت : .:Se7eN:. آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : ahwaz
    نوشته ها : 572
    سپاس ها : 561
    سپاس شده 359 در 207 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 0 تاپیک

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game

    سگ های شانگهای | Kane & Lynch 2: Dog Days Review






    Kane & Lynch 2: Dog Days بازیی است که توسط شرکت IO Interactive تولید و ناشرش Eidos Interactive(زیر مجموعه ی Square Enix) می باشد و برای Xbox 360،ps3 و PC منتشر شده.این بازی ادامه ی نسخه ی قبلی خود یعنی Kane & Lynch: Dead Men میباشد.از این بازی ابتدا در نوامبر 2009پرده برداری شد.ابتدا در 21 جولای 2010 یک دموی قابل بازی در PSN و سپس در در 26 جولای این دمو بر روی XBOX LIVE منتشر شد.
    نسخه ای اول بازی قابل ستایش ولی با ارجاعات فراوان بود.ما با سرگذشت شخصیت هایی نظیر Adam "Kane" Marcus و James Seth Lynch آشنا شدیم.روایت داستان عالی بود.Kane،شخصیتی که اصطلاحا"Dead MEN" به حساب می آمد و به گروه خیانت کرده بود و LYNCH،شخصیتی که مشکلات روانی داشت و موظف بود Kane را زیر نظر بگیرد.بعد ها همکاری های این دو شخصیت و اشتباهات و درگیری های آنها را مشاهده میکردیم.گیم پلی زیبای بازی و گرافیک چشم نواز آن در زمان خود باعث استقبال خوبی این بازی در زمان خود شد. مدت های از بازی خبری نبود تا این که گفته شد قرار است نسخه ی جدید،متفاوت و زیبا همانند نسخه ی اول منتشر شود.در ابتدا تبلیغات زیادی برای نسخه ی دوم بازی انجام شد.که نوید یک بازی متفاوت با نسخه ی قبل را میداد.این تبلیغات بسیاری را امیدوار کرد که با شوتری فوق العاده و یکی از بهترین بازی ها طرف خواهند بود،بازیی با تغییرات و نوآوری های فراوان که بدون شک فروش بسیاری خواهد کرد.این حرکات بسیاری را امیدوار و چشم انتظار به بازی کرد
    اما این تبلیغات تا چه حد حقیقت داشت؟?

    سازنده:IO Interactive
    ناشر:Eidos Interactive
    توزیع کننده:Square Enix
    پلتفورم:PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows
    سبک:شوتر سوم شخص





    STORY



    خطر لو رفتن داستان!

    بعد از نسخه اول بازی کین و لینچ از هم جدا میشوند.لینچ زندگی جدیدی را در شانگهای شروع میکند ن با دختری به نام Xiu نامزد میکند.هر چند که هنوز جنایت میکند.او اکنون برای یک تبهکار انگلیسی به نام Glazer کار میکند. Glazer به لینچ پیشنهاد قراردادی برای تامین امنیت یک محموله قاچاق تفنگ به آفریقا میدهد.
    در ابتدای بازی میبینیم که کین به دعوت لینچ به شانگاهای می آید.لینچ چون به مهارت های کین ایمان دارد،از او دعوت میکند تا به شانگهای بیاید و به او در تامین امنیت برای قرارداد بزرگ اسلحه آقای Glazer کمک کند.در ابتدا آنها به سراغ شخصیتی به نام Li "Brady" Lung میروند.بعد از یک درگیری سنگین کین و لینچ Brady و دوست دخترش را گیر میاندازند و بعد از شلیک به دوست دخترش(که Brady به عنوان سپر انسانی از اون استفاده کره بود) و کشتن او، Brady دست به خودکشی میزند.روز بعد کین و لینچ با Glazer مشغول صحبت درباره ی اجناس قاچاق هستند که ناگهان توسط گروهی از گانگستر ها و پلیس مورد حمله قرار میگیرند.

    بعد از درگیری متوجه میشوند که حمله کار یکی از رهبران گانگستر به نام lord Hsing انجام شده.کین و لینچ به همراه Glazer مرکز فرماندهی Hsing میروند.بعد از نابود کردن نگهبان ها و رسیدن به Hsing از او بازجویی میکنند.بالاخره معلوم میشود دختری که دیروز به قتل رسانده بودند.رختر یکی از سران عالیرتبه و فاسد حکومتی بود.کین و لینچ از دست نیرو های پلیس و گانگستر ها فرار میکنند بعد از این حادثه لینچ سعی میکند با Xiu تماس بگیرد و به او بگوید که باید شانگهای را به سرعت ترک کند و متوجه میشود که Xiu تلفنش را جواب نمی دهد..کمی بعد از نیمه شب نیرو های پلیس کین و لینچ را که به امید پیدا کردن Xiu به آپارتمانش رفته بودند غافلگیر می کنند.کین و لینچ متوجه میشوند که کل آپارتمان توسط نیرو های Hsing به تصرف در آمده و آنها در تله افتادند.آنها راه خودشون را با مبارزه باز میکنند و بالاخره لینچ Xiu را پیدا میکند و جلوی افراد Hsings را میگیرد ولی بالاخره Hsings موفق میشود Xiu را گروگان بگیرد.Kane با اسلحه Hsing را تهدید میکند ولی لینچ چون نگران سلامتی Xiu بوده کین را به زمین انداخته و دشمنان از این موقعیت استفاده کرده و آن دو را میگیرند.روز بعد کین،لینچ و Xiu به طرز وحشینانه ای توسط Hsing در دست شویی شکنجه میشوند.و مرگ را در نزدیکی خوشان میبینند.بعد از شکنجه لینچ از هوش میرود و تصور میکنند که اون مرده.پس لینچ را به درون یک سطل زباله می اندازند.بعد از مدتی لینچ به هوش آمده و سراغ Hsing میرود و او را میکشد.با این لینچ که موفق میشود کین را نجات دهد،اما برای نجات Xiu خیلی دیر میرسد.درهر حال، به صورت برهنه به شهر فرار میکنند.و سعی میکنند تا لباس پیدا کنند.بااعتقاد به این که قرارداد بین آنها و آقای Glazer برقرار است،و به محل ملاقات او میروند.هر چند،Glazer از مرگ دختر Shangsi اطلاع پیدا می کند و او و مردانش سعی میکنند تا کین و لینچ را به قتل برسانند. اما آنها موفق میشوند از سد نیرو های او عبور کنند و او را گیر بیاندازند.

    سرانجام Glazer اعتراف میکند که نقشه کشیده بود تا بوسیله ی کین و لینچ از شانگهای خارج شود اما همان لحظه توسط یک اسنایپر کشته میشود.کین ولینچ سعی میکنند تا از ساختمان خارج شوند اما سرانجام توسط نیرو های پلیس دستگیر میشوند و به درون هلیکوپتری برده میشوند.بعد از ورود به هلیکوپتر کین و لینچ سریع کنترل هلی کوپتر را به دست گرفته و راننده را مجبور میکنند تا بر روی ساختمان Shangsi فرود بیاید.بعد از درگیری های شدید بین نیروی های محافظ Shangsi و کین و لینچ او را گیر میاندازند. Shang-Si از مهارت آنان به وجد میآید و به آنها پیشنهادی میدهد!او به کین ولینچ پیشنهاد میکند اگر او را نکشند او هم تمامی جنایات آنها را پاک کند،اما سرانجام،لینچ به او شلیک میکند.
    پس از این واقعه آن دو به Shanghai Pudong International Airport میروند و به دنبال جت شخصی Glazer میگردند و به محل نگهداری آن میرسند.آن دو بدون هیچ انتخاب دیگری،سوار هواپیما شده و از شانگهای به سمت اکوادور پرواز میکنند.


    GamePlay


    بازیکن در این شماره از بازی،کنترل شخصیت لینچ را بر عهده میگیرد(برعکس سری قبل که با کین بازی میکردیم).البته در حالت Co_Op میتوانیم با کین بازی کنیعد.همانند نسخه ی قبل،در این شماره نیز فقط توانایی حمل دو اسلحه از هر مدلی را دارید که میتوانید از دشمنانی که کشتید انتخاب کنید.همچنین که سلاح ها تنوع خیلی بالایی ندارند.قدرت اکثر سلاح ها یکسان هست و همگی از دقت و مهمات کم رنج میبرند.این مورد در درگیری های طولانی و با فاصله شدت بیشتری میگیرد و بیشتر اعصاب!بازیکن را به هم میریزد.البته کاور گیری همانند نسخه ی سخت و به دردنخور نیست و با زدن یک دکمه لینچ کاور میگیرد.هوش مصنوعی دشمنان هم در حد یک گوجه سبز!است و شاید تنها کاری که از دست آنها برمی آید کاور گیری و هدشات شدن است! سیستم مبارزات هم نسبت به شماره قبل تغییر کرده و سریع تر،شلوغ تر و نسبتا بهتر شده است.هر چند که سرعت لینچ دربازی گاهی غیرعادی است و این مسئله آزاردهنده است.یکی از نوآوری های بازی در زمینه گیم پلی،دوربین "هندی کم"مانند آن است که گویی بازی از دید شخص سومی دنبال میشود،هنگامی راه رفتن و ایستادن و شلیک کردن،دوربین لرزش خفیفی دارد و این لرزش هنگام دویدن به اوج خود میرسد،هر چند که اگر این ایده به طور بهتری پیاده شده بود،لذت بسیاری از آن میبردیم اما گاهی این لرزش موجب از بین رفتن تمرکز میشود.هنگام اسیب دیدن شدید هم لکه های خونی بر روی صفحه پدیدار میشود که گاهی موجب مختل شدن دید میشود.همچنین که به جای نارنجک و... میتوانید از کپسول های گاز،بنزین و آتش نشانی استفاده کنید،بدین صورت که آنها را به سمت نقطه ی خاصی پرتاب کرده و بعد با یک شلیک گروهی از دشمنان را به هوا میفرستید!یکی دیگر از نکات عجیب در بازی،نبود melee weapon و Melee attack است که نبود آن در این سری مایه تعجب فراوان بود!( روی این سیستم در سری قبل خیلی خوب کار شده بود).هر چند که میتوانید در نزدیکی دشمن با زدن دکمه ای از او به عنوان یک سپر انسانی استفاده کنید. دیگر از نقاط قوت(و شاید ضعف!) بازی،سانسور صحنات مختلف بازی بود.صحنات ناجور ج*سی و سر های هدشات شده و از هم پاشیده!که در نوع خود جالب بود.گیم پلی بازی نسبت به سری قبل،افت و خیز های زیادی داشته و شاید بتوان گفت دلیل اصلی برای بازی کردن Kane & Lynch 2: Dog Days گیم پلی آن باشد.همچنین که singelplayer آن بسیار کوتاه است.



    Graphic




    گرافیک بازی از لحاظ بصری در سطح خوبی قرار دارد و محیط های شهر شانگهای با جزئیات بالا و زیبا طراحی شده اند.اما گرافیک تکنیکی اصلا در سطح خوبی نیست،بافت ها بسیار ضعیف کار شده اند و با اینکه موتور فیزیکی بازی Havok است شاید بعضی از قسمت ها قابل تخریب باشند،اما از بس کیفیت پایین دارند و به سرعت ناپدید میشوند که نقطه ی ضعف!به حساب میآیند.انفجار ها و سایر افکت ها در سطح نامطلوبی قرار دارند و اصلا در سطح یک بازی در سال 2010 نیستند!هنگامی که لینچ توسط Hsings شکنجه میشود،خطوطی قرمز و عجیب بر تن او پدید میاید که اگر چاقو را در دست Hsings نمیدیدیم شاید با چیز دگیری اشتباه میگرفتیم! طراحی اسلحه ها،چهره ها و دشمنان هم اصلا خوب نیست،چهره های تکراری،طراحی سطحی اسلحه ها و... همه و همه دست به دست هم داده اند تا به این بازی لقب"افتضاح ترین"گرافیک سال را بدهیم!انیمیشن شخصیت ها هم بسیار بد و خشک است.و مطمئنا نمیتواند بازیکن را از این لحاظ راضی کند.اما از لحاظ رنگبندی محیط در سطح مطلوبی قرار دارد و محیط ها اکثرا چشم نواز و زیبا هستند.

    شاید هم اصلی ترین دلیل برای نخریدن این بازی،گرافیک آن باشد!





    Sound & Music


    شاید صداگذازی و موزیک بازی نکته ی قابل قبول و خوب این بازی باشند.هر چند که لب های شخصیت ها هنگام صحبت لرزشی نمیکند!اما صدای تفنگ های بازی هم تقریبا قابل قبول و خوب هستند و صدای فحش و قریاد ها درون بازی به وضوح شنیده میشود!صدای انفجار و افکت ها هم برعکس کیفیتشان خوب هستند و حس حال و هوای شلوغ بازی را به خوبی القا میکنند.صدای شخصیت های کین و لینچ همون صدای سابق است و صدای دیگر شخصیت ها هم به خوبی پیاده سازی شده و میتوان گفت بازی از این لحاظ در سطح خوبی است.موزیک در هنگام درگیری ها افزایش میابد و ریتم تند به خود میگیرد.که هیجان جنگیدن را چند برابر میکند.همچنین که بازی تکنولوژی صدای "دالبی" را ساپورت میکند.اما به دلیل شلوغ بودن اکثر صحنه ها موسیقی نقش کم رنگ تری پیدا میکند.



    MultiPlayer


    حالت چند نفره ی بازی نقطه ی قوت اصلی آن است و نسبت به حالت تک نفره جذاب تر و بهتر است.این حالت دارای مد هایی نظیر Undercover Cop و Cops & Robbers است.در حالت معمولی گروهی از بازیکن ها باید در حین فرار از دست پلیس ها آنقدر که میتوانند پول جمع آوری کنند و مراقب خائنین!احتمالی باشند.در حالت Undercover Cop هم تقریبا همان سبک حالت قبلی را دنبال میکند ولی هرزچندگاهی به صورت تصادفی یکی از بازیکن ها انتخاب میشود تا جلوی بقیه بازیکن ها از فرار را بگیرد.حالت Cops & Robbers هم بدین صورت است که گروهی از بازیکن ها پلیس میشوند و باید جلوی جنایتکاران مختلف که پول میدزدند و فرار میکنند را بگیرند.در پایان هر بخش هم به بازیکن اجازه داده میشود تا بوسیله ی پول هایی که به دست آورده اسلحه های بهتر خریداری کند.





    :Kane & Lynch 2: Dog Daysیک بازی متوسط محسوب میشود.بازیی با نکات مثبت و منفی فراوان.بازیی با پتانسیل خوب که لیاقت بیشتری داشت اما افسوس که ایده ی بازی آن طور که باید و شاید خوب کار نشده بود و نتوانست خیلی ها را راضی کند.
    اگر به دنبال یک شوتر نسبتا خوب هستید که بتواند شما را برای مدتی کوتاه سرگرم کند(مخصوصا در این دوران بی بازیی!) تقریبا خوب است اما اگر به شبکه ی آنلاین دسترسی دارید مطمئنا این بازی کاملا مناسب و سرگرم کننده است.
    منبع
    ویرایش توسط .:Se7eN:. : 08-28-2010 در ساعت 17:37

  7. کاربر روبرو از پست مفید .:Se7eN:. سپاس کرده است .


  8. #4
    .:Se7eN:. آواتار ها
    وضعیت : .:Se7eN:. آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : ahwaz
    نوشته ها : 572
    سپاس ها : 561
    سپاس شده 359 در 207 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 0 تاپیک

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game

    10 گیگابایت فضای خالی برای تجربه بهتر Gran Turismo 5






    آقای Kazunori Yamauchi در توییتر خود اعلام کرد که نصب Gran Turismo 5 اختیاری خواهد بود، اما بنظر او برای بهترین تجربه شما باید 10 گیگابایت فضا برای نصب بازی در اختیار داشته باشید.

    Yamauchi اعلام کرد که برای اجرای بازی شما به 256 مگابایت فضا احتیاج خواهید داشت، اما برای تجربه ای روان تر، 10 گیگابایت فضای خالی پیشنهاد می شود.

    البته Yamauchi منظور خود از تجربه روان را مشخص نکرد، اما احتمالاً در آینده و با مشخص شدن جزئیات بیشتر از بازی می توان به آن پی برد.

    GT5 در تاریخ 2 نوامبر در آمریکا و 3 نوامبر در اروپا بطور انحصاری برای PS3 منتشر خواهد شد.
    منبع

  9. #5
    .:Se7eN:. آواتار ها
    وضعیت : .:Se7eN:. آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : ahwaz
    نوشته ها : 572
    سپاس ها : 561
    سپاس شده 359 در 207 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 0 تاپیک

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game




    ظاهراً شایعات تاخیر عرضه L.A. Noire تا سال 2011 باز هم برگشته اند.

    این بار این شایعات از طرف آنالیزور Pacific Crest Securities ، آقای Evan Wilson ، به گوش می رسند.

    طبق آخرین اظهارنظر آقای Wilson به سرمایه گذاران، برخی از فروشگاه های خرده فروشی، خبر تاخیر L.A. Noire از پاییز 2010 به سال مالی 2011 را به او اعلام کرده اند.

    وی نوشت : ما تاخیر L.A. Noire از سه ماهه ی چهارم سال تجاری (اکتبر) به سال جاری 2011 (1 نوامبر 2010 به 31 اکتبر 2011) را تایید کردیم. تا آنجایی که ما می دانیم، Take-Two بازی را به خرده فروشان نشان نداده است.

    در همین راستا، آقای Wilson، از ‏Take-Two به دلیل عدم توانایی در پیش بینی کردن تاریخ عرضه عناوینش انتقاد کرد، اما از طرفی معتقد است که ادامه موفقیت های Red Dead Redemption به پیش بینی های تجاری این شرکت کمک شایانی کرده است.

    L.A. Noire برای اولین بار در سال 2005 معرفی شد، و آخرین شایعه مبنی بر تاخیر این بازی، در ماه ژوئن شنیده شد که هر دوی Rockstar و Take-Two پاسخ دادند که آنها هرگز در مورد تاریخ عرضه بازی چیزی را تایید نکردند و در مورد شایعات و پیش بینی ها نظری نمی دهند.

    نشست تجاری بعدی Take-Two با سرمایه گزاران، سه شنبه 2 سپتامبر خواهد بود و میتوان امیدوار بود که اخباری در مورد بازی در این نشست منتشر شود.
    منبع

  10. #6
    Banned
    Mark Benford آواتار ها
    وضعیت : Mark Benford آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2010
    محل سکونت : تهران قزوین
    نوشته ها : 216
    سپاس ها : 112
    سپاس شده 333 در 139 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 0 تاپیک

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game

    به گزارش فارنت و به نقل از دیلی‌میل عرضه تصاویر ویدیوئی تبلیغاتی نسخه جدید بازی مدال افتخار در کشورهای حاضر در جنگ افغانستان جنجال به پا کرده است.
    داستان از آنجا شروع شد که شرکت Electronic Arts) EA) در تبلیغات ویدیوئی که در اینترنت منتشر شد پرده از این موضوع برداشت که در قسمت چند نفره (multiplayer) نسخه جدید بازی مدال افتخار (Medal of Honor) کاربران می توانند در نقش شبه‌نظامیان طالبان ایفای نقش کرده و به مقابله با نیروهای ائتلاف چندملیتی ناتو بپردازند.
    این موضوع در این بازی که قرار است در ماه اکتبر (آبان ماه) عرضه شود، به گونه‌ای تنظیم شده که در آن شبه‌نظامیان طالبان از قابلیت‌های مخصوص به خود مانند بمب‌های کنار جاده‌ای و یا استفاده از تفنگ‌های کلاشینکف برخوردار هستند.
    در این بازی از بازیکنانی که در نقش نیروهای طالبان مشغول بازی هستند، خواسته می‌شود که “به هر قیمتی” نیروهای امنیتی را متوقف کنند و برای کشتن هر یک از سربازان نیروهای ائتلاف ناتو، جایزه دریافت کنند.
    انتشار این موضوع در کشورهای حاضر در جنگ افغانستان خوشایند نبود و خانواده‌های نظامیان کشته‌شده در افغانستان را خشمگین کرده و خواستار ممنوعیت عرضه این بازی در کشور خود شده‌اند.
    این موضوع به خانواده‌های کشته شدگان ختم نشد و نظامیان حاضر در میدان جنگ نیز اعتراض خود به این موضوع را اعلام داشتند.
    نظامیان دانمارکی حاضر در افغانستان با ابراز ناخشنودی از این موضوع اعلام کردند که آنها بر این باورند که این بازی به معنای این است که شما به دوستان نظامی هموطن خود شلیک کنید.
    سیاستمداران نیز ساکت ننشستند. لیام فاکس، وزیر دفاع انگلستان ممنوعیت این بازی را خواستار شده و اعلام کرد که این که کسی فکر کند می‌تواند اعمال طالبان را دوباره سازی کند، تکان دهنده است.
    اما الکترونیک‌آرتز در واکنش به این اظهارات و واکنش نظامیان و خانواده‌های انها اعلام کرد که این بازی منعکس کننده این حقیقت است که در هر جنگی دو طرف حضور دارند.
    این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در بازی‌های مبارزه‌ای هر کسی می‌تواند نقش دشمن و طرف مقابل را ایفا کند. در حالت دو نفره سربازها علیه طالبان مبارزه می‌کنند که شبیه نبر متفقین علیه نیروهای آلمان نازی در بازی‌های جنگ جهانی دوم است.
    این شرکت افزوده است: در بازی مدال افتخار ما به بازیکنان فرصت بازی در هر دو نقش و هر دو طرف را دادیم. ما تا بحال بارها این موضوع را تجربه کرده‌ایم. اگر کسی دزد باشد باید طرف مقابل پلیس باشد و یا وقتی یک طرف دزد دریایی است طرف مقابل خارجی به حساب می‌آید.
    سال گذشته نیز نسخه جدید بازی ندای وظیفه (Call of Duty: Modern Warfare 2) شرکت اکتیویژن با انتقاد بسیاری از والدین روبرو شد و حتی روسیه فروش این بازی را در روسیه ممنوع کرد. در این بازی و در یکی از قسمت‌ها تروریست‌ها با ورود به فرودگاهی در مسکو، غیرنظامیان را به رگبار بسته و با پلیس مقابله می‌کردند.

  11. #7
    ایــستاده مــردن ..
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,541
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game

    Reach و برنامه‌های Bungie در آينده


    امسال برای Bungie سال فوق‌العاده‌ایست. از یك سمت منتشر شدن بزرگ‌ترین پروژه‌ای كه تاكنون داشته‌اند يعنی Halo Reach و از سويی ديگر، بستن قراردادی ده ساله با Activision.
    از زمان عمومی شدن این قرارداد تاكنون، Bungie علاوه بر اینكه تمركز خود را روی Reach از دست نداده، بلكه عزم خود را جزم كرده تا این‌ بار حماسه‌ی بزرگ‌تری خلق كند.
    این بار در جریان پیش‌نمایش پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته، كه طراح بخش Campaign و همچنین مدیر انجمن این عنوان در آن حضور داشتند، گفت‌وگویی با آنها شد تا ابهاماتی كه در مورد این قرار داد و همچنین ساخت شماره‌ی بعدی Halo یعنی Halo 4 وجود دارد را برطرف كنند.
    شما گفتید كه Reach آخرین بازی‌ایست كه از سری Halo خواهید ساخت. حالا این بازی در شرف عرضه است، آیا احساس پشیمانی نمیكنید؟
    Brian Jarrard: من با افراد زیادی از تیممان (تیم ساخت بازی) صحبت كردم و در این رابطه نیز صحبت‌های زیادی شد. راستش، چون بازی هنوز منتشر نشده، این موضع برای بسیاری از بچه‌ها قابل هضم نیست.
    بچه‌ها فقط از كار سختی كه پشت سر گذاشته‌اند خوشحال هستند. به شخصه، تا زمانی كه دو ماه دیگر كه بفهمم باید با دنیای هیلو و این فضای خاص خداحافظی كنم، احساس پشیمانی نمیكنم. ولی فكر نمیكنم پشیمانی‌ای در كار باشد. من تا كنون هیچ احساس پشیمانی‌ای نكردم. تنها چیزی كه در من است، احساس افتخار و سر‌بلندی و همچنین به اتمام رساندن تمام و كمال كار است؛ نه‌تنها برای خلق یك‌چنین دنیای غنی و پرمایه‌ای كه تا مدت‌های طولانی پتانسیل ادامه‌دادن را دارد، بلكه احساس ساختن بهترین بازی از سری Halo.
    Niles Sankey: از خیلی جهات، كار ما هنوز با Halo به پایان نرسیده. ما هنوز بهترین قسمت ساخت بازی را در پیش داریم كه آن هم عرضه‌ی بازی به بازار است. این قسمت همیشه مهیج‌ترین قسمت كار بوده. مخصوصاً با بخش جدید Forge and Forge World، ما خودمان هم هنوز Reach را به طور كامل تجربه نكرده‌ایم. به محض اینكه بازی را عرضه كردیم، باید ببینیم افراد در انجمن این بازی چه كار‌هایی انجام میدهند كه این بخش بسیار هیجان‌انگیز است.
    حالا چرا داستان Reach؟ چرا داستان Master Chief را ادامه ندادید؟
    Niles Sankey: بدیهیست كه داستان Master Chief در جای خودش بسیار جالب است. در داستان Master Chief، او آخرین بازمانده از اسپارتان‌هاست ولی ما می‌خواستیم، به قبل از داستان Master Chief یعنی زمان مربوط به تاخت‌وتاز عظیم Covenantها و گروهی از اسپارتان‌ها كه خود را در مقابل این تهاجم بزرگ Covenantها میبینند، برگردیم و این یك داستان خوب است كه جنگ در میدان نبرد به نقطه‌ی اوج خود میرسید و به این دلیل ما گفتیم كه "آره، ما باید این كار را انجام دهیم."
    بعلاوه، این داستان قسمتی از داستان Chief را روایت میكند. مردم دوست دارند بدانند چه شده كه این اتفاقات (داستان سه‌گانه‌ی هیلو و داستان Master Chief) بوقوع پیوسته و اینكه گروه Noble چگونه در داستان Master Chief تاثیر میگذارند!؟
    Brian Jarrard: نكته‌ی بسیار زیبا اینجاست كه كار ده ساله‌ی ما با عنوان Halo با برگشتن به جایی كه همه‌ی این اتفاقات شروع شده،‌ تمام می‌شود، البته با داستانی مستقل.
    ما قبلاً هم به این مساله اشاره كردیم كه اولین بحثی كه در Bungie شد با این جمله شروع شد كه "خب، Halo 4 می‌تواند چگونه باشد و دربردارنده‌ی چه چیز‌هایی باشد؟" ولی این بحث این بازی (Halo 4) را به چیزی تبدیل كرد كه ما نمیتوانستیم آن را در یك تك بازی به خوبی پیاده كنیم.
    البته این موضوع مسائل دیگر را نیز موجب میشد كه مثلاً اگر كسی با پیشینه و اتفاقات قبلی Halo آشنا نباشد آیا این بازی میتواند تجربه‌ی خوبی برای وی باشد؟
    برگشتن به Reach و اتفاقاتی كه در این سیاره می‌افتد و تحولی كه در جنگی كه در این سیاره بوقوع می‌پیوندد، مورد علاقه‌ی طرفداران است. این اتفاقات، اتفاقات هیجان‌انگیزی در دنیای Halo است.
    در این روزها، Activision، اعتبار گذشته را ندارد. آیا این مساله شما را نگران نمیكند؟
    Brian Jarrard: نه، این موضوع اصلاً ما را نگران نمیكند. ما در این رابطه به طور كامل بحث كردیم. مطمئناً این وضعیت، وضعیت خوبی برای Activision نیست.
    من هم بیشتر از شما و بقیه‌ی مردم از این مساله اطلاع ندارم. ما سازنده‌ی بازی هستیم. ما یك برنامه‌ی عالی داریم. ما در مورد اتفاقات آینده و دنیایی كه می‌خواهیم خلق كنیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم.
    ما قرارداد بسیار خوبی با آنها (Activision) بستیم. در آخر هم فكر نمیكنم اینكه چه كسی بازی را در رسیدن به دست بازیباز‌ها كمك كند، اهمیت داشته باشد، هر چند كه خوشحالیم كه میدانیم Activision، در زمینه‌ی نشر بازی‌ها كلاس جهانی دارد، به خصوص در مورد بازی‌هایی كه روی چند پلتفورم عرضه می‌شوند و آنها همكاران بسیار خوبی برای ما خواهند بود و این موضوع رابطه‌ی ما را با آنها بسیار خوب میكند. بنابراین ما خیلی از این موضوع نگران نیستیم.
    Niles Sankey: وقتی ما به آینده و مسائل بسیار خوبی كه در كار در Bungie خواهیم داشت نگاه میكنیم، به نظر من این كار در Bungie منحصر‌به‌فردترین كاریست كه تا كنون در این صنعت داشتم ولی ناشران میدانند كه میتوانند به ما اعتماد كنند.
    آنها میدانند كه اگر به Bungie اعتماد كنند، ما تجربه‌ی یك بازی بسیار خوب را خلق خواهیم كرد و ما در این كار شكست نخواهیم خورد و این مساله آزادی بسیاری برای ما فراهم میكند كه با دستی بازی و فراق بال كافی، كاری كه احساس میكنیم درست است را انجام دهیم.
    در آخر هم باید بگویم كه من اصلاً نگران نیستم. من به آینده‌ی روشنی كه در پیش است اعتماد دارم.
    آیا Master Chief نیز در بخش Campaign حضور دارد؟
    Brian Jarrard: او در بخش Campaign حضور ندارد ولی میتوانید او را به بخش اسلحه‌خانه بیاورید. ولی بخش Campaign بازی شامل داستان او نمی‌شود.
    برای به اتمام رساندن بخش Campaign چقدر زمان نیاز است؟
    نمیتوانم یك عدد بگویم ولی حتی با نگاه به گذشته و Haloـهای قبل،‌ من از مردم، بازخوردهای متفاوتی از ساعت‌ها و تجربه‌های متفاوتی كه داشتند شنیده‌ام.
    آیا طولانی‌تر از Halo 3 است؟
    Brian Jarrard: اگه بیشر نباشد، كمتر نیست. ولی به تصمیم شما در نحوه‌ی بازیتان بستگی دارد.
    Niles Sankey: در هر حال چیزهای بسیاری در بازی وجود دارد كه شما را به ادامه‌ی بازی ترغیب كند.
    Brian Jarrard: شما هیچ‌وقت نمی‌گویید "چرا من دوباره این قسمت و یا ماموریت را تكرار میكنم." هر لحظه‌ای در بازی منحصر‌به‌فرد است و در هر گوشه‌ای از بازی، تجربه‌ای جدید نهفته است.



    منبع

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  12. #8
    ایــستاده مــردن ..
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,541
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game


    شایعاتی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد عرضه نسخه ششم بازی Resident Evil کمتر از هشت سال به طول می‌انجامد.
    آقای Keiji Inafune در مصاحبه اختصاصی خود با یک وبسایت اسپانیایی که در رویداد بازی Dead Rising 2 در اسپانیا انجام داد، به این نکته اشاره کرد بزودی اولین اطلاعات را از نسخه ششم رزیدنت اویل می‌شنویم.
    متن ترجمه شده گفته‌های وی به شرح زیر است:
    "ما همانطور که وعده داده بودیم موفقیت بزرگی را از نسخه پنجم بدست آوردیم. خواسته ما بر این است که نسخه ششم را با سرعت هرچه تمام‌تر روانه بازارها کنیم. بنابراین بزودی شما خبرهای بسیاری را در این باره از شرکت Capcom خواهید شنید."
    هنوز اطلاعات بیشتری در مورد ساخت و چگونگی بازی بدست نرسیده اما ممکن است این بار بازی تحت رهبری تولید کننده نسخه پنجم یعنی آقای Jun Takeuchi قرار نگیرد.
    قبل از انتشار Resident Evil 5 در ماه مارس 2009 وی در این باره گفته بود عنوان بعدی (ششم) تحولی مجدد برای این سری خواهد بود. باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در نمایشگاه توکیو (TGS) امسال باشیم.
    لازم به ذکر است که نسخه پنجم بعد از انتشارش در ماه مارس و تا پایان سال گذشته بیش از 5.3 میلیون نسخه کپی از آن در سراسر جهان بفروش رفته است.


    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  13. #9
    ایــستاده مــردن ..
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,541
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game



    طبق گزارشی که کوتاکو منتشر کرده است ، همه ی فروشگاه های GameStop که در پایگاه های نظامی آمریکا قرار دارند ، پیش فروش عنوان Medal of Honor را متوقف کرده اند .

    کوتاکو اعلام کرده است فروشگاه های نظامی GameStop از نیمه ی روز جاری پیش فروش عنوان شوتر EA را متوقف کرده است .


    این حرکت به این دلیل انجام شده است که در بخش بازی چند نفره ی آنلاین شما می توانید در نقش نیروهای طالبان قرار بگیرید و نیروهای نظامی آمریکا را از بین ببرید.

    GameStop نیز در یادداشتی که در سایت خود منتشر کرده است این بخش را بی احترامی به مردان و زنانی که در لباس ارتش آمریکا چه اکنون و چه در گذشته خدمت کرده اند ، دانسته است .
    هم چنین در ادامه ی این یادداشت نوشته شده است ، کسانی که می خواهند این عنوان را تهیه کنند ، قادر به انجام این کار در فروشگاه های نظامی GameStop نیستند و به همین دلیل توسط مسئولین فروشگاه به نزدیک ترین شعبه هدایت می شوند .

    پیش از این نیز Liam Fox وزیر دفاع امور خارجه ی بریتانیا از مردم خواسته بود برای احترام به سربازانی که در جنگ با طالبان کشته شده اند از خرید Medal of Honor خودداری کنند.


    عنوان MoH در تاریخ 12 اکتبر ( 20 مهر ) در ایالات متحده و در تاریخ 15 اکتبر ( 23 مهر) در بریتانیا برای پلتفورم های PS3,X360 و PC منتشر خواهد شد .

    منبع

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  14. #10
    ایــستاده مــردن ..
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,541
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : جديدترين اخبار دنياي Game

    رییس استودیوی Gearbox یعنی Randy Pitchford امروز طی مصاحیه ای که با سایت Vg247 داشت رسما تایید کرده که در حال کار بر روی نسخه جدیدی از بازی Brothers in Arms هستند.
    این مطلب ترجمه ی صحبت های Randy Pitchford در این رابطه است:
    ما در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.اما هنوز برای انتشار جزییات از بازی آماده نیستیم.ما میخواهیم مطمئن شویم که قبل از هر کاری بازی را به طور کامل و صحیح آماده کرده ایم.
    و اما صحبتهای Brian Martel در این باره که او هم از کارمندان Gearbox هست:
    مطمئن باشید که Baker و همراهانش را دوباره و در آینده ای نه چندان دور در بازیهای بعدی خواهیم دید اما ما هم اکنون در حال کار بر روی عناوین دیگری هستیم که ممکن است برای ساخت این بازی تهدیدی به شمار بیاید و بازی را از مسیر خود خارج کند.
    بنابراین میتوان انتظار نسخه ی جدیدی از بازی Brothers in Arms را کشید

    منبع

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


صفحه 1 از 6 123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قوانین بخش Game
    توسط ADoLF در انجمن بخش Games
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-27-2010, 20:05
  2. معرفی The Game
    توسط PHOENIX در انجمن معـرفی فیــلم‌های جهان (آزاد)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-31-2010, 19:54

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 0

There are no members to list at the moment.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •