سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

CinemaCenter Navigation Bar & SlideShow

دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت  طراحی دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه 

 هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته , طراحی وب سایت , سئو سازی , کابل هلوکیبل , اعلام حریق , پیاده سازی دیتاسنتر

 

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

موضوع: بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

  1. #1
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    وقتی که فیزیک حرف اول را میزند| FIFA 11 Preview






    مطمئن هستم خیلی از طرفداران بازی های کامپیوتری و مخصوصا سری فیفا حالشان از سازندگان این بازی به هم می خورد . جدا از بحث Next Gen نبودن نسخه ی PC فیفا ، طرفداران سبک شبیه سازی فوتبال گله های دیگری از EA نیز دارند . هر سال سازندگان این بازی قول بهتر شدن بازی را می دهند و انصافا تا حدودی باگ ها و ضعف های بازی را درست می کنند ، اما در ازای درست کردن مشکلات نسخه ی قبل ، این بار باگ ها و مشکلات جدیدی بوجود می آورند . این تقریبا رویه ای بوده است که در این چند سال اخیر دیده ایم ، اما به نظر می رسد در نسخه ی جدید برخی چیزها تغییر کرده است .
    اکنون به فیفا 11 می رسیم ، با وجود اینکه نسخه ی در حال ساخت نسبت به فیفا 10 فرق خیلی گسترده ای نداشته است ، اما مجموع ویژگی های جدید افزوده شده ، این بازی را به فوتبال واقعی نزدیک تر کرده است . یکی از چیزهایی که می توان به آن اشاره کرد ، حرکت روان و بسیار طبیعی بازیکنان و بقیه ی اجزای محیط بازی نظیر تماشاگران و داوران است . این پیشرفت به قدری محسوس است که فیفا 10 در مقابل نسخه ی جدید کاملا کوچک و حقیر به نظر می رسد و حسرت این را می خورید که تا چند ماه دیگر دستتان به این بازی نمی رسد .



    اما چه چیزهای دیگری به بازی اضافه شده است ؟ فکر می کنم تا به حال با ویژگی های جدید بازی آشنا شده باشید ، اما در اینجا نگاهی دقیق به هر یک می اندازیم.
    اولین چیز جدید پاس حرفه ای یا Pro Passing است که چیزی شبیه به Manual passing نسخه های قبل است . البته این سیستم جدید تفاوت هایی نیز دارد و حرفه ای بودن یا آماتور بودن بازیکن در دقت و سرعت این نوع پاس که توسط گیمر و کنترلر تنظیم می شود بستگی دارد . در این سیستم جدید اگر با یک بازیکن حرفه ای (مثلا لمپارد ) با سرعت زیاد پاس تک ضرب بدهید ، احتمال رسیدن توپ به نقطه ی مورد نظر نزدیک به 90% است در حالی که اگر همین کار را با یک بازیکن ضعیف تر انجام دهید ممکن است 40% از پاس ها به مقصد برسند . پاس دادن توپ به دیگر بازیکن ها در این نسخه بیش از پیش به زمین بازی و فشار روی بازیکن بستگی دارد و دیگر مانند نسخه های قبل فیفا نمی شود با بی خیالی فقط توپ را به اطراف هدایت کرد چرا که در فیفا 11 این به معنای پایان پاس کاری تیمی شما است . در این نسخه باید قبل از هر پاس به هدف پاس فکر کنید و با دقت بسیار زیاد توپ را در زمین بگردانید .
    بخش بعدی " + خصوصیات " یا personallity plus نام دارد . این بخش برای ارتقا نحوه ی تاثیر گذاری خصوصیات فردی بازیکنان در زمین بازی طراحی شده است . این سیستم برای هر بازیکن 36 صفت و 57 خصیصه ی خاص در نظر می گیرد و این ویژگی ها روزانه توسط یک شبکه ی جهانی که از 1700 ادیتور و ناقد تشکیل شده است ، آپدیت می شود . در واقع با این سیستم ویژگی های فیزیکی بازیکنان متنوع تر می شود و رفتار هر بازیکن در زمین بهتر به اجرا در می آید . با Personallity Plus مدل های بیشتر و گسترده تری برای بازیکنان بوجود می آید و از بازیکنان کوتاه قامت مانند جرمین دفو گرفته تا بازیکان بلند قامت مانند پیتر کراوچ به بهترین و واقعی ترین شکل ممکن با فیزیکی کاملا طبیعی مدل سازی میشوند . اما این سیستم فقط در فیزیک بازکنان تاثیر گذار نیست ، بلکه در سرعت ، قدرت و حتی شتاب بازیکنان نیز تاثیر دارد .
    هم چنین نگرش بازیکنان نیز با یکدیگر تفاوت دارد . برای مثال بازیکنانی مانند آنلکا و برباتوو ابتدا دور محوطه ی جریمه می چرخند و بعد در فرصتی مناسب حمله می کنند در حالی که بازیکنانی مانند روونی و جرارد در هر جایی از محوطه ی جریمه به سمت دروازه شلیک می کنند .



    EA Sportsبرای فیفا 11 با لیگ برتر انگلستان قرار داد امضا کرده است و این دو با هم همکاری می کنند . به این ترتیب رویای دو سال قبل پیتر مور برای بازی کردن بازی های لیگ انگلستان شب قبل از برگذاری ، به حقیقت نزدیک تر می شود . البته هدف اصلی EA از امضای این قرار داد استفاده از گزارش گر های لیگ انگلستان برای بهبود آنالیز ها و صحبت های گزارشگر فیفا11 بوده است .
    فیزیک 360 درجه یکی دیگر از بخش های تازه اضافه شده به فیفا 11 است که تکمیل کننده ی دریبلینگ 360 درجه سال پیش است . در ویدیویی که از این بخش منتشر شده است ، کارلوس توز را می بینیم که در موقعیتی پشت به مدافعی که از عقب سعی در گرفتن توپ دارد ایستاده است و با عوض کردن توپ از پایی به پای دیگر مانع از رسیدن مدافع حریف به توپ می شود . در واقع بازیکنان با استفاده از فیزیک بدنی خود می توانند در مقابل بازیکنان دیگر سدی نفوذ ناپذیر بسازند . با ترکیب این ویژگی و دریبلینگ بی نظیری که از قبل وجود داشت ، کنترلی کامل بر روی توپ خواهیم داشت که تا به حال در هیچ شبیه ساز فوتبالی دیده نشده است . البته EA Sports برای اینکه بین حمله و دفاع تعادل بر قرار شود ، مهمات جنگی مداقعان را نیز بیشتر کرده است . برای اولین بار می شود از پشت به بازیکنان تنه زد پس به این ترتیب هنگامی که یک بازیکن را تعقیب می کنید می توانید با ضربه ای از پشت تعادل او را بهم بزنید . البته این چیزی نیست که شما بتوانید به سادگی آن را انجام دهید و ممکن است در طول 2 ساعت بازی فقط 2 یا 3 بار رخ دهد . می توان نتیجه گرفت در این بازی هیچ تاکتیک ساده و از پیش تعیین شده ای برای دفاع کردن و یا رسیدن به گل وجود ندارد و این شما هستید که با تفکر خود در زمین می توانید کارهای متفاوت انجام دهید .
    اما بهترین بخش را برای آخر گذاشته ام . بخش Career Mode فیفا 11 کاملا عوض شده است و EA با این بخش فوق العاده پاسخی دندان شکن به تمامی کسانی که از بخش Manager Mode فیفا 10 انتقاد می کردند ، داده است . دیوید روتر تهیه کننده ی بازی که از این انتقادات منفی خوشش نیامده بود در نسخه ی جدید کاری کرده که نظر همه را به خود و تیم سازنده ی فیفا جلب کرده است . کاری که آن ها کرده اند ، فقط بر طرف کردن باگ های نسخه ی قبل نیست ، بلکه آن ها Career Mode را از اول و این بار بر اساس ساختاری کاملا متفاوت و جدید ساخته اند . در این مد جدید همه ی بخش هایی که در نسخه های قبل وجود داشت با هم تلفیق شده اند ، بنابراین دیگر فقط یک حق انتخاب ساده وجود دارد . در این بخش تازه شما یا می توانید یک بازیکن باشید ( این بخش به وضوح جایگزین Be a Pro شده است که به شخصه از آن متنفر بودم ) ، یک مربی باشید و یا اینکه هم مربی و هم بازیکن باشید . این Campaign 15 فصل است و تجربه ای کاملا نو و منحصر به فرد برای شما به ارمغان می آورد . اما این تغییرات فقط به این چیزها محدود نمی شود . موتور شبیه سازی جدیدی برای بازی ر نظر گرفته شده است که نتایج واقعی تری را نشان می دهد . هم چنین تقویم بازی به صورت یک تقویم روزانه در آمده است و برای اولین شما می توانید نتایج بدست آمده در همه ی لیگ ها را ببینید .


    همه ی این تغییرات واقعا بازی را عالی کرده است ، اما زمانی به بزرگی این بازی پی می بریم که وقت زیادی را پای آن صرف کنیم . درست است گیم پلی بازی کمی کند تر شده است اما به آن تفکر و اندیشه اضافه شده است که حرکات بازی را بسیار قانع کننده تر و واقعی تر کرده و جریان بازی ها را به قدری زیبا کرده است که می توان گفت فیفا 11 با فوتبال واقعی تفاوت بسیار کمی دارد .
    به لطف سازندگان هوش مصنوعی بازی نیز پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است به طوری که بازی با تیمی که کامپیوتر آن را کنترل به اندازه ی بازی با یک آدم سخت و لذت بخش است . تفاوتی که در این نسخه بین بازیکنان صاحب نام و عالی و بازیکنان ضعیف وجود دارد به نظر من بزرگترین تغییری بوده که در نسل جدید سری فیفا رخ داده است که گیم پلی بازی را به طور کلی تغییر داده است .
    در آخر نیز باید خبری خوش به دارندگان PC داد و آن هم Next Gen ( نسل بعد ) بودن نسخه ی PC بازی است . در فیفا 11 از همان موتوری که برای ساخت نسخه ی PS3 و X360 استفاده می شود برای ساخت نسخه ی PC نیز استفاده می شود .



    در ماه های آینده احتمالا چیزهای بیشتری از بازی معرفی می شود و حتی شاید توانایی کنترل دروازبان هم معرفی شود . در هر صورت امسال نیز سالی فوق العاده برای سری FIFA و EA است . صبر کردن تا ماه اکتبر برای این بازی فوق العاده کاری سخت به نظر می رسد .

    سازنده :
    EA Canada
    ناشر :
    EA Sports
    پلتفورم :
    همه ی سیستم ها
    تاریخ عرضه :
    1 اکتبر 2010
    سبک :
    شبیه سازی فوتبال
    درجه ی سنی :
    ESRB : E

    ویرایش توسط 1CHAMPION : 08-30-2010 در ساعت 12:27
    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  2. 2 کاربر از پست مفید 1CHAMPION سپاس کرده اند .


  3. # ADS
     

  4. #2
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    KAKA بر روی باکس آرت فیفا 11



    EA Sports اعلام کرد هافبک برزیلی تیم رئال مادرید ، کاکا ، بر روی باکس آرت فیفا 11 حضور خواهد داشت .
    این بازیکن خوش تکنیک و محبوب در نسخه ی بریتانیای فیفا 11 به همراه وین رونی ، مهاجم تیم منچستر یونایتد که پنجمین حضور خود بر روی باکس آرت فیفا را تجربه می کند ، حضور خواهد داشت .
    کاکا در این باره می گوید :
    " من همیشه یکی از طرفداران EA SPORTS و به ویژه سری FIFA بوده ام . از آنجایی که فوتبالیست های بسیار خوبی در سراسر جهان وجود دارد ، بودن بر روی کاور فیفا 11 برای من افتخاری بزرگ است . "

    فیفا 11 28 سپتامبر 2010 ( 6 مهر 1389 ) در آمریکا و 1 اکتبر 2010 ( 9 مهر 1389) در بریتانیا عرضه می شود .

    باک آرت کامل فیفا 11

    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  5. #3
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    پیش نمایش فیفا 11

    "گوش دادن به انتقاد ها کاری است که آن ها به خوبی از عهده آن بر آمده اند". Peter Moore سرپرست کمپانی EA و طرفدار قدیمی تیم لیورپول این جمله را در وصف تیم سازنده ی بازی گفته و از آن ها بابت این کار تشکر کرده است. او در ادامه می گوید:" تیم سازنده ی FIFA در حال ایجاد تحولی جدید در این سری هستند . اعضای تیم شامل Kaz Makita, Gary Paterson , David Rutter می باشد. به راستی آنها عاشق سری فیفا هستند !".
    با انتشار FIFA10 در اکتبر گذشته، بررسی مشکلات بازی بسیار سختتر ازگذشته شد.نهایت خلاقیت سازندگان بازی وعبور آن ها از چند سال پر انتقاد با عرضه ی FIFA 10 به پایان رسید و این نسخه از سری FIFA به یک پیروزی بزرگ تجاری برای EA تبدیل گشت.
    برای ساخت این نسخه سازندگان باید مانند گذشته به انتقادات طرفداران و منتقدان صنعت گیم ، گوش میدادند و با بررسی دقیق آنها ، FIFA11 را کامل تر از هر بازی ورزشی دیگری میساختند. مانند سالهای گذشته David Rutter در این مرحله ، نقش بسزائی داشت و وظیفه دعوت از منتقدان بازی و همچنین گیمرهائی که ساعتهای زیادی را در این مدت با FIFA10 سپری کرده و خواهان تغییرات در ساختار بازی جهت بهبود آن بودهاند، بر عهده داشت. آقای Rutter در بخشی از سخنان خود در این باره میگوید: "این جمعیت با اینکه عده بسیار کمی از تعداد عظیم علاقه مندان ما به این سری بازی هستند، برای من حکم حرفهای ترین بازیکنان FIFA را خواهند داشت که ساعتهای زیادی را وقت انجام موشکافانه نسخه قبل کرده اند و واقعا باید عقل خود را از دست داده باشم تا به حرف آن ها توجهی نکنیم".


    آقای Rutter لیستی ترسناکی از پیشنهادات طرفداران پروپا قرض فیفا را به ما نشان داد . این لیست فوق العاده کامل و جامع بوده و همه ی مشکلات نسخه های قبلی در آن نوشته شده بود .اگر شما در FIFA10 به مشکلی برخورد کردهاید و یا از چیزی در آن رنج بردهاید، مطمئن باشید در این لیست وجود دارد و سازندگان بازی در صدد حل آن خواهند بود. از تکلهای یکنواخت و چیپ های مسخره گرفته تا تغییر طول جورابها و... همه و همه حل خواهند شد.
    فیفا در سال گذشته از PES بهتر بود .اما هنوز یک فرق بین محصولاتKonami و EA وجود دارد. فیفا همیشه در قسمت شبیه سازی صورت بازیکنان در رتبه دوم قرار داشته که این موضوع در نسخه های قبلی به سادگی قابل بررسی است. اما حال ، به جزییات چهره ها توجه بیشتری شده و این نکته ای است که هواداران بازی های رایانه ای به آن توجه ویژه ای دارند. این شباهت تنها داشتن یک چهره زیبا نیست بلکه شباهت بازیکنان در زمینه های دیگری مانند فیزیک بدنی نیز باید رعایت شود که در این نسخه توجه زیادی به آن شده است. این تغییر بزرگترین جهش فیفا نسبت به سال گذشته است که میتوان آن را با معرفی دریبل 360 درجه در FIFA10 مقایسه کرد .
    گری پترسون کارگردان بازی در این رابطه میگوید: " شخصیت یکی از ویژگی های جامع برای بازیکنان میباشد که در فیفا 11 به خودی خود آشکار میشود". در بُعد اول فیزیک بدن بازیکنان دستخوش تغییراتی اساسیست . در FIFA10 تنها سه حالت مختلف برای بدن بازیکن در نظر گرفته شده بود در حالی که در این نسخه 9 حالت برای فیزیک و بدن بازیکنان در نظر گرفته شده است. با نگاه کوتاهی به بازیکنان تیم تاتنهام متوجه تغییرات جزئی و کلی در این 9 نوع خواهیم شد . در ابتدا پیتر کروچ را مشاهده میکنیم که دارای قدی بلندی و بدنی لاغر است و بعد به سراغ Jermin Defoe میردیم که هیکلی موش مانند دارد و میبینیم هر دو به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده اند و بدن آنها از تناسب بسیار خوبی برخوردار است . بُعد دوم ویژگی های شخصیتی بازیکنان در بازیست. وقتی بازی را انجام دهیم ، به میزان تاثیر گذاری ابعاد شخصیتی بازیکنان در یک بازی ، پی میبریم. برای مثال در تیم آرسنال سل کمپبل را در نظر بگیرید. حرکت کردن برای او سخت تر از گذشته شده و رمز موفقیت برای او پاس دادن به همتای جوانش ، آرشاوین است . آرشاوین سریعتر میدود و دارای ویژگی های منحصر بفرد خود است.


    رفتار و ویژگی های فردی بازیکنان نیز ، نقش موثری در بازی خواهند داشت . برای مثال زوج رویائی رونی و برباتوف در تیم Manchester United را در نظر بگیرید . رونی به سرعت به دنبال توپ میدود و آن را تعقیب میکند در حالی که برباتوف از عقب حرکت کرده و منتظر فرصتی برای گل زنیست.
    نکته ی قابل توجه دیگر در حیطه شخصیت بازیکنان ، مهارت آنهاست. شما برای پیروزی ، باید از مهارت های ویژه ی بازیکنان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. برای مثال تیم West Ham و ستاره اش Scott Parker را در نظر بگیرید. شما باید از مهارت های ویژه ی این بازیکن استفاده کرده و تاکتیک تیم را طوری بچینید که راه پیتر برای فرار از میان هافبک های حریف باز باشد. بطور کلی قراردادن بازیکن در برترین مکان و استفاده از مهارت های ویژه اش، منجر به پیروزی خواهد شد.
    پاسهای موفق به مهارت بازیکنان در پاس دهی ربط دارد که به لطف سیستم جدید Pro Passing ، انقلاب بزرگی در آن صورت گرفته است. دیگر از توپ های پینگ پنگی خبری نیست. در کل سیستم Pro Passing ، پاسهای دقیق تری بوجود می آورد و با توجه به شرائط بازیکنان، سرعت و قدرت آن را تعیین میکند.
    سازندگان در مراحل ساخت بازی به منظور پیشبرد اهداف جدید و پیشرفت کلی بازی ، گامی به عقب برداشته اند تا همه چیز را دقیق تر و بهتر مورد مطالعه قرار دهند . هوش مصنوعی بازیکنان در Set-Piece ها افزایش چشمگیری داشته و بازیکنان در این حالت رفتار قابل باور تری از خود نشان میدهند. هوش مصنوعی دروازه بان ها نیز پیشرفت بسزائی داشته و بطور کلی دروازه بان های باهوش تر اما کم تحرک تری نسبت به نسخه های قبلی خواهیم داشت. سیستم چیپ زنی به کلی تغییر کرده و واقع گرایانه تر شده است. Paterson در این رابطه می گوید: "با خروج دروازبانان از روی خط، احساسی در بازیکنان شکل میگرفت که در نسخه های قبلی هم تا حدودی وجود داشت. این تاثیر و احساس به علت وجود فشار بر روی مهاجمان بوده که به خاطر راحت بودن چیپ زدن در بازی بوجود می آمد. این کار در گذشته باعث می شد که شما مجبور به گرفتن تصمیم های متفاوتی نشوید و تنها به یک روش گل زدن فکر کنید". این سیستم به گونه ای طراحی شده که در آن دروازبان در موقع خروج های ضروری بیش از حد از دروازه دور نمیشوند؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که تغییراتی اساسی در سیستم چیپ زدن اعمال شده است. اگر بخواهیم به نحوه ای دیگر در مورد سیستم چیپ زنی توضیح دهیم باید گفت که در این راه باید کاملا خونسرد باشید و خود را از ناراحتی و عصبانیت به دور دارید و با پای تخصصی بازیکن مورد نظر به دقت در موقعیت مناسب به توپ ضربه وارد کنید تا شاهد گل شدن و تمام شدن کار باشید.


    FIFA11 شامل صدها ویژگی بهبود یافته در گیم پلی خواهد بود.دیگر از کرنر های یکنواخت و خسته کننده خبری نیست و در این نسخه بر خلاف شماره قبلی شاهد ضربات کرنر پویاتری خواهیم بود .
    در این نسخه ما شاهد حرکات جدید و غیرمتداول هستیم که از بین آن ها می توان به تغییر جهت ناگهانی توپ، دادن پاس تو عمق با بیرون پا و انجام حرکات تکنیکی با توپ اشاره کرد. زمانی که یک گل شگفت انگیز را به ثمر می رسانید، توانایی ذخیره کردن آن گل رو بر روی دستگاه خود خواهید داشت و این قابلیت در بازی های آنلاین نیز پشتیبانی می شود.
    در FIFA11 همه چیز به طور متفاوت نسبت به World Cup 2010 ارائه نخواهند شد و بعضی از سیستم ها که مورد توجه اکثریت بازیکنان قرار گرفته ، در این شماره هم خواهند بود. از جمله آن ها می توان به سیستم جدید پنالتی زدن و یا قابلیت Two Button اشاره کرد. البته در مورد بخش های دیگر بازی مانند Manager Mode، و یا بخش Scenario مانندی که در World Cup با نام Story of Qualifying قرار داشت هنوز اطلاعاتی در دست نیست . البته ما انتظار اضافه شدن قابلیت کنترل دروازه بان ها در مود Be a Pro و مسابقه های 11 در مقابل 11 (در بخش آنلاین) را داریم که زیاد دور از انتظار نیست . به احتمال بسیار زیاد در مرداد ماه مانند همیشه خبرهای خوب و خوشحال کننده ای خواهیم شنید .



    تغییر اساسی و جالب دیگر بخش موسیقی و آهنگ میباشد . به طور کلی اگر بخواهیم این بخش را مورد بررسی قرار دهیم باید به ویژگی های اساسی و کاملا جدید آن اشاره کنیم. بازیکن می تواند با دانلود کردن موسیقی های مورد علاقه خود و یا انتقال آن از کامپیوتر شخصی بر روی `CDو سپس انتقال آن بر روی کنسول خود به راحتی در منوی بازی به آن ها گوش دهد. در این سیستم حتی قابلیت جدا سازی هم به نحوی قرار داده شده که بازیکن می تواند یک سری از آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کند و در هر بخش به تعدادی از آنها گوش فرا دهد. دیگر میتوانید از دست موسیقی هایی که بعد از مدتی برای شما تکراری می شوند ، خلاص می شوید و هر چند وقت یکبار منوها را با آهنگ ها مورد علاقه و جدید خود به روز کنید .
    سوال بزرگی که برای همه ما پیش می آید زمان انتشار بازی است. ما همیشه عادت کرده ایم که FIFA را در اوایل فصل پاییز مشاهده کنیم و به نظر ما این بهترین زمان برای انتشار یک فوتبال است اما مسئولان EA هنوز به طور حتم به تاریخ انتشار دقیق بازی اشاره نکرده اند و باید تا اعلام رسمی این تاریخ توسط Peter Moore صبر کنیم .
    همانطور که میدانید FIFA10 در سال گذشته عنوان واقع بینانه ترین بازی ورزشی تاریخ گیم را از آن خود کرد ولی با معرفی FIFA11 و قابلیت های منحصر بفرد آن ، انتظارات ما بالا میرود و تعریف جدیدی از سری FIFA در فکر ما شکل میگیرد . امیدواریم EA مانند سال گذشته توانائی برآورده کردن انتظارات بازیبازان را داشته باشد و با یک بازی کامل روبرو باشیم.

    منبع:بازی سنتر
    ویرایش توسط 1CHAMPION : 09-09-2010 در ساعت 14:21
    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  6. کاربر روبرو از پست مفید 1CHAMPION سپاس کرده است .


  7. #4
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    11 برنده در مستطیل سبز | مصاحبه با تهیه کننده Fifa 11




    سایت play.tm مصاحبه ای را با تهیه کننده ارشد Fifa 11 ، آقای David Rutter، تدارک دیده است که بیشتر به ویژگی های جدید بازی اختصاص دارد که این مصاحبه را می توانید در زیر بخوانید .

    بعد از این که امروز بازی را تجربه کردیم، به این نتیجه رسیدیم که محسوس ترین تغییرات و تفاوت ها نسبت به شماره قبل، تقلا و مجادله برای مالکیت توپ و همچنین سیستم جدید Pro Passing هستند. مورد دوم (Pro Passing) به وضوح سطح زیادی از مهارت را به بازی آورده است. از این بابت نگران نیستید که بازیکن های کژال ممکن است از بازی کردن FIFA 11 کمی احساس ترس و اضطراب داشته باشند ؟

    این موضوع چیزی بود که ما از آن آگاه بودیم. ما برای آغاز کردن کار یک نسخه ی وسیعی از Pro Passing داشتیم ؛ با داشتن عادت به سبک پاس کاری قبلی. من فکر می کنم که اگر شما علاقه ای به استفاده از این مهارت ندارید، پس این ویژگی را خاموش کنید. من فکر می کنم که پایه و اساس Pro Passing استوار و ثابت است ؛ برای هرکسی که بازی را تجربه می کند ، به سرعت مشخص می شود که چه چیز موفق است و چه چیز موفق نیست و دلیل آن چیست. برای مثال، یک پاس سختِ 180 درجه معمولاً به بازیکن مورد نظر می رسد. در این جا ممکن است بگویید " اُه بله مردم نمی توانند آن را انجام دهند. در دنیای واقعی آن ها [در چنین موقعیتی] زمین می خورند. "
    و این چیزی است که ما می خواهیم از بین ببریم : یک بازی آرکید غیرقابل باور. و ما این کار را [قبلاً] در هرجای دیگری از بازی انجام دادیم، به جز برای سیستم پاس کاری ؛ و بازی در این زمینه بسیار موفق بوده است. من فکر می کنم هر کسی آن را دوست خواهد داشت. این قابلیت [Pro Passing] به شما حس واقعی تری از فوتبال را می دهد. هنگامی که شما [بازی] را تماشا می کنید، این طور به نظر می رسد که یک بازی فوتبال واقعی را تماشا می کنید - چیزی که برای من اخبار بسیار عالی ای است - . دومین قسمت این سیستم این است که ما انتخاب های دیگری برای پاس کاری داریم . ما یک سیستم پاس کاری تمام دستی داشتیم که متاثر از فشاری بود که بر دکمه وارد می شد و وزن پاس برابر بد با میزان زمانی که بر روی دکمه فشار می آوردید. ما این سیستم را برای چند سال در این سری داریم که یک سیستم بسیار محبوب است. اگر بدانید چه تعداد از مردم این به سیستم علاقه دارند، حیرت زده خواهید شد. اما در کل بله، من این پاس کاری [Pro Passing] را دوست دارم ... همان طور که می توانید ببینید چقدر در مورد آن حرف زدم (به ثانیه شمار نگاه می کند) ... دو دقیقه در مورد آن حرف زدم .

    یکی از تغییراتی که امروز اشاره کردید، سیستم نقل و انتقالات جدید است که شامل مذاکره (
    negotiating) با هر دوی بازیکن و تیم مورد نظر است. من نمی دانم شما چه فکری می کنید، اما من همیشه با سیستم نقل و انتقالات Fifa 10 مشکل داشتم، چرا که user interface (رابط کاربر) ...

    خیلی افتضاح بود. ما در گذشته با user interface چالش ها و مشکلات متعددی داشتیم. بنابراین سال گذشته ما قسمتی از آن را به شکل خوب و عمده از نو طراحی کردیم. اما باز هم مشکلاتی در این زمینه وجود داشت و این قسمت کامل نبود. به همین دلیل برای امسال طراحی دیگری انجام دادیم و این بار دیگر خوب شده است! آینده ی user interface ـه کامل بازی ما در این شماره دیده می شود وچیزهای بسیاری وجود دارند که من می خواهم با آن انجام دهم .

    شما همچنین در مورد Career Mode جدید صحبت کردید، که شامل انتقال از بازیکن به مربی نیز خواهد بود. ممکن است جزئیات بیشتری از این مُد را برایمان بازگو کنید؟ برای مثال در چه سنی بازیکنان کار را آغاز می کنند ؟

    اگر کار را با یک بازیکن آغاز کنید، بستگی دارد. شما می توانید یک بازیکن بسازید یا از بین بازیکنان واقعی یکی را انتخاب کنید. اگر استیون جرارد را انتخاب کنید، کار را از سن 30 سالگی آغاز می کنید. اگر بازیکنی را بسازید که 20 سال سن داشته باشد، کار را از 20 سالگی آغاز خواهید کرد. اما در کل از آغاز تا پایان Career Mode پانزده سال طول خواهد کشید .

    چه چیز باعث شد که تصمیم بگیرید در
    Career Mode انقلابی ایجاد کنید ؟

    چندین چیز باعث این تصمیم گیری شد. ما یک مُد با نام Be a Pro و یک Be a Pro Seasons داشتیم، اما هرگز فراتر از آن نرفت. این مُد یک مُد محبوب در بازی است و ما می خواستیم که کارهای بیشتری با این مُد انجام دهیم ؛ اما این مُد بر اساس یک تکنولوژی متفاوت از تکنولوژی استفاده شده در Tournament Mode و بر اساس یک تکنولوژُِی متفاوت از تکنولوژِی استفاده شده در Manager Mode بود. به همین دلیل اگر می خواستیم تغییری در آن ایجاد کنیم، باید از پایه و اساس شروع می کردیم. اکنون با از نو نوشتن تکنولوژی هایمان و قرار دادن آن ها در کنار یکدیگر و تلفیق کردن آن ها با هم، آن ها را یکجور و یکسان کرده ایم. به همین دلیل اگر اکنون چیزی را در Tournament Mode اصلاح کنیم و بهبود بخشیم، همان چیز در Manager Mode و Be a Pro نیز اصلاح شده و بهبود بخشیده می شود ؛ بنابراین آن ها چیزهای یکسان و مشابهی هستند، چیزی که مورد پسند مردم است. آن ها می توانند همان تجربه ی توسعه یافته، لذت بخش و عمیق Fifa را داشته باشند، اما از راه های مختلف .

    Personality Plus تا چه اندازه پیش می رود ؟ به طور مثال من یک بازی بین اسپانیا و هلند انجام می دهم ، تفاوت هایی بین اینیستا و فن بومل وجود خواهد داشت ؟

    من نمی دانم که تفاوت هایی وجود خواهد داشت یا خیر ، این به کسی بستگی دارد که آن ها را کنترل می کند. این یکی از تصورات غلط در مورد بازی ما است ؛ اما اگر شما کنترل اسپانیا را به عهده نیز داشته باشید، اگر همانند اسپانیا بازی نکنید، آن ها نیز همانند اسپانیا بازی بازی نخواهند کرد. بازیکنان طوری چیده شده اند که از شما انتظار می رود به وسیله تاکتیک های بازی همانند اسپانیا بازی کنید، اما اگر آن ها را طوری بچینید که همانند آلمان بازی کنند، آن ها نیز همانند آلمان بازی خواهند کرد. خصوصیات شخصی (Personality) بیشتر در مورد این است که آیا بازیکنان در چیزهایی خوب هستند یا خیر، تا این که چگونه بازی می کنند. این که چگونه بازی می کنند، به تاکتیک در نظر گرفته شده برای آن ها و ترتیب قرار گرفتن و آریاش آن ها بستگی دارد. و در این موقع است که شما تمایلات، ویژگی ها و بیشتر توانایی های مخصوص را خواهید داشت. برای مثال، مایکل اسین (Michael Essien) هافبکی است که هم در کارهای دفاعی شرکت می کند و هم در کارهای تهاجمی (اصطلاحاً دارای ویژگی box-to-box است)، این بدین معنی است که او در تمام طول بازی در حال دویدن از این طرف زمین به آن طرف زمین است - همانند دنیای واقعی - . وین رونی قدرت تدافعی و تهاجمی بالایی دارد، این بدین معنی است که او همیشه تلاش و حمله خواهد کرد و همیشه تلاش و دفاع خواهد کرد، در حالیکه برباتو ممکن است دارای چنین قابلیت هایی نباشد. چیزی که با آن مواجه می شوید همین موقعیت هاست که شما در آن شاهد تقابل ها خواهید بود، و همین تقابل ها هستند که یک درام زیبا را در فوتبال به وجود می آورند. خوب، اسپانیایی ها باهوش هستند، اما در عین حال خسته کننده هستند، زیرا خیلی منظم اند! درست است؟!

    (بعد از کمی مکث) بله، منصفانه است .

    پاس، پاس، پاس، پاس، از دست دادن توپ! آلمان ها منظم بودند اما در حین حال در ضد حملات نیز بسیار بسیار خطرناک بودند. خوب من فکر می کنم این ویژگی ها نیز چیزهایی هستند که Personality Plus را به وجود می آورند. امیدوارم عمل کند!

    اگر شما با کسی صحبت می کردید که FIFA 10 را تجربه کرده است و در مورد خرید FIFA 11 دچار شک و تردید است، چه چیز به او می گویید تا او را برای خرید بازی متقاعد کند ؟

    من احتمالاً از آن ها می پرسم که چه نوع بازیکنی هستند. اگر یک بازیکن حرفه ای باشید، من Pro Passing را معرفی می کنم، زیرا از آن خوششان خواهد آمد؛ این قابلیت دارای عمق و نکات ریز و دقیق بسیار است. اگر آن ها یک طرفدار بزرگ فوتبال باشند، فکر می کنم Personality Plus نکته مهمی در فروش بازی به آن ها است؛ جلوه های بصری، انیمیشن ها و ویژگی های شخصی بازیکنان. و فکر می کنم اگر شما تمایلی به آنلاین بازی کردن با دوستانتان ندارید، و بیشتر دوست دارید که خودتان به تنهایی بازی کنید، احتمالاً Career Mode مهم ترین چیز برای شما خواهد بود. ما تلاش می کنیم که هر نوع طرفداری را راضی نگه داریم، به همین دلیل است که این قسمت های مختلف را داریم.

    یکی از مشکلات FIFA 10 که به آن زیاد هم اشاره شد، مدت زمان loading ها بود ...

    بله. و بدترین آن ها هم تعویض ها بودند .

    بله . آیا این یکی از موضوعاتی است که از بازخوردها دریافت کردید و روی آن کار کردید ؟

    ما یک لیست بسیار بزرگی از بازخوردها داریم، مثبت و منفی ، از عموم و از نقدها . زمان loading ها یک چالش هستند و البته راه هایی وجود دارند که ما می توانیم آن ها را بهبود بخشیم، اما اکنون نمی خواهیم چنین کاری بکنیم، زیرا این کار در جایی دیگر بر روی کیفیت بازی تاثیر می گذارد .

    شما به یک لیست بسیار بزرگ از بازخوردها اشاره کردید ، هزاران نظر. من در جاهایی در مورد قابلیت customize کردن تور دروازه ها خواندم! عجیب ترین نوع بازخوردی که دریافت کردید و سپس تصمیم گرفتید که آن نظر را در بازی قرار دهید، چه بود ؟

    (بعد از مدتی فکر کردن) ... من اصولاً لال نیستم! اما این بار ... حقیقتاً نمی دانم! اما فکر می کنم برای من چیزی که در بازی قرار دادیم که اصلاً با آن موافق نبودم، قابلیت هَند در بازی بود. برای مدتی طولانی من گفته بودم که ما هَند را در بازی قرار نخواهیم داد، و بسیاری از اعضای تیم نیز همین عقیده را داشتند، اما موج وسیعی از مردم تقاضای قرار دادن آن در بازی را داشتند. ما هم نهایتاً پذیرفتیم و این کار را انجام دادیم. البته این قابلیت در حالت default روشن نیست و شما در صورت تمایل باید خودتان این قابلیت را روشن کنید، و برای من دلیلی که آن را در حالت default روشن نگذاشتیم همان دلیلی را دارد که اشتباهات داوری دارد. اگر من آن را کنترل نمی کنم، فکر می کنم دلیلی وجود نداشته باشد که به دلیل اشتباه شخص دیگری تنبیه شوم. فکر می کنید برای خارج شدن از online به اندازه کافی خشم وجود دارد؟ پس هنوز هیچ چیز را ندیده اید! اگر ما اشتباهات داوری را در بازی قرار می دادیم، مردم ممکن بود بسیار خشمگین شوند. من نمی خواهم که مسئول بسیاری از تلویزیون ها و کنترلرهای شکسته شده باشم !

    شکی نیست. ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادی David .

    خوش باشی ...
    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  8. #5
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    FIFA11 Final Look




    توی کشورهای دیگه(کشور های اروپایی و آمریکا بیشتر این اتفاق میفته)، این پیش نمایش نوشتن از بازی ها ،کار خیلی جالبیه. سازندگان با هزار دلهره و نگرانی ، یه نسخه از بازی شون رو در اختیارت میزارن و منتظر شما می شینند تا نظرتو درباره ی بازی بگی. در بهترین حالت بازی به دفتر کارت میاد، تو هم نسخه ی نصفه نیمه ی بازی رو میبری خونت و ازش لذت میبری. در مورد بازی های ورزشی قضیه حتی جالب تر هم میشه. لازم نیست فقط خودت تنهایی از عنوانی مثل FIFA 11 لذت ببری، بلکه می تونی آخر هفته دوستای نزدیکتو جمع کنی و همگی با هم حالشو ببرین . می تونین پیتزا بخورین، لم بدین، جوک بگین و خلاصه همه جوره حال کنین.اینجوری هم تو حسابی خوش گذروندی هم به دوستات یه حالی دادی و هم پیش نمایشت رو می نویسی، تازه آخر ماه هم به خاطر پیش نمایشت پول هم می گیری!! خلاصه همه جوره سود می کنی و توی این کار ضرر وجود نداره!

    حال که نزدیک به یک ماه تا عرضه ی عنوان بزرگ فیفا 11 زمان مانده است، قصد دارم در این مطلب یک جمع بندی از این بازی داشته باشم تا بهتر متوجه عظمت و بزرگی بازی شویم .
    به دور از سروصدای EA Sports در مورد ویژگی های جدید FIFA 11 و هیجان بیش از حد طرفداران بازی در نمایشگاه ها و کنفرانس های مختلف ،بالاخره می توان دید فیفا 11 چیست و اجزای مختلف آن چگونه در کنار هم قرار گرفته اند. همه ی ما می دانیم چه چیزهای جدید در بازی وجود دارد، اما چیزی که نمی دانیم این است که این بازی واقعا چگونه کار می کند .
    اگر بخواهیم واقع بینانه به فیفا 11 نگاه کنیم ، متوجه می شویم این نسخه آنچنان تغییر بزرگ و اساسی ای نداشته است. مثلا چیزی همانند دریبل 360 درجه و کنترل بی نظیری که در فیفا 10 اضافه شد و یا هزاران تغییر بنیادینی که در ساختار 09 صورت گرفت و باعث شد فیفا به عنوان شبیه ساز اصلی فوتبال به حساب بیاید. این بار چنین چیزی در فیفا 11 دیده نمی شود. چیزی که در نسخه ی جدید شاهد آن هستیم، پالایش ،پرداخت و بهبود ویژگی های قبلی و اضافه کردن ویژگی های کوچک جدیدی است که همه ی این ها در کنار هم باعث از بین بردن نارسایی ها و باگ های نسخه های قبل سری فیفا شده است .از این جملات برداشت بد نکنید، چرا که این پولیش کردن بهترین و اساسی ترین تغییری بود که می توانست در فیفا 11 رخ دهد.



    دیگر خبری از جایگری های احمقانه ی هم تیمی هایتان نیست ، دیگر خبری از بیرون آمدن های اشتباه دروازبان ها نیست و دیگر هیچ خبری از داد و فریاد و عصبانیت موقع خوردن یک گل مزخرف دیگر نیست . در عوض به جای این چیزهای اعصاب خورد کن ، کیفیت قرار گرفته است . پاس ها باید تکنیکی تر و با دقت زیاد فرستاده شوند . دیگر مانند گذشته نمی توانید همین جور الکی توپ را بگردانید بلکه باید پشت هر پاسی که می دهید تفکر و دقت باشد. در این نسخه پاس های بلند نتیجه ی بهتری دارند و یک سانتر خوب و در ادامه یک هد موج دار می تواند برای شما یک گل زیبا به ارمغان آورد . نتیجه ی این ها، یک بازی قابل اعتماد تر است، بازی ای که تجربه ی مجازی فوتبال را یک قدم دیگر به فوتبال واقعی نزدیک می کند.
    فیفا 11 به نوعی شخصیت بهتری نسبت به نسخه های قبل دارد. بخشی از آن مربوط به انیمیشن های جدید بازیکنان است بطوریکه در نسخه ی امسال بازیکنان در جدالشان برای تصاحب توپ با یکدیگر برخورد بیشتری دارند و درگیری های بیشتری در بازی دیده می شود و بخش دیگر نیز مربوط به ارتقای استایل و فیزیک پیکر بازیکنان است به طوریکه جان تری واقعا جان تری است و مسی واقعا اندام و نوع حرکت خاص خودش را دارد .
    نحوه ای که خصوصیات هر بازیکن در حالت بازی اش تاثیر می گذارد واقعا یکی از جالب ترین چیزهای فیفا 11 است . هنگامی که می خواهید ترکیب تیم خود را بچینید، در کنار هر بازیکن علامت هایی مشاهده می کنید که این علامت ها، قابلیت ویژه ی هر بازیکن را نشان می دهد. به طور مثال، تورس هم علامت " بادپا" را دارد و هم علامت " آکروبات" . این بدین معنی است که تورس می تواند در محوطه ی جریمه ی حریف خطر بسیار زیادی ایجاد کند و هم می تواند با سرعت بی نظیرش در کورس های سرعت از حریف پیشی بگیرد . از طرف دیگر جرارد دارای سه علامت "محرک" ، "بازی ساز" و "سانتر کننده " است . اینها بدین معنی است که جرارد یک هافبک تمام عیار است که در تمام مدت 90 دقیقه ی بازی می تواند در بهترین حالت خود باشد و با پاس هایی که می دهد هم تیمی هایش را صاحب موقعیت گل کند. پس از اینکه اندکی با تیم مورد علاقه ی خود و یا هر یک از تیم های دیگر بازی کنید، کاملا متوجه خصوصیات بازیکنان تیم تان می شوید و دقیقا می توانید بازی واقعی آن ها را پیاده کنید. هنگامی به بزرگی و عظمت این ویژگی بهتر پی می برید که مثلا بازی تیم مورد علاقه ی تان ( که برای من می شود چلسی ) را در روز یکشنبه مشاهده ی کنید و عینا همان نوع بازی را در مقابل دوستتان اجرا کنید.



    این خصوصیات تنها برای بازیکنان کاربرد ندارد، بلکه داوران نیز نحوه ی قضاوتشان متفاوت است. برخی داوران با اولین حرکت خطرناک به بازیکن کارت نشان می دهند و برخی دیگر بازی را کنترل می کنند و کمتر از کارت هایشان استفاده می کنند.
    برخی از قابلیت های بازی هم آن چنان خوش آیند نیستند. مثلا برای اولین بار در بازی قابلیت هند نیز اضافه شده است. اما نکته ی بد این هند این است که در اکثر موافق که هندی در کار نیست باز هم داور هند می گیرد و برایش موقعیت و حالت برخورد توپ تفاوتی ندارد. این قابلیت به طور اتوماتیک خاموش است و من هم پیشنهاد می کنم خاموش نگاهش دارید.
    در هر صورت این نسخه ی فیفا هم یک تجربه ی عالی دیگر از فوتبال را ارائه می دهد که فیزیک بهتر و قابلیت خصوصیات خاص هر فرد آن را خیلی خیلی بهتر از قبل کرده است .تا زمان عرضه ی بازی تقریبا یک ماه دیگر باقی مانده است و تا آن موقع باید با دموی قابل بازی فیفا ( که هفته ی آینده عرضه می شود) خود را سرگرم کنیم. هنوز بخش های دیگری از بازی هستند که به طور کامل آن ها را تجربه نکرده ایم که بهتر است فعلا با همین چیزهای ابتدایی ای که می دانیم در مورد آن ها بحث کنیم .

    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  9. کاربر روبرو از پست مفید 1CHAMPION سپاس کرده است .


  10. #6
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    11 عکس جدید از فیفا 2011





















    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  11. کاربر روبرو از پست مفید 1CHAMPION سپاس کرده است .


  12. #7
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    Fifa 11، سومین لانچ بزرگ بریتانیا !



    فیفا 11 به راحتی توانست در رتبه اول جدول فروش هفتگی نرم افزار در بریتانیا قرار بگیرد و در کنار این موفقیت، به سومین لانچ بزرگ این منطقه ( پشت سر GTA IV و MW2 ) نیز بدل شود.
    تعداد بازی های فروخته شده نسبت به سال گذشته ( Fifa 10 ) بیست و یک درصد افزایش یافته و X360 پلتفرم برتر در این زمینه معرفی شده.

    F1 هم که هفته گذشته در جایگاه اول قرار داشت توسط فیفا به رتبه دوم سقوط کرد.
    لیست 10 بازی برتر :


    1. FIFA 11 (EA Sports, EA)
    2. F1 2010 (Codemasters Birmingham, Codemasters)
    3. Dead Rising 2 (Blue Castle Games, Capcom)
    4. Halo: Reach (Bungie, Microsoft Games Studios)
    5. Guitar Hero: Warriors of Rock (Neversoft, Activision Blizzard)
    6. Tiger Woods PGA Tour 11 (EA Sports, EA)
    7. Sports Champions (Zindagi Games, Sony Computer Entertainment)
    8. Prince of Persia: The Forgotten Sands (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
    9. Toy Story 3 (N-Space, Disney Interactive Studios)
    10. Civilization v (Firaxis Studios, 2K Games)
    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  13. #8
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    در حالت کلی اگر بخواهیم گیم پلی این نسخه را با نسخه ی قبلی خود یعنی FiFa 10 مقایسه کنیم، متوجه می شویم که با تغییرات بسیار خوبی رو به رو هستیم. به طور مثال در بازی با 4 مدل قد برای بازیکنان مواجهیم... (کوتاه، بلند، متوسط و مخصوص) که معمولآ گزینه ی مخصوص برای بازیکنانی مثل رونالدو و یا مسی و یا پتر کراوچ در نظر گرفته شده که از لحاظ قد و قواره و استیل در حالت خاصی قرار دارند.
    حال به بخش استیل بازیکنان یا همان " Subcategories " می رسیم که به 3 بخش مجزا تقسیم می شود... (چاق، لاغر و معمولی). این سیستم در بازی بسیار عالی پیاده سازی شده است و به راحتی از استیل بازیکنی که توپ را در اختیار دارد میتوان فهمید که چه شخصی است.

    اگر بخواهیم بازیکنان را به طور کلی از لحاظ دریبل زنی تقسیم کنیم، بازهم با سه دسته ی متفاوت رو به رو هستیم:

    1. بازیکنانی با قدمهای ریز و دریبلهای ریز.
    2. بازیکنانی با قدمهای بلند و دریبل های بلند.
    3. بازیکنانی با قدم های مخصوص و دریبل های مخصوص مثل رونالدو و مسی.

    به طور کلی می توان گفت که دریبل زنی در این بازی به بهترین نحو ممکن پیاده سازی شده است و زمانی که توپ در اختیاز بازیکنان تکنیکی مثل رونالدو و یا مسی باشد و شما از دریبل استفاده کنید؛ می بینید که این دریبل به بهترین شکل ممکن اجرا و پیاده سازی می شود و شما محو زیبایی این دریبل و نحوه ی اجرای آن می شوید. البته اجرای حرکات زیبا در بازی فقط مختص بازیکنان تکنیکی نیست و شما با بازیکنان معمولی نیز می توانید دریبل های رایج مثل زدن توی سر توپ و عوض کردن پاها در هنگام حرکت را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.
    در این نسخه از بازی هوش مصنوعی بسیار واقعی عمل میکند و به بهترین نحو ممکن بکار گرفته میشود. بازیکنان همه باهوش هستند و خیلی خیلی کم در طول بازی مرتکب اشتباه می شوند. به طور مثال بازیکن باهوشی مثل رونی در تمامیه مواقع سعی می کند شما را با خودش هماهنگ سازد و هیچ بازیکنی بی برنامه جلو نمی رود. نکته ی جالب تر این است که اگر شما در طول بازی مرتکب اشتباه بزرگی شوید نزدیکترین بازیکن به حریفی که توپ را در اختیار دارد، از حالت Manual (کنترل بوسیله ی شما) خارج شده و به حالت Automatic سوییچ می کند و البته به کمک شما و هوش مصنوعی خود سعی می کند که اشتباه شما را جبران کند. به طور کلی می توان گفت که هوش مصنوعی تقریبآ بی نقص عمل می کند.



    در نسخه ی قبلی FiFa یعنی FiFa 10 نوعی سیستم پاسکاری به نام " Ping Pong Passing " وجود داشت که شما بلافاصله بعد از شروع بازی میتوانستید خیلی سریع با هم تیمی های خود شروع به پاسکاری و حمله کنید. اما در FiFa 11 سیستم پاسکاری جدیدی به نام " Pro Passing " تعبیه شده که نواقص سیستم قبلی را کاملآ برطرف کرده است. بازیکنان شما مهارت های بیشتری را دارا میباشند و دیگر سیستم پاسکاری محدود نیست ! به طور مثال اگر شما دکمه ی پاس را زیاد نگه دارید پاس شما محکم خواهد بود و یا مثلآ اگر دکمه ی پاس هوایی را تا آخرین حد ممکن نگه دارید، توپ از طرف چپ زمین به طرف راست و یا بالعکس نقل مکان خواهد کرد که در نهایت میتوان گفت که این سیستم جدید بسیار هیجان انگیز و کارامد خواهد بود.
    سیستم شوت زنی در بازی به طور کلی تغییر کرده است ! دیگر نمی توان از فاصله های بسیار دور توپ را وارد دروازه کرد و گل زدن بسیار سخت شده است. این سیستم در بازی تغییرات خوبی به خود دیده است. به طور مثال اگر هنگام شوت زنی دکمه ی شوت را چندین مرتبه پشت سرهم فشار دهید شوت شما بسیار قوی خواهد بود و یا مثلآ اگر 1 مرتبه فشار دهید با شوتی تقریبآ آرام رو به رو خواهید شد. دیگر به راحتی نمی توانید از فاصله های دور دروازه را باز کنید و بیشتر شوت هایی که از راه دور شلیک می شوند، یا راهی اوت و یا در دستان دروازه بان خواهند بود. به طور کلی می توان گفت که این سیستم شما را به چالش خواهد کشید و بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

    در نسخه های قبلی FiFa، دروازه بان ها در بعضی مواقع با اشتباهات بزرگ خود اعصاب شما را خرد می کردند ! در این نسخه توجه خیلی خاصی به دروازه بان ها شده است. دیگر بازیکنی نمیتواند به راحتی دروازه بانی را فریب دهد و توپ را وارد دروازه کند. اکثر تک به تک ها و موقعیت های خطرناک به سختی گل می شوند و دیگر مثل نسخه های قبلی گل زنی اسان نیست. دروازه بان ها هنگام متوقف کردن توپ بسیار سریع عمل می کنند و به راحتی نمی توان انها را فریب داد ! برای مثال زمانی که دروازه بان هنگام متوقف کردن توپ با تغییر جهت آن مواجه می شود به سرعت جای خود را تغییر می دهد و به هر نحوی که شده دروازه را نجات می دهد و یا در موقعیت های تک به تک زمانی که توپ جلوتر از حریف باشد به سرعت به سمت توپ دویده و انرا متوقف و یا دور می کند. به طور کلی دروازه بانی در این نسخه بسیار عالیست و جای هیچ حرفی را باقی نمی گذارد.
    مزیت و یا شاید مشکلی که در نسخه های قبلی گیمر ها را خوشحال و یا عصبی می کرد، این بود که شما با کمی دقت به خرج دادن می توانستید با زدن کرنر به گل برسید. بازیکنان محل فرود توپ را به راحتی پیش بینی می کردند و از موقعیت ها نهایت استفاده را می بردند. اما در این نسخه همه چیز فرق کرده است... دیگر حتی با بیشترین دقت هم نمی توان از کرنرها به گل رسید. بازیکنان دیگر نمی توانند محل فرود توپ را قبل از زدن کرنر پیش بینی کنند و در بیشتر مواقع نمی توان از راه کرنر موقعیت خطرناکی ایجاد کرد. دروازه بان ها نیز قوی تر و مسلط تر شده اند و بیشتر توپ ها را مهار میکنند و کار را برای شما سخت و دشوار می سازند.
    در این نسخه دیگر بازیکنان نمی توانند به راحتی از سد یکدیگر عبور کنند و دریبل زدن بازیکنان حریف کار بسیار سختی می باشد ! دیگر در عرض دو دقیقه نمی توان کل مسافت زمین را پیمود و سرعت بازیکنان کمتر شده است. تعویض ها بسیار زیبا انجام می شوند و حتی مربیان نیز به خوبی طراحی شده اند. لباس ها همانند نسخه های قبلی بسیار عالی طراحی شده اند و به گفته ی سازندگان بازی بیش از 1000 مشکل FiFa 10 در این نسخه از بازی برطرف شده است که ما به موارد مهم آن اشاره کردیم.



    بگذارید قبل از شروع این بخش از شما سوالی بپرسیم. ایا مایل هستید که مدیریت یک بازیکن را در دست بگیرید ؟ مطمئنآ جواب شما مثبت می باشد. از جذاب ترین بخش هایی که برای این نسخه در نظر گرفته شده است؛ قابلیت Career Mode می باشد. این قابلیت به شما اجازه می دهد که از ابتدا به عنوان یک بازیکن اماتور فوتبال را شروع کنید و پس از بدست اوردن کمی تجربه و کمی شهرت خود را به همگان معرفی کنید. شما این روال را ادامه میدهید تا اینکه به طور مثال از فلان باشگاه یک پیشنهاد با دستمزدی معین دریافت می کنید... حال شما دو راه دارید: می توانید این پیشنهاد را قبول کنید و می توانید پیشنهاد را رد کنید و در تیم قبلی خود باقی بمانید. اگر پیشنهاد را قبول کنید، دو مرحله پیش رو دارید: مرحله ی اول مذاکره کردن با مالکان تیم و مرحله ی دوم بستن قرار داد با دستمزدی معین. اگر در طول Career Mode سیر صعودی داشته باشید، بعد از چندسال می توانید به نهایت محبوبیت برسید و جزو بازیکنان برتر دنیا به حساب آیید و در پایان کار نیز برای خود یک مربی کارامد باشید و از این راه به تجارت در دنیای فوتبال بپردازید. حال به بخش تغییرات میرسیم... از مهم ترین تغییرات این بخش می توان به تغییرات بازیکنان اشاره کرد. به طور مثال اگر شما در یک تیم سریع و چابک مشغول به کار باشید و به طور ناگهانی به یک تیم کُند و ضعیف منتقل شوید، دیگر نمی توانید مثل سابق سریع و چابک باشید و باید خود را با شرایط وفق دهید و به تیم عادت کنید. اگر به یاد داشته باشید؛ در نسخه های قبلی، در تمامیه قسمتها قادر بودید که تمامیه بازیها را پشت سر هم و بدون وقفه پشت سر بگذارید... اما در این نسخه تنها 1 بازی در هر روز انجام می گیرد و دیگر نمی توان تمام بازیها را در عرض 2 روز به اتمام رساند. منوها پیشرفت کرده اند و شما قادر هستید در منوی اصلی بر همه چیز نظارت داشته باشید و اگر روزی به درجه ی مربی گری رسیدید، پیشنهاد میکنیم کوچکترین موردها را چک کنید زیرا تمامیه موارد می توانند در پیروزی شما در برابر حریفانتان موثر واقع شوند و آخرین لذت هم این است که می توانید تیم قدرتمند خود را در یک شبکه قرار دهید تا همگان شاهد قدرت شما باشند.
    سرود ملی یک تیم، معمولآ از مواردی است که بعضی طرفداران سبک های ورزشی برای آن اهمیت خاصی قائل هستند. در این نسخه از بازی مجبور نیستید که همیشه به یک سرور تکراری گوش بدهید و میتوانید برای تیم خود یک سرود دلخواه انتخاب کنید. سرود شما میتواند شامل هر نوع موزیک و یا چیزهای دیگر باشد که این موضوع دیگر به سلیقه ی شما مربوط میشود.
    تابحال دقت کرده اید که بعضی صحنه های آهسته یا همان Replay چقدر جذاب هستند ؟ بعضی اوقات این صحنه ها اینقدر زیبا می باشند که دوست داریم آنها را برای همیشه داشته باشیم ! این قابلیت در این نسخه از بازی وجود دارد و شما می توانید صحنه های آهسته را Save کرده و برای خود نگه دارید و نکته ی جالب و قابل توجه موضوع این است که می توانید این صحنه ها را آپلود کرده و برای دوستانتان نیز بفرستید تا انها هم از این صحنه ی زیبا لذت ببرند.



    معمولآ در تمامیه عنوانها گرافیک از اهمیت خاصی در بین گیمرها برخوردار است. اکثر طرفداران عنوان های ورزشی مخصوصآ فوتبال به گرافیک و جلوه های بصری اهمیت خاصی می دهند. البته تغییر در جلوه های بصری در عنوانهایی که هر سال عرضه می شوند زیاد چشمگیر نمیباشد اما به قطع میتوان گفت که جلوه های بصری در این نسخه پیشرفت محسوسی داشته است. نور پردازی به بهترین نحو ممکن انجام شده و می توان گفت شاهد یک نور پردازی بی نقص هستیم. سایه ی بازیکنان، نور خورشید و... همه به بهترین نحو ممکن به اجرا در می ایند و واقعآ نمی توان مشکل چشم گیری در آن پیدا کرد. نورپردازی به قدری زیباست که شما به راحتی میتوانید فرق تمامیه ساعات شبانه روز را به خوبی احساس کنید.
    اکثر طرفداران FiFa هر ساله از یک موضوع گله داشتند و آن هم این بود که FiFa همیشه در طراحی چهره ی بازیکنان ضعف داشت ! این موضوع هر سال برگ برنده ی PES بود اما امسال همه چیز متفاوت است. دیگر نمی توان از چهره ی بازیکنان ایراد گرفت و حتی جزئیات پوستی انها نیز مورد توجه قرار گرفته. دیگر از فاصله ی دور هم می توان تشخیص داد که توپ زیر پای کدام بازیکن است و همه چیز به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.

    صداگزاری خوب و بی نقص، همیشه مورد توجه طرفداران فوتبال قرار دارد و مورد مهم تر از آن این است که گزارش بازی با هیجان همراه باشد. در این نسخه از بازی گزارش گران زیادی وجود دارند که هرکدام با سبک خاص گزارش گری خود، هیجان خاصی به بازی می بخشند. به طور مثال زمانی که شما نزدیک محوطه ی جریمه و یا تک به تک هستید؛ گزارشگر کمی به صدای خود هیجان میدهد و یا مثلآ زمانی که موقعیت گلی را از دست می دهید برای شما تاسف میخورد ! زمانی که بازی یکنواخت دنبال می شود، کمی سکوت می کند و از روال بد بازی گله می کند و یا مثلآ وقتی بازیکنی در زمین بسیار عالی ظاهر می شود، از او تعریف می کند و برای او ارزوی موفقیت می کند. البته صدای فریاد بازیکنان هم در زمین در نوع خود جالب است !
    از دیگر مواردی که هیچگاه (نه در PES و نه در FiFa) به آن توجهی نمی شد، مقوله ی تماشاگران بود ! در نسخه های قبلی با تماشاگرانی بی هیجان و ساکت رو به رو بودیم که فقط نظاره گر بازی بودند ! اما در این نسخه تماشاگران هیچگاه شما را رها نخواهند کرد و دائمآ در حال تشویق شما می باشند ! به طور مثال زمانی که گلی را دریافت می کنید، روحیه ی تیم شما کمی تضعیف می شود، حال تماشاگران شروع به تشویق شما می کنند تا روحیه ی شما بازگردد. صدای تشویق تماشاگران به زیبایی کار شده و واقعآ به شخصی که مشغول بازی است روحیه ی خاصی می بخشد. تماشاگران به خوبی ساخته شده اند و حرکات و مدل تشویق انها کاملآ عادی می باشد. چهره ی انها به زیبایی کار شده و از همه لحاظ با هم تفاوت دارند و در پایان میتوان گفت که FiFa در این زمینه نیز تقریبآ بی نقص ظاهر شده است.

    یکی از جذاب ترین بخش هایی که معمولآ در تمامیه عنوانهای ورزشی از اهمیت خاصی برخوردار است، بخش انلاین می باشد. این بخش از بازی به شما تجربه ی یک رقابت نفس گیر و ناب را خواهد داد و شما می توانید با هر شخصی که دوست دارید به رقابت بپردازید. عنوان FiFa 11 نیز از این قابلیت بی بهره نیست و شما می توانید با هر شخصی، یک رقابت انلاین و جذاب را تجربه کنید. البته این بخش از بازی با مشکلاتی نیز مواجه است که از نمونه ی انها می توان به نداشتن هیچ تغییر چشم گیری نسبت به نسخه ی قبلی بازی اشاره کرد. تنها فرق بخش انلاین FiFa 11 با نسخه ی قبلی خود، اضافه شدن بخشی به نام 11VS11 می باشد که این بخش نیز به دلیل اینکه تنها فرق بازی با نسخه ی قبلی خود می باشد، زیاد به چشم نخواهد امد. پس متذکر می شویم که اگر این عنوان را تجربه نکرده اید و منتظر تغییرات زیاد و چشم گیر در بخش انلاین می باشید، باید بگوییم که هیچ بخش جدیدی به جز 11VS11 در کار نیست.



    در پایان تمامیه صحبتهای بالا فقط میتوان به یک چیز رسید و این که این FiFa دیگر FiFa سابق نیست ! در حال حاظر با یکی از بهترین بازیهای ورزشی دنیا طرف هستید و به سختی میتوانید ایراد بزرگی در آن پیدا کنید. پس به تمامی طرفداران این بازی پیشنهاد میکنم که حتمآ این نسخه از بازی را تجربه کنند تا معنای واقعی FiFa را بفهمند. به قطع میتوان گفت که رقیب اصلی FiFa یعنی PES، امسال کار سختی را پیش رو خواهد داشت و رقابت جذابی را بین این دو شاهد خواهیم بود. در اخر باید بگویم که اگر از FiFa زده شده بودید و انرا کنار گذاشته بودید، تنها یک بار این نسخه را تجربه کنید تا نظر شما نسبت به این عنوان تغییر کند و با انجام این بازی به عمق قدرت ساخت بازی پی ببرید و برای همیشه FiFa را جزو افتخارات ورزشی خود بدانید.
    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

  14. #9
    Dr.House آواتار ها
    وضعیت : Dr.House آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : اراک
    سن: 25
    نوشته ها : 52
    سپاس ها : 128
    سپاس شده 173 در 43 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 20 تاپیک

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    آقا من هر کاری می کنم با دسته نمی تونم با Fifa 11 بازی کنم در حالی که راحت می تونم PES 11 رو با دسته بازی کنم.
    کسی می دونه مشکل کجاست؟

  15. #10
    خـادم سینمــاسنتـر
    1CHAMPION آواتار ها
    وضعیت : 1CHAMPION آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : دروازه کویـر
    سن: 32
    نوشته ها : 7,429
    سپاس ها : 15,219
    سپاس شده 12,848 در 4,447 پست
    یاد شده
    در 30 پست
    تگ شده
    در 953 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : بررسی و تحلیل بازی 2011 fifa

    سلام مهدی جان این فایل رو دانلود کن بریز به این آدرس(محلی که بازی رو نصب کردی) شاید مشکلت حل شد

    لینک

    C:\Program Files\EA Sports\FIFA 11\Game
    ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت ▂ ▃ ▄ ▅ ▆

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لیگ قهرمانان اروپا 2010-2011
    توسط ScarFace در انجمن فوتبـــــــــال خارجی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: 05-29-2011, 19:37
  2. بررسی و تحلیل بازی 2010 FIFA World Cup South Africa
    توسط .:Se7eN:. در انجمن بررسی بازی ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-28-2010, 05:49

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 0

There are no members to list at the moment.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •