سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh بررسی و تحلیل بازی Dragon Age II

CinemaCenter Navigation Bar & SlideShow

دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت  طراحی دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه 

 هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته , طراحی وب سایت , سئو سازی , کابل هلوکیبل , اعلام حریق , پیاده سازی دیتاسنتر

 

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: بررسی و تحلیل بازی Dragon Age II

  1. #1
    ایــستاده مــردن ..
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,541
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    بررسی و تحلیل بازی Dragon Age II

    پس از موفقیت بزرگ Dragon Age: Origins شركت BioWare مجبور شد ادامه ای بر این بازی در نظر بگیرد. این بار تمام نكات موفق افزایش یافته و نكات منفی اصلاح شده اند. Dragon Age II بیش از یك Patch برای بازی اول است. یك داستان كاملا جدید وجود دارد و یك شخصیت اصلی و محوری در این شماره است كه به یكی از قوی ترین و مهم ترین افراد دنیای Dragon Age تبدیل می شود. در اینجا دو داستان كاملا جدید وجود دارند و داستان بر مبنای یك اصل كلی پیش می رود. تهیه كننده بازی می گوید: "این یك داستان است كه در دل یك داستان دیگر روایت می شود، برای مثال Assassin's Creed در رابطه با الطیر در قرون وسطی نیست، داستان این بازی در رابطه به شخصی به نام دزموند است كه در آینده قصد دارد از گذشته خود بیشتر بداند". در DA2 داستان هاوک (Hawke) شخصیت اصلی بازی توسط یك مرد مو بلند كه بر تاج و تخت نشسته گفته می شود و برای زنی به نام کاساندرا (Cassandra) این داستان را تعریف می كند. او بنا به دلایلی قصد دارد راجع به هاوک اطلاعات كسب كند. تهیه كننده بازی می گوید: "چیزی كه شما بازی می كنید، گزافه گویی از داستانی واقعی است. این افسانه شما است، شما اصلی ترین شخصیت در Dragon Age هستید و به قدرت رسیدن هاوک باعث می شود كل تاریخ Dragon Age دگرگون شود".

    بر خلاف Assassin's Creed، بازی بعضی مواقع در زمان هایی به وقوع می پیوندد كه تمام اتفاقات كلی داستان به وقوع پیوسته و خیلی آشكار است. برای مثال در یكی از مراحل راوی در روایت داستان هاوک بیش از حد اغراق می كند و خواهر او بتانی (Bethany) در حضور کاساندرا می گوید كه این مزخرف است و خودش داستان واقعی را روایت می كند. بنا به گفته BioWare بازی در یك بازه زمانی بیشتر از Origins و تقریبا نزدیك به 10 سال اتفاق می افتد. همچنین تهیه كننده DA2 می گوید: "شما نتایج كارها و تصمیمات خود را خیلی زودتر خواهید دید و این طور نیست كه نتیجه یك تصمیم آنقدر دیر اتفاق بیفتد كه شما كلا یادتان نیاید كه این اتفاق بر مبنای چه كاری به وقوع پیوسته است". گرافیك و جلوه ظاهری بازی هم ارتقاء یافته اند. بر خلاف تفاوت های نسخه PC با كنسولی Origins اینبار تمام نسخه ها شبیه به هم هستند و كلا جهت گیری هنری گرافیك تغییر كرده است. مبارزات هم به طور كلی از اول طراحی شده اند. خیلی از ما سیستم توقف كردن بازی و انتخاب كردن تاكتیک بعدی در نسخه قبل را دوست داشتیم، ولی بسیاری هم بودند كه كمتر با این سیستم مبارزه ارتباط برقرار می كردند. تهیه كننده بازی می گوید: "با Dragon Age II ما این قابلیت را به شما می دهیم كه همانند یك ژنرال فكر كنید. ولی از طرفی این قابلیت را هم به شما می دهیم كه همانند یك Spartan بجنگید".

    در یكی از نمایش ها هاوک و بتانی در حال مبارزه با دشمنان هستند. حملات خشن هاوک باعث می شود دشمنان از وسط نصف شوند و یا پای خود را از دست بدهند. خشونت DA2 خیلی بیشتر و جالب تر از قبل كار شده است. تهیه كننده می گوید: "اگر نخواهم وارد بخش فكر كردن مثل یك ژنرال بشوم، مجبور به این كار نیستم. شما مجبور نیستید از مكانیزم توقف و انتخاب نوع حمله استفاده كنید و نكاتی جدید در بازی وجود خواهند داشت كه مسلما عاشقشان خواهید شد". شما در DA2 نه تنها می توانید شخصیت خود را طراحی (Customize) كنید، بلكه توانایی این كار روی هم تیمی هایتان را هم دارید. در مورد سیستم مهارت ها در DA2 باید گفت یك سیستم درختی وجود دارد كه هر مهارت به چند رشته تقسیم می شود و با طی كردن مراحل بیشتر این قسمت ها به طور خاص پر می شوند و در نتیجه مهارت شما در بخش های مختلف ارتقاء میابد. ارتباط برقرار كردن با هم تیمی ها و مردم اطراف هم فرق كرده است. یكی از بزرگترین تغییرات، وجود صدای مخصوص برای شخصیت اول است كه خیلی زنده تر و طبیعی تر از شخصیت خاموش Origins است. معامله كردن و تعویض وسایل با هم تیمی ها خیلی طبیعی تر و ساده تر شده و به طور كلی شخصیت پردازی و حضور هم تیمی ها خیلی پر رنگ تر و زیباتر از قبل است.

    انتخاب دیالوگ ها هم بر مبنای لحن گفتاری چیده شده كه باعث می شود خیلی راحت تر و آن طور كه می خواهید با دیگران صحبت و ارتباط برقرار كنید. تهیه كننده بازی می گوید: "اگر من لحن طئنه آمیز را در دیالوگ های خود استفاده كنم، شخصیت من از نظر رفتاری و لحن صحبت به این مورد سوق پیدا می كند و حتی در اولین برخورد با مردم دیگر، قبل از این كه دیالوگی برای انتخاب كردن داشته باشید، خود هاوک با لحن نیش دار بحث را آغاز می كند". سازندگان می گویند: "یكی از مهم ترین كلیدهای اصلی داستان خانواده است كه خیلی برای هاوک مهم است. این بازی ای نیست كه در آن شخصیت اصلی كنار ساحل از خواب بیدار شود و در حالی كه فراموشی گرفته به دنبال سرنوشت برود. ما می خواستیم یك داستان واقعی داشته باشیم كه واقعا حس وطن پرستی و علاقه به خانواده داشته باشد". در نهایت باید گفت Dragon Age II هیچ یك از نقاط قوت نسخه قبل را از دست نداده و حتی آن ها را ارتقاء داده و با خلق نكات مثبت بیشتر از همین الان نوید یك عنوان موفق دیگر از BioWare را می دهد.



    نویسنده: حمیدرضا نیکوفر

    منبع : www.pardisgame.net

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  2. کاربر روبرو از پست مفید ADoLF سپاس کرده است .


  3. # ADS
     

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 0

There are no members to list at the moment.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •