مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh معرفی کوتاه بازی های آینده (Diablo 3)

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: معرفی کوتاه بازی های آینده (Diablo 3)

  1. #1
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,539
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    معرفی کوتاه بازی های آینده (Diablo 3)

    در این تایپک معرفی و پیش نمایشی از بازی های آینده قرار می گیرد.
    لطفا قوانین بخش را رعایت کنید.
    با تشکر
    مدیر بخش

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  2. کاربر روبرو از پست مفید ADoLF سپاس کرده است .


  3. # ADS
     

  4. #2
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,539
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده



    ناشر: Electronic Arts
    سازنده: Crytek
    سبک: First Person Shooter
    تاریخ انتشار: 2011-03-22 & 1390-01-02
    پلتفورم: Multiplatform
    پلتفورم ها: PC | PS3 | X360
    درجه سنی ESRB:
    درجه سنی ESRA:

    نام Crytek در اویل سال 2004 و پس از انتشار عنوان Far Cry، بر زبان‌ها شکل گرفت. این عنوان توانست نظر بسیاری از منتقدین و متخصصین عرصه‌ی بازی‌های رایانه ای را به سمت خود جذب كند و بدین ترتیب Crytek توانست شهرت و اعتباری جهانی برای خودش دست و پا کند اما در واقع این Crysis بود که با انتشار انحصاری خود بر روی پلتفرم PC در سال 2007 توانست توانایی این استدیو بازیساز را به همگان به اثبات برساند. Crysis نه تنها به راحتی توانست رقبای خود را در سبک FPS از پیش رو بردارد، بلکه موفق به ایجاد انقلابی بزرگ در این عرصه شد. عنوان Crysis جدا از ویژگی‌های پر شمارش در بخش‌های مختلف، به لطف استفاده از موتور گرافیکی بسیار قدرتمند CryEngine 2، گرافیکی بسیار حیرت انگیز و خیره کننده را نیز به ارمغان آورد و به این ترتیب موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه تنها در چند ماه اول از انتشار خود شد.
    همین موفقیت‌ها، استدیوی Crytek را بر آن داشت تا یک Spin-Off تحت عنوان Crysis Warhead را به كمك استديوی تازه تاسيس خود در بوداپست مجارستان توليد كند كه این نسخه از بازی نيز با رفع مشکلات نسخه‌ی قبل و افزودن نکاتی در جهت پیشرفت سطح گیم‌پلی توانست تجربه‌ای هر چند مشابه اما بهتری را به بازی کننده هدیه دهد.

    پس از این ماجراها، در اوایل سال 2009 شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه‌ی دوم از بازی به اوج خود رسیده بود و طرفداران نیز بی صبرانه به انتظار معرفی آن نشسته بودند تا سرانجام در تاریخ 2 ژوئن همان سال طی کنفرانس ویژه‌ای در E3 2009 بازی به صورت رسمی به همگان معرفی گشت و اکنون نیز بازی مراحل ساخت خود را تحت نظر استدیوی سازنده‌ی نسخه اول، سپری می‌کند و انتشار آن نیز بر عهده‌ی کمپانی بزرگ Electronic Arts می‌باشد.
    داستان Crysis 2 سه سال پس از وقايع نسخه‌ی اوّل، يعنی در سال 2023 ميلادی به وقوع می‌پيوندد. بیش از یک سوم کره‌ی زمین از جمله شهرهای مهمی چون: نیویورک، مسکو، لندن، توکیو و بسیاری از دیگر مناطق مختلف به تصرف بیگانگان فضایی در آمده است اما در میان همه‌ی این مناطق، وقایع اصلی اين نسخه در شهر نام آشنای نیویورک رخ می‌دهد؛ همین نکته ممکن است تصویری از نیویورک را که بار‌ها و بارها در بازی‌هایی متعدد مشاهده کرده‌اید در ذهن شما بسازد اما Crytek تجربه‌ای متفاوت و تصویری تازه از نیویورک را برای شما خلق کرده است زیرا که بر خلاف گذشته به جای لذت از فضاها و مکان‌های زیبای موجود در این شهر، با یک شهر جنگ زده و رو به ویرانی کامل که در جای جای آن مرگ و ناامیدی حس می‌شود، طرف هستید.
    در همین راستا Cevat Yerli نیز اظهار داشت: "تیم سازنده وقت و هزینه‌ی زیادی را برای انتخاب یک مکان مناسب با داستان بازی صرف کرده است و در نهایت نيز موفق به خلق جلوه‌ای تازه از نیویورک سيتی شديم. همچنین وجود آسمان خراش‌ها، پل‌ها و اتوبان‌های متعدد و وسعت مناسب، عواملی هستند که ما را در ارائه یک گیم‌پلی عالی با مراحل جذاب نیز راحت‌تر می‌كنند."
    کارگردان شایسته‌ی Crysis در پاسخ به ارتباط داستانی میان دو نسخه‌ی اول و دوم بازی نیز چنین گفت: "ما به هیچ وجه قصد نداریم که گیمرها برای درک داستان نسخه‌ی دوم، سعی در انجام نسخه‌ی اول داشته باشند چراکه ما قصد داریم تا به غیر از طرفداران نسخه‌ی اول با افزودن المان‌هایی تازه، بازی کنندگان تازه‌ای را نیز جذب کنیم، با این حال به برخی سوالات مبهم که پس از پایان نسخه‌ی قبل در ذهن بازی کننده شکل گرفته است نيز در طول بازی پاسخ داده می‌شود."
    در مجموع با توجه به اطلاعاتی که تا کنون به دست آمده است به نظر می‌رسد سازندگان با ترکیب و استفاده از چندین فلش بک و بازگو کردن حواشی، قصد دارند تا یک داستان زیبا و بی‌نقص را ارائه داده و بازی کننده را به عمق داستان وارد کنند.


    در تریلرهایی که تا کنون از بازی منتشر شده است، شخصیت اصلی بازی "Alcatraz" نام گرفته است. با این وجود با توجه به آن که در تریلر CG، شاهد بررسی بدن Nomad (شخصیت اصلی نسخه‌ی نخست) بودیم، احتمال دارد او نیز به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌ها در بازی قرار گیرد و حتی ممکن است شخصیت‌ها در طول مراحل متغیر باشند.
    چندی پیش Natan Camarrilo از مدیران ارشد استدیو سازنده بیان کرد: "اين ادامه دیگر در جزيره‌ای گرمسير و محیط‌هایی زیبا و دلنواز واقع نشده است اما در عوض، Crysis 2 به وسیله‌ی شيوه‌هایی جدید مناطق گوناگون شهر نیویورک و قسمت‌هایی عظیم از مناطق جنگلی را به زیباترین شکل ممکن نشان خواهد داد. ما انتظار داریم که اين گيم‌پلی سنتی بيش از پيش توسعه داده شود و موفق به پیاده سازی المان‌های اصلی بازی‌های Sandbox به گونه‌ای متفاوت در Crysis 2 شویم."
    در تکمیل سخنان مدیر ارشد این استدیو نیز باید بگویم، گیم‌پلی Crysis 2 نسبت به نسخه‌ی قبل جهشی بسیار بلند داشته است. تیم سازنده سعی در آن داشته تا محیط هایی را در بازی تعبیه کند که بسیار گسترده و متنوع باشند به نحوی که شما نه تنها از آن‌ها خسته نشوید بلکه رغبت طی کردن این مسیر‌ها را به صورت متوالی نیز داشته باشید، محیط‌هایی که از جنگل‌هایی وسیع تا کوچه‌ها و خیابان‌های تنگ نیویورک با آن ساختمان‌های بلندش را شامل می‌شود. همچنین قادر هستید تا هر یک از مراحل را از مسیر‌های گوناگون و با شیوه‌های مد نظر خود به اتمام برسانید. همگی این‌ها نشان از تلاش تیم سازنده برای آزادی و اختیار عمل بیشتر در این نسخه را می‌دهد.
    برای اولین بار در این سری از بازی‌ها نیز، طبق اقدامی مثبت و البته مورد نیاز از سوی سازندگان، سیستم کاورگیری مشابه با بازی‌هایی همچون Killzone 2 در بازی تعبیه شده است تا جنگی به مراتب واقعی‌تر و حرفه‌ای‌تر را تجربه کنیم که البته به نظر می‌رسد هوش مصنوعی دشمنان شما نیز در استفاده از این سیستم بسیار خوب عمل می‌کند و در اکثر مواقع کاورگیری‌هایی مناسب با محیط را دارند و همین مسئله مقابله‌ی شما با آنان را بسیار جذاب‌تر از قبل می‌سازد. در هر حال هر چند قضاوت در مورد هوش مصنوعی، بسیار زود است اما اگر سازندگان اندک مشکلات نسخه‌ی قبل را برطرف کنند بی‌شک شاهد یکی از بهترن هوش‌های مصنوعی و AIها، در بازی‌های رایانه‌ای خواهیم بود.


    دشمنان شما که همان بیگانگان فضایی هستند در عین آن که ظاهری مشابه انسان دارند بسیار وحشی، قدرتمند و ترسناک هستند؛ این موجودات خطرناک، در دسته‌ها و انواع متفاوتی از قبیل Changelings ،Spotters ،Screamers ،Shadows ،Heavy Ticks ،Grunts و Stalkers طبقه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها در مراحل مختلف به نوعی خاص شما را به چالش کشیده و شما را مجبور به مقابله و یا بعضاً تعقیب و گریز در میان ساختمان‌ها و خیابان‌های نیویورک وادار می‌کنند که صد البته مقابله با آنان بدون استفاده از ویژگی‌های Nanosuit امکان‌پذیر نخواهد بود.
    ا
    گر نسخه‌ی اول را تجربه کرده باشید، با Nanosuit به صورت کامل آشنایی دارید. در این نسخه تشكيلات Crynet Systems که ظاهراً نقش مهمی را هم در اين نسخه ايفا می‌كند، پس از مطالعه‌ی قسمت‌های مختلف Nanosuit 1، موفق به طراحی و تولید و در نتیجه افزایش کارایی و پیاده سازی تکنولوژی‌هایی بسیار پیشرفته‌تر از گذشته شده و نسل دوم Nanosuit را توليد می‌كند که در ادامه به معرفی بخش‌ها و پیشرفت‌هایی که در آن لحاظ شده است می‌پردازیم:
    Power: حالت Strength (نیرو)، Speed (سرعت) دو رکن اصلی و جدا در Nanosuit 1 به شمار می‌رفتند که ادغام این دو سبب خلق نیرویی بسیار قدرتمندتر به نام Power (قدرت) در Nanosuit 2 گشته است.
    Armor: با استفاده از انرژِی که در Nanosuit ذخیره می‌کند، سلامتی شما را تضمین خواهد کرد. همچنین ارتقاء آن، سلامتی شما و دوام آن را افزایش می‌دهد.
    Tactical: به طور کلی می‌توان آن را ابزاری برای جستجو و نمایش اطلاعاتی در مورد نام گروه، تعداد کشته شدگان، شناسایی نام اکثر تجهیزات جنگی و سلاح‌های دشمنانان، گذر از بالای سر اجساد و به دست آوردن نام جسد، دلیل مرگ و بسیاری از مواردی اینچنین خطاب کرد.
    Infiltration: حالتی که در نسخه‌ی گذشته نیز به مراتب مورد استفاده قرار می‌گرفت. اين قابليت به منظور جابه‌جایی به صورت مخفیانه و به شكل نامرئی استفاده می‌شود.

    نویسنده : وحید اعرابی
    منبع : www.gamersland.ir
    ویرایش توسط ADoLF : 12-01-2010 در ساعت 19:31

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  5. 4 کاربر از پست مفید ADoLF سپاس کرده اند .


  6. #3
    آنقدر قدرتمند باشيد كه هيچ كس نتواند آرامش ذهني تان را به هم بريزد. از كتاب "كليد" اثر "جو ويتال
    FFKIA آواتار ها
    وضعیت : FFKIA آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : تهران
    سن: 43
    نوشته ها : 7,666
    سپاس ها : 11,414
    سپاس شده 25,940 در 4,667 پست
    یاد شده
    در 59 پست
    تگ شده
    در 751 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده

    سهيل جان خيلي خبر خوبي بود ...
    واقعا دارم حس ميكنم كه چه كارهاي جديدي كه تو اين بازي ميشه اضافه كرد و لذتش رو صد چندان كرد.
    كراي سيس و وارهد از معدود بازي هايي بودند كه من به شدت ازشون لذت بردم .
    قابليتهاي اين بازي ها واقعا عالي بود.
    امكان كانفيگ كردن اسلحه ها و فضاهاي تقريبا واقعي شده حس عالي و بكري به آدم ميداد.
    دوربينهاي اسلحه ها و نور قرمز خيلي خيلي عالي و كار شده بود.
    اين باعث شده بود كه از گرفتن اسلحه ها و كار كردن روي اونها حس فوق العاده اي بدست بياري .
    امكان موشكهاي كنترل شونده باعث شده بود كه بشه يك بمباران واقعي رو روي دشمن اجرا كرد و حسابي كيف كرد

    خدا خيرشون بده
    Они говорят: "Зло преобладает, когда хорошие люди не в состоянии действовать."
    Что они должны сказать, "Evil преобладает"

    سینماسنتر را در فضای مجازی دنبال کنید





    امروز می‌خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.
    تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید.
    تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.
    عوام خدایش را میبینند،
    و اهل معرفت ابلیسش ...
    و چه خون دلها خورد علی (ع) از این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
    تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند،
    پس از تسلیم، شک نکنید، گردنتان را خواهد شکست.
    یا ایها الذین آمَنو ...آمِنو

    سخنان پایانی مختار در جمع مردم کوفه


    مرکز شبکه و امنیت پارت شبکه پرداز
    دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت
    دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه , هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته



  7. #4
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,539
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده

    واقعا یکی از استثنا های دنیای Game هست.
    گرافیک فوق العاده بازی اولین نکته ای بود که همه رو متعجب و شگفت زده کرد.
    این بازی جای بحث زیاد داره ولی فقط میشه گفت عالی بود و نسخه دومش هم به نظر سوپر عالی باشه
    با اینکه خودم اصلا از بازی های تخیلی خوشم نمیاد ، (منظور داستان و اسلحه ها و محیط تخیلی هست) ولی این بازی یکی از بازی های مورد علاقه من هست.
    همیشه Xbox 360 از PC پیشی میگیره ولی شاید بتوان گفت که تنها بازی که PC رو نسبت به Xbox360 متمایز میکنه ، سری های Crysis باشه.

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  8. کاربر روبرو از پست مفید ADoLF سپاس کرده است .


  9. #5
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,539
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده




    سبک: Action/Adventure/Modern

    سازنده: Team Bondi

    ناشر: Rockstar Games

    پلتفرم: x360

    تـاریخ انتشـــار :
    2011 Spring

    دانلود تریلر این بازی ( اختصاصی سینما سنتر )

    Download 1

    Download 2


    شركت Rockstar با ساخت بازی های Open-World و با خلق شخصیت هایی كه كمی مشكل با قانون دارند، توانسته نام بزرگی برای خود دست و پا كند. این یك امری عادی است، به همین دلیل وقتی مردم تریلر اول L.A. Noire را مشاهده كردند، تصور می كردند كه در این بازی هم در نقش یك خلافكار هستیم كه در دهه 40 زندگی می كند. اما این موضوع درست نیست. در این بازی شما در نقش یك پلیس درست كار به نام کول فلپس (Cole Phelps) بازی می كنید. او پلیسی خبره است که مانند جمعی از همکارانش از فساد دستگاه پلیس آن دهه رنج می برد. این نكته تنها تفاوت این بازی با سایر بازی های Rockstar نیست. ماجرا به این سادگی نیست كه شما آدم خوب داستان هستید و حال باید آدم بدها را دستگیر كنید. همانند بازی های قبلی این شركت، شهر به منبع اصلی سرگرمی شما ختم نمی شود. L.A. Noire یك بازی Open-World است كه می توانید تمام نقاط شهر لوس آنجلس را در آن كشف كنید و با پای پیاده در كوچه های زنده و طبیعی آن قدم بزنید. هیچ Mini-Gameی به عنوان مرحله فرعی در بازی نیست. اسلوب این بازی فرق دارد و همین تفاوت است كه آن را فوق العاده كرده است. فلپس چند سالی است كه از میدان نبرد جنگ جهانی دوم بازگشته و در جنگ، مدال افتخار هم كسب كرده است. اگر چه او در پیشه خود جوان است، ولی چهره محبوبی در رسانه ها پیدا كرده و اسم و رسمی برای خود در LAPD بدست آورده است.





    او باید در كوتاه ترین زمان ممكن موقعیت خود را ارتقاء دهد و این در حالیست كه سایر پلیس های اداره (چه فاسد و چه غیر فاسد) به طور كامل با او كنار نمی آیند. با این اوضاع باید در نقش یك كاراگاه جنایی پرونده های مختلف را حل كنید. شما در نقش فلپس در لوس آنجلسی قرار می گیرید كه دقیق و به زیباترین شكل در دهه 40 ساخته شده است. زمان بازی مربوط به قبل از ورود ورزش به منطقه غربی و بزرگراه های فراوان است. در آن زمان تازه هالیوود به دوران اوج خود رسیده بود و اكثر پلیس های شهر هم فاسد بودند. این نمایش ها از بالاترین جزئیات و كیفیت هایی برخودار است كه Rockstar تا به حال ساخته است. شخصیت ها و بازیگرهای زیادی در بازی حضور دارند كه داستان را پیش می برند. البته نمایش هایی که از بازی تا به حال پخش شده، نسخه Silver آن است كه هنوز خیلی جای كار دارد، ولی باز هم فوق العاده كار شده است. شما در نقش یك پلیس معمولی بازی را آغاز می كنید (در اینجا با مراحل آموزشی روبرو هستیم) و باید پرونده ای مربوط به یك ماشین را بررسی كنید. مثلا زنی ماشین خود را به جایی زده و طوری آن را شبیه سازی كرده كه فكر كنید تصادف بوده است. این پرونده ساده به پرونده ای پیچیده تر در مورد فساد هالیوود ختم می شود و كم كم تجاوز و فیلم های ضد اخلاقی هم وارد آن می شوند. شما سعی می كنید آدم خوبی باشید و از فساد اطراف جلوگیری كنید، ولی در بعضی از پرونده ها باید كمی هم از قوانین سرپیچی كرده و به آدم بد داستان تبدیل شده و با خردمندی پرونده ای را پیش ببرید.





    در بازی پیشروی می كنید و در هر زمینه با پرونده های مختلف و مشخصی روبرو می شوید (تمام پرونده های این بازی از روی پرونده های واقعی دهه 40 ساخته شده اند). با حل بعضی از آن ها شما ترفیع درجه می گیرید. صبر كنید، اگر ایستاده اید، از شما خواهش می كنیم بنشینید! چون ممكن است از شنیدن این خبر شوكه شوید. L.A. Noire یك بازی Adventure و Old-School است. درست خواندید، Rockstar به زمان بازی های كلاسیك Adventure پلتفرم PC بازگشته و از تكنولوژی های جدید در آن استفاده كرده كه آن را تازه، جدید و پر از احتمال می كند. تحقیقات از بازدید صحنه جرم شروع می شود (همانند بسیاری از Adventureهای دیگر) شما می توانید صحنه را جستجو كنید، اشیائی كه به نظر جالب می رسند را بردارید و سرنخ ها را در دفترچه خود یادداشت كرده و سعی كنید با ربط دادن آن ها به هم پرونده را حل كنید. با برداشتن اجسام موجود در صحنه جرم و ربط دادن آن ها به هم می توانید حقایق جالبی را كشف كنید. در حین تحقیق می توانید مناطق دیگر را هم جستجو كنید و اشیائی كه كمتر در چشم هستند را نیز مشاهده كنید. وقتی در حالت جستجو (Search) هستید، موسیقی تغییر می كند. شما مجبور نیستید تمام اشیاء مورد نظر را پیدا كنید، ولی با جمع كردن شواهد بیشتر خیلی راحت تر می توانید یك پرونده را پیگیری كنید و به مضنونین بیشتری برسید. وقتی به یك سرنخ و شئ خاص نزدیك می شوید، ضربات پیانو بیشتر می شوند و از این نظر به شما كمك می كنند.





    زیبایی اصلی L.A Noire از اینجا شروع می شود، از جایی كه با شاهدین و مضنونین صحبت می كنید. L.A. Noire از تكنولوژی فوق العاده MotionScan استفاده می كند. سرتان را با چگونه عمل كردن این تكنولوژی درد نمی آورم، ولی نتیجه خیره كننده است. هیچ انیمیشن اضافه شده و دستی در بازی نیست. اگر با زنی كه صورتش كبود است، صحبت كنید، این موضوعی نیست كه بعدا اضافه شده باشد، بلكه قبلا در حین ضبط، صورت بازیگر آن واقعا گریم شده بوده است. چهره ها خیلی واقعی هستند و بیش از 300 بازیگر روی آن كار می كنند و هیچ صورت تكراری در بازی مشاهده نمی كنید. سازندگان تمام حركات چشم بازیگران را ضبط كرده اند و حتی تكان های ابرو و موژه را هم در نظر داشته اند. هر چیزی كه در بازی می بینید، دقیقا چیزی است كه در یك سریال پلیسی واقعی خواهید دید. این مسائل فقط جنبه نمایشی نیستند و باید با مشاهده چهره شخصیت ها به راز آن ها پی ببرید و متوجه شوید كه راست می گویند یا دروغ. دفترچه شما شامل لیستی از سوال هایی است كه می خواهید بپرسید. داوری كردن بر حقایق به دست آمده و پرسیدن سوال های درست تاثیر مهمی در پیگیری و حل شدن پرونده دارد. وقتی سوالی را می پرسید، نه تنها باید حواستان به جواب باشد، بلكه باید به چشم ها، دهان و تكان های بدن شخص مقابل هم توجه كنید. پس از آن شما سه حق انتخاب دارید. می توانید حرفشان را باور كنید، به آن ها شك كنید و یا با قاطعیت بگویید كه دروغ می گویند. نتایج كار واقعا جالب است.





    اگر به كسی شك كنید، ممکن است اطلاعات بیشتری بدست آورید و یا اگر كسی را باور كنید، ممكن است سرنخ جدیدی به شما داده شود. انتخاب درست بین این سه انتخاب باعث می شود تا با سرنخ ها و اطلاعات جدیدی روبرو شوید. متهم كردن یك نفر ساده نیست. باید قبلا حرفتان را به سرنخ ها و شواهد و مدارك مستند ربط بدهید. برای مثال اگر زنی در بازی بگوید دختری را كه در تصادف شب گذشته دیده بوده، سالم است، با نشان دادن تكه ای پاره شده از لباس آن دختر می توانید به زن اتهام بزنید. Rockstar از سویی به ما این اطمینان را می دهد كه اگر یك احمق به تمام معنا هم باشید و نتوانید خوب شخصیت ها را بشناسید، می توانید بازی را پیش ببرید و پرونده را حل كنید. فقط با این تفاوت كه باید كار بیشتر و سخت تری انجام دهید. هر چقدر که كاراگاه بهتری باشید، سریع تر می توانید آدم بد ماجرا را پیدا كنید. این موضوع ارزش تكرار بازی را حتی در پرونده هایی كه می دانید چه می شود هم بالا می برد. تمام این دیالوگ ها و مباحث خیلی خوب هستند، ولی این یك بازی از Rockstar است كه همه انتظار اكشن زیادی دارند. شما در بازی بعضی متهم ها را تعقیب می كنید و یا تعقیب و گریزهای فراوانی در خیابان ها دارید و می توانید همانند GTA به هر كجا كه خواستید، تیراندازی كنید و دشمنان را از پا در آورید. اگر كسی جرات كند و با شلیك یك گلوله كلاه شما را بپراند، می توانید كلاه خود را دوبار برداشته و بر سر بگذارید! سیستم سلامتی شما به سبک اختاری است و همانند Gears of War وقتی از نبرد دور باشید، دوباره احیا می شود. دكمه دویدن هم در بازی وجود دارد و وقتی نزدیك یك در باشید، با دویدن با شانه به در زده و وارد می شوید و می توانید فرارهای سریعی داشته باشید. در این زمینه بازی شبیه به GTA IV و Red Dead Redemption است، ولی كمتر شما در موقعیت های اكشن قرار می گیرید. L.A. Noire بازی فوق العاده ای به نظر می رسد، ولی سخت است كه در میان هزاران پرونده بتوان نتیجه نهایی را اعلام كرد. آیا بازی تكراری خواهد شد؟ آیا در آخر، بازی از این نظر كه بفهمیم چه كسی دروغ می گوید و چه كسی حقیقت، فوق العاده سخت خواهد شد؟ این بازی سراسر نوآوری است و به احتمال زیاد در April امسال عرضه خواهد شد.




    نویسنده: حمیدرضا نیکوفر
    منبع : www.pardisgame.net



    ویرایش توسط ADoLF : 12-03-2010 در ساعت 21:21

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  10. #6
    ADoLF آواتار ها
    وضعیت : ADoLF آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : Tehran
    نوشته ها : 1,539
    سپاس ها : 3,447
    سپاس شده 2,143 در 951 پست
    یاد شده
    در 5 پست
    تگ شده
    در 486 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده



    سازنده : Visceral Games
    سبک بازی
    : Action

    ناشر
    : Electronic Arts

    زمان انتشار بازی
    :

    تاریخ انتشار (شمسی) : ۰۵ بهمن ۱۳۸۹

    تاریخ انتشار (میلادی) : 25 Jan 2011

    سایر پلتفرم ها : PS3 | X360


    دانلود تریلر این بازی

    Download


    هر آن چه برای ترسیدن نیاز دارید !


    همان طور که بازی های اکشن را با نبردهای نفس گیر و دوجین سلاح های خفن و نقش آفرینی را با ارتقای شخصیت و داستان چند خطی می شناسند، بسیاری بر این باورند که تنها دلیل بقای سبک "ترس" (Horror) و جذابیت اش تا به امروز وجود عناصر "غافل گیری" در آن است. "فضای مرده" (Dead Space) یکی از معدود عنوان هایی بود که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و با این که فروش فوق العاده ای نداشت، اما توانست نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان آن زمان را جلب کند، به گونه ای که بسیاری از آنان این عنوان را انقلابی در این سبک بر می شمرند. در روزگاری که این سبک را غالبا با عنواینی چون رزیدنت اویل و سایلنت هیل با زامبی های معروفشان می شناختند، فضای مرده تعریفی دیگر از ترس با موجودات آدم خوار و داستانی رمانتیک و متفاوت را به تصویر کشید تا درون فضایی که در جای جای اش ترس و تاریکی در وجود آدمی رخنه می کرد،داستان مهندسی را که برای پیدا کردن معشوقه ی گم شده اش در آن سر کهکشان ها، درون سفینه ای آلوده به ویروس با نکروموروف های بد ترکیب دست و پنجه نرم می کرد را به تصویر بکشد.




    برای تو، تا آن سر کهکشان ها هم می روم !

    باید قبول داشته باشیم در عین حالی داستان اولین نسخه ی بازی، داستان جدید و متفاوتی بود، اما داستانی فوق العاده هم نبود، و پیچیدگی لازم را نداشت. آیزک، تنها فردی مطیع از دستورات مافوق هایش بود که هیچ گونه رابطه ای با پیرامون خود نداشت. در فضای مرده دیدم که پس از رفتن آیزک و همکاران اش به ایستگاه ایشیمورا، آن هابا حقیقتی دردناک مبنی بر آلوده شدن خدمه ایشیمورا به ویروسی مرگبار که تمامی آن ها را به موجوداتی خون خوار تبدیل کرده بود، مواجه شدند. پس از چندین و چند ساعت درگیری آیزک موفق به فرار با یک شاتل فضایی از ایشیمورا شد و در صحنه ی پایانی بازی دیدم که ناگهان موجودی به آیزک حمله می برد و پس از آمدن صدایی که ما را به متوجه مرگ او می کند آیزک، بازی تمام می شود. حال پس از گذشت ۲ سال از عرضه ی فضای مرده، در اولین دموی به نمایش در آمده از فضای مرده ۲، متوجه شدیم آن موجودی که در صحنه ی پایانی به آیزک حمله ور شد، همان نامزد سابق آیزک بوده که تا پیش از آن فکر می کردیم خودکشی کرده است. نمایش بخشی از روند ضبط موشن کپچر بازی در نمایشگاه Comic-Con امسال درستی این موضوع را ثابت کرد و همچنین سازندگان نیز تایید کردند که این بخش، یکی از مراحل بازی است، اما آیزک در این مرحله به وسیله ی کلیدزنی می تواند خود را از مرگ نجات دهد. داستان فضای مرده ۲ سه سال پس از اتفاقات نسخه ی اول آغاز می شود. این بار شاهد حضور آیزک در کلان شهری به نام Sprawl، واقع شده یکی از قمرهای زحل به نام تایتان هستیم. به گفته ی سازندگان داستان پیچیده تر از قبل شده، هدف آیزک در فضای مرده ۲ بر خلاف نسخه ی اول، فرار از مخمصه (در این جا فرار از شهر اسپراول) نیست، بلکه این بار وی به جای فرار این بار، با استفاده از تجریبات اش به دنبال یافتن ده ها سوال بی پاسخ به دل نکرومورف ها می زند و به خطرناک ترین مکان ها می رود.



    بازگشت آقای مهندس !

    مثل این که دست و پنجه نرم کردن با هزاران نکرومورف در ایشیمورا، آیزک را در امر نکرومورف کشی(!)به فردی با تجربه ی بسیار تبدیل کرده است .این بار حرکات آیزک سریع تر و بهتر از قبل شده و همچنین سلاح هایی که او برای نبرد از آن ها استفاده می کند بسیار متنوع و پیشرفته تر از قبل است شده،به علاوه دیگر می توانید از قابلیت تله کنسیس (جابه جایی اشیا به کمک نیروی ذهن) در نبردها استفاده کنید، به این ترتیب که قادر خواهید بود از دست و پای نکرومورف ها علیه خودشان استفاده کنید و آن ها را به وسیله ی دست های شمشیری شان به در و دیوار میخکوب کنید. از اسلحه های جدید هم می توان به اسلحه ی نیزه انداز (Javelin Gun) و منفجر کننده (Detonator) اشاره کرد. با استفاده از اولی می توانید دشمنان تان را بدون هدر دادن فشنگ هایتان یک راست آن ها را به دیوار میخکوب کنید تا عملا از شر آن ها به آسان ترین شکل راحت شوید، و همان طور که از نام دومی یعنی منفجر کننده می شود به کاربر آن پی برد، به وسیله ی این اسلحه ی می توانید مین هایی به طرف زمین شلیک کنید، این مین ها نکرومورف های اطراف اش را تا ترکیدن اش بی حرکت نگه می دارد و به این ترتیب می توانید با یک تیر چندین نشان را قطعه قطعه کنید! شاید در اولین برخورد با سلاح های تازه آن ها بی استفاده و ضعیف به نظر بیایند، اما دستگاه های ارتقا سلاح که جایی نرفته (!)، به وسیله ی پولی که از کشتن نکرومورف ها یا فروختن، فشنگ ها و... به دست می آورید می توانید تمام اسلحه های خودتان را ارتقا دهید و تیرهای مختلف و قابلیت های جدیدی را برای آن ها خریداری کنید، تا به یکی از موثر ترین اسلحه ها علیه نکرومورف ها تبدیل شود. البته از آن جا که صرفه جویی در هدر دادن تیرها در این بازی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، شما باید تا آن جایی که می شود از عوامل محیط برای کشتن تعداد زیادی از دشمنان استفاده کنید، مثلا می توانید با شلیک کردن گلوله های برقی یا انداختن کابل های برق به زمین برای نکرومورف ها تله بگذارید و منتظر آن ها بمانید تا به محض این که در موقعیت مشخص قرار گرفتند با کشیدن ماشه ای، از تماشای جزغاله شدن آن ها در پرتو های زیبای آبی و سفید لذت ببرید! این تنها یک نمونه از کارهایی بود که می توانید با آن هم در مصرف گلوله های نازنین تان(!) صرفه جویی کنید و هم در یک آن واحد، تعداد زیادی از نکرومورف ها را از بین ببرید. استفاده از چنین روش هایی به میزان خلاقیت تان شما بستگی دارد. قطعا کسی که به وسیله ی چنین روش هایی در کشتن نکرومورف ها گلوله های بیشتری را نگه دارد، پیروز این نبرد نامتعادل خواهد بود، در غیر این صورت این تنها شما هستید که باید صابون تکه تکه شدن به چند قطعه گوشت بی مصرف را به تن تان بمالید! البته این امر به شناخت شما از نکرومورف ها نیز بستگی دارد زیرا هر کدام از آن ها را باید به روشی متمایز از دیگران از بین برد. بعضی ها را با متلاشی کردن سر، و بعضی دیگر را با قطع کردن شاخک هایشان از بین برد و در این میان هستند دشمنانی که با هیچ کدام از این روش ها از بین نمی روند و تنها راه خلاص شدن از شرشان آتش زدن آن هاست. با این همه سلاح و روش های جدید برای از بین بردن نکرومورف های طبیعتا شاهد گونه های جدیدی از نکرومورف ها نیز می باشیم.





    در فضای مرده ۲ علاوه بر وجود تمامی دشمنان سابق در شماره ی اول، باید خودتان را برای مقابله با دشمنان جدید آماده کنید. برای مثال می توان به "پیوکر"ها و "اسپیتر"ها اشاره کرد. همان گونه که از نام پیوکر به معنی استفراغ می شود نحوی حمله ی آن ها را حدس زد، آن ها به محض دیدن تان بر روی شما استفراغ می کنند و اگر دیر بجنبید فقط در چند لحظه جان تان را از دست می دهید. بهترین راه برای از بین بردن پیوکرها این است که به محض دیدن، آن ها را به به وسیله ی تیزه انداز میخکوب کنید یا ابتدا سرشان را متلاشی کنید و سپس از آن ها را به وسیله ی شلیک چند گلوله از بین ببرید. اسپیتر های بدون سر نیز با دست های شمشیر مانندشان یکی از خطرناک ترین دشمنان درون بازی محسوب می شوند و بهترین راه از بین بردن شان قطع کردن دستان آن هاست. علاوه بر این ها بسیاری از موجودات سابق نیز قدتمند تر و خطرناک تر شده اند، "پک"ها، همان موجودات نوزاد مانندی که در دسته های دو-سه نفری به شما حمله می کردند و با سرعت عمل بسیار و جیغ های گوش خراش شان یکی از رعب آور ترین موجودات شماره اول بودند در فضای مرده ۲ با پرش های بلندتر و هجوم با دسته های ۱۰ نفری که حسابی برای شما دردسر ساز می شوند برگشته اند و که اگر باهوش نباشید به بدترین نحو آیزک بیچاره را به کشتن خواهید داد. همچنین موقعیت های جاذبه ی صفر نیز دچار تحولاتی شده، دیگر برای حرکت در آن محدود به جا به جایی از از نقطه ای به نقطه ای دیگر نیستید، بلکه این بار می توانید با استفاده از جت پک هایی که در پشت پوتین های آیزک نصب شده آزادانه در محیط های بدون جاذبه حرکت کنید و در جهات مختلف در فضا جا به جا شوید و در همین حال نیز می توانید به پیرامون تان تیر اندازی کنید، همچنین معماهای بیشتری با توجه به محیط های بدون جاذبه و فعال و غیر فعال کردن آن حل می شود. علاوه بر این ها معماهای جدیدی به معماهای شماره ی اول افزوده شده و بخش بیشتری از گیم پلی بازی را به خود اختصاص داده اند که از آن ها می توان به هک، استفاده از اسلحه ها در حل معماها و ... اشاره کرد. به طور مثال در مرحله ای بازی برای بازگشت انرژی به شهر اسپراول به یک فضا می روید تا به وسیله ی صفحه های بازتاب کننده، با جذب نیروی خوشید و هدایت آن به منطقه ای، انرژی را به شهر برگردانید، پس از اتمام کار نیز برای بازگشت به اسپروال از با استفاده از روشی که بازی آن ها "پرش هیلویی" می نامد، در پرتاب کننده ای می نشینید و مشابه "خدای جنگ ۳" باید برای رسیدن به شهر در مقابل موانع و اشیا معلق در فضا جاخالی دهید. همچنین سازندگان در این شماره سعی کرده اند بسیاری از مشکلات نسخه ی اول نظیر لزوم نشانه گیری هنگام تعویض خشاب اسلحه یا شکستن اشیا غیر قابل دسترس را برطرف کنند و علاوه بر این آن طور که سازندگان می گویند کنترل آیزک نسب به قبل بسیار بهتر و روان تر شده است.همچنین مراحل کلید زنی و تعداد غولآخر های بازی افزایش یافته است. یکی دیگر از تغییرات نیز سخنگو شدن آیزک در این شماره است که باعث می شود مخاطب رابطه ی بهتری با او برقرار کند.



    با هم زندگی کنید، تنهایی بمیرید

    از بزرگترین تغییرات در فضای مرده ۲ می توان به اضافه شدن حالت چند نفره ی آنلاین اشاره کرد. به گفته ی سازندگان حالت چند نفره ای را که در فضای مرده ۲ تجربه می کنید تا به حال در هیچ بازی دیگری ندیده اید، و این بخش یکی از مهم ترین بخش هایی است که استودیوی Visceral Games به صورت شبانه روزی بر روی آن کار می کند. همچنین در جواب به کسانی که معتقدند با وجود چندین نفر در این حالت ترسی برای بازی کنندگان وجود ندارد، می گویند "ما به هیچ عنوان عنصر ترس، که هسته ی اصلی بازی را تشکیل می هد را فدای حالت ها و قابلیت های جدید نمی کنیم و به وجود ترس در حالت چند نفره، چیزی بود که ما ساعت ها روی آن فکر کرده ایم و به هیچ وجه این گونه نیست که ترس در آن وجود نداشته باشد، در این حالت شما در هیچ گوشه ای از محیط از چنگال دشمنان تان در امان نیستید و به محض این که از هم گروهی هایتان فاصله بگیرید. مرگ تنها چیزی است که هر لحظه به شما نزدیک و نزدیک تر می شود." در این قسمت می توانید از بین دو گروه نیروهای امنیتی اسپراول (انسان ها) و نکرومورف های یکی را انتخاب کنید. در نقش یک عضو گروه امنیتی، تفاوت چندانی با بازی کردن در نقش آیزک در بخش داستانی ندارد. آنها از اسلحه های مشابهی استفاده می کنند و با صرف نظر از قابلیت تله کنسیس از تمامی قابلیت های آیزک برخوردارند. همچنین با کشتن نکرومورف های و پیروزی در مراحل امتیازهایی به دست می آورید که می توانید آن ها را صرف ارتقا و خرید سلاح یا لباس تان کنید. اما در طرف دیگر در گروه نکرومورف های همه چیز متفاوت است، در این گروه باید از بین چهار گونه از نکرومورف ها که شامل: پک، اسپیتر،لارکر و پیوکر می شوند، یکی را انتخاب کنید. هر کدام از این نکرومورف های قابلیت ها و حرکات مخصوص به خود را دارد که به وسیله ی امتیازهایی که با بازی کردن در این گروه به دست می آورید می توانید آن ها را ارتقا دهید. در تمامی حالت های چند نفره نیروهای تعداد بازی کنندگان در نقش امنیتی اسپراول از چهار نفر تجاوز نمی کند اما در گروه مقابل،ها، چهار نکرومورف از هر چهار گونه ی آن ها وجود دارد، به عبارتی در به ازای هر یک عضو نیروهای امنیت چهار نکرومورف از چهار گونه ی متفاوت وجود دارد. یکی از مراحل بخش چند نفره "مین های تایتان" نام دارد که در آن هدف گروه ی امنیتی پیدا کردن سه قطعه گم شده از یک بمب را پیدا کرده و در زمان معین آن ها را به نقطه ی مرکزی بازگردانید و پس از این که آن را کار گذاشتید از منطقه خارج شوید و بمب را منفجر کنید. البته این کار به این آسانی ها هم نیست، شخصی که قطعات بمب را حمل می کند آهسته تر از معمول راه می رود و همین ضعف باعث می شود که او به خوراکی مناسب برای نکرومورف ها تبدیل شود. در ابن مواقع هم تیمی هایتان برای پیروزی باید شما را در مقابل نکرومورف ها پوشش دهند. به طور کلی با تک روی چه در گروه انسان ها و چه در گروه نکرومورف های کار از جایی پیش نمی برید و همین همکاری تیمی است که حالت چند نفره ی این بازی را از دیگران متمایز کرده است. در این بخش ۵ نقشه ی مجزا از بخش داستانی وجود دارد، اما بی ارتباط با آن ها نیستند و تمامی حالت های چند نفره در این نقشه ها واقع می شوند.


    سکوت، این اصلا نشانه ی خوبی نیست !

    فضای مرده با این که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد اما از خیلی از بازی هایی که امسال هم منتشر شدند از لحاض گرافیک بهتر بود، کیفیت بافت ها، نورپرداری و طراحی محیط و ... ، همگی عالی کار شده بودند. حال پس از دو سال از عرضه ی اولین عنوان سری فضای مرده، سازندگان قول گرافیکی بسیار بهتر و پیشرفته تر نسبت به قبل را داده اند. Steve Papoutsis کارگردان سری فضای مرده می گوید، در این شماره روی نورپردازی (که یکی از مهم ترین عناصر در القای ترس در این بازی می باشد)، مدل شخصیت ها و مراحل با دقت و زمان بیشتری کار شده، و به خصوص روی طراحی مراحل تاکید دارد که در این شماره سعی شده شما با محیط اطرافتان تعامل بیشتری داشته باشید، و اشیا بیشتری نسبت به قبل قابلیت تخریب پذیری دارند که از تمامی آن ها می توانید در جهت کشتن دشمنان تان استفاده کنید. و همچنین ادعا کرده که فضای مرده ۲ از لحاظ گرافیکی و جلوه های بصری می تواند با عنوان بزرگی مانند Uncharted برابری کند. برخلاف نسخه ی اول که دارای محیطی سرد و تاریک همراه با رنگ های تیره و خاکستری بود در فضای مرده ۲ با توجه کلا شهر اسپراول شاهد محیط های شهری و رنگ های متنوع تر با سبک معماری گاتیک خواهیم بود.




    جدای از داستان، گیم پلی و گرافیک، صداگزاری مهم ترین عامل رعب آور در فضای مرده بود، پس قطعا تیم سازندگان و آهنگ سازان باید دقت بسیار زیادی در ساخت و صداگزاری آن در بازی به خرج دهند. فضای مرده ۲ جز بازی هایی بود که در بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای امسال یعنی E3 به نمایش گذاشته شد و جوایز بسیاری نظیر بهترین بازی ایکس باکس ۳۶۰، بهترین بازی اکشن ادونچر، بهترین بازی نمایش داده شده در نمایشگاه و ... را دریافت کرد. به علاوه محصولات بسیاری نظیر، مانند کتاب مصور، انیمیشن، کوله پشتی آیزک، نسخه ی مخصوص پلی استیشن ۳ همراه با نسخه ی بهینه شده بازی Extarctions با حسگر حرکتی موو که پیش از این برای Wii منتشر شده بود، نسخه ی آیفون، آی پاد و موبایل فضای مرده و ... برای عرضه در هنگام یا پیش از عرضه ی بازی در نظر گرفته شده اند. همچنین در تازه ترین خبر از فضای مرده ۲، سازندگان عرضه دموی قابل بازی این عنوان را در 21 دسامبر (۳۰ آذر) تایید کرده اند. فضای مرده ۲ چند هفته ی دیگر در تاریخ ۲۵ ژانویه ی ۲۰۱۱(۵ بهمن)، برای Xbox360 ،PS3 و PC عرضه می شود.

    منبع : بازی سنتر

    آنان که میفهمند عذاب میکشند
    و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند


  11. کاربر روبرو از پست مفید ADoLF سپاس کرده است .


  12. #7
    amir13* آواتار ها
    وضعیت : amir13* آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Mar 2011
    محل سکونت : فعلا خونه بابام
    نوشته ها : 56
    سپاس ها : 112
    سپاس شده 169 در 76 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 54 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده

    Rage يکي از اميدهاي علاقه‌مندان به سبک شوتر در سال 2011 است
    آخرين بازمانده






    بازي Rage يکي از بازي‌هاي احتمالا بسيار خوب سال 2011 خواهد بود که ساخت آن از سال 2007 آغاز شده است.
    Rage با بازي تازه منتشر شده Brink وجه اشتراک‌هاي فراواني دارد. Id Software سازنده اين بازي، همانند سازنده Brink خوشنام است و ساخت برخي از نسخه‌هاي موفق بازي‌هاي Doom و Quake را در کارنامه خود ثبت کرده است. البته Rage پروژه بزرگ‌تري نسبت به Brink و بازي‌هاي قبلي اين استوديو محسوب مي‌شود و از همين رو اميد‌ بيشتري براي موفقيت آن وجود دارد.
    براساس پيش‌بيني‌هاي منجمان، در سال 2036 يک سيارک به‌نام 99942 آپوفيس به قطر 390 متر از نزديکي زمين عبور خواهد کرد و احتمال برخورد آن با کره‌زمين نيز وجود دارد. داستان اين بازي فرض را بر اين گذاشته است که اگر اين سيارک با زمين برخورد کند، آنگاه بخش اعظم زمين را به بياباني خشک و سوزان مبدل مي‌کند. بيشتر انسان‌ها بر اثر اين حادثه جان خود را از دست مي‌دهند، گروهي جهش‌يافته شده و گروهي نيز در هرج و مرج، به راهزن و دزد بدل مي‌شوند! اين‌جاست که دوباره پروژه Ark پا به ميدان مي‌گذارد!
    Ark در بازي Rage نام مخازني با ظرفيت 12 نفر است. اين 12 نفر که دانشمند يا افرادي شاخص در يک مهارت خاص هستند، در Ark به خواب مي‌روند تا در آينده‌اي دور بيدار شده و زمين را بازسازي کنند.
    قهرمان بازي، يکي از همين افراد است. در آغاز بازي، او در Ark خود بيدار مي‌شود در حالي‌که Ark با مشکلي جدي روبه‌رو شده است و او تنها بازمانده در مخزن محسوب مي‌شود. او هيچ‌چيز را به‌ياد نمي‌آورد و اکنون بايد براي حفظ جان خود، با دزدان و جهش‌يافتگان مبارزه کند و...
    بازي از نگاه اول‌شخص و با رويکرد شوتر ساخته شده اما گيم‌پلي آن محدود به اين سبک نيست.
    Rage يک Sandbox بسيار وسيع است. در اين Sandbox بازيکن مي‌تواند آزادانه گشت بزند، اتومبيل‌سواري کند، مسابقه دهد و يا نبردي سوار بر خودروهاي بياباني را تجربه کند.
    در طول بازي، بازيکن مهارت‌هاي تازه به‌دست مي‌آورد و با آموختن فنون نظامي، سلاح‌هاي خود را تقويت مي‌کند. اين المان‌ها را مي‌توان در بازي‌هاي اتومبيلراني و بازي‌هاي نقش‌آفريني نيز يافت.
    اين گيم‌پلي متنوع، در شرايط مختلف و در درگيري با گروه‌هاي گوناگون 8‌گانه به‌کار گرفته مي‌شود.
    در واقع دشمنان که عموما جهش‌يافته‌ها و يا راهزنان هستند، به 8 گروه تقسيم شده‌اند و هر يک از آن‌ها به سبک خاص خود مي‌جنگد؛ بنابراين بازيکن مي‌تواند آزادانه دشمن خود را بدون اولويت انتخاب کرده و با انتخاب روشي مناسب با آن مبارزه کند.
    گرافيک Rage يکي از اميدهاي موفقيت اين بازي است. Rage از موتور گرافيکي پيشرفته Id Tech 5 بهره مي‌برد که در ساخت بازي Doom 4 نيز به‌کار گرفته شده است.
    خوب است بدانيد که Id Software پروژه ساخت Doom 4 و Rage را به‌طور هم‌زمان پيش مي‌برد البته Rage را زودتر منتشر خواهد کرد.
    اين موتور گرافيکي براي ترسيم صحنه‌هاي وسيع و با جزييات فراوان طراحي شده است. البته بيشتر تصاوير منتشر شده که به‌وسيله اين موتور رسم شده‌اند، بيابان‌هاي خشک و سوزان را در روشنايي روز به تصوير کشيده‌اند اما اين تصاوير در نوع خود ايده‌آل هستند و احتمالا Rage مي‌تواند يکي از شگفتي‌هاي گرافيکي سال 2011 باشد.
    اين بازي براي سيستم‌عامل‌هاي خانواده ويندوز و Mac OS و کنسول‌هاي Xbox 360 و PS3 طراحي مي‌شود.
    اين بازي در اواخر تابستان سال ميلادي جاري به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد.
    بايت رضوي
    13*
    تصاویر پیوست شده

  13. 2 کاربر از پست مفید amir13* سپاس کرده اند .


  14. #8
    هر چیزی را که باور داشته باشی به دست خواهی آورد!!
    antonio آواتار ها
    وضعیت : antonio آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : May 2011
    محل سکونت : G3rmany
    سن: 24
    نوشته ها : 90
    سپاس ها : 96
    سپاس شده 62 در 40 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 146 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده

    killzone3-box-cover-art1.jpg
    پلتفرمlayStation3
    ژانر: تيراندازي اول شخص
    سازنده: Guerrilla

    "مردم من، فرزندان هلگن، در این روز که سفینه‌های دشمنان ما در مدار هلگن در حال سوختن هستند و بدن‌های بی جانشان در خیابان‌های ما پخش شده‌اند، بار دیگر عمق تباهی و شراراتشان را به ما یادآوری می‌کنند. برای سال‌های متمادی ما با آزارهای غیر قابل تحملی مواجه بودیم. توسط دشمنانمان تبعید شدیم تا در اینجا بمیریم، از بیماری‌ها... از قحطی‌ها... آنها ما را ترساندند، تضعیف کردند. ولی آن زمان دیگر گذشته... برای سال‌های زیاد ما با شکم‌های خالی کار کردیم، به تدریج قوایمان را... غرورمان را... وطنمان را از نو ساختیم. در تمام این سال‌ها من افتخار این را داشتم که شما را رهبری کنم، همیشه به سمت جلو... از این روز تا پایان زمان." این‌ها اولین کلماتی هستند که از زبان Scolar Visari رهبر مرحوم هلگن در Killzone 3 می‌شنوید که بار دیگر نوید نبردی عظیم و درگیر کننده در سیاره هلگن را می‌دهد
    killzone3.jpg

  15. کاربر روبرو از پست مفید antonio سپاس کرده است .


  16. #9
    damon آواتار ها
    وضعیت : damon آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : May 2011
    محل سکونت : In The World
    سن: 26
    نوشته ها : 32
    سپاس ها : 30
    سپاس شده 8 در 7 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 1 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده





    سازنده: Epic Games
    ناشر: Microsoft Game Studios
    سری: Gears of War
    پلتفرم: Xbox 360
    ژانر: Third-person shooter
    Tactical shooter
    تاریخ انتشار: 20 سپتامبر 2011
    مود: Single-player, Multiplayer

    کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) طراح ارشد Gears of War می گوید: "هیچ وقت نمی خواستیم یك سه گانه داشته باشیم". او ملقب به Dude Huge است كه با حساب بانكی میلیونی خود یك لامبورگینی آخرین مدل سوار می شود و البته مغز اصلی بزرگترین عنوان X360 یعنی Gears of War است. او ادامه می دهد كه: "مردم از سه گانه ها خوششان نمی آید، آن ها هستند كه تعیین می كنند آیا یك بازی لیاقت داشتن یك دنباله را دارد یا خیر. ما به شخصه سعی می كنیم دنباله ای مناسب برای این سری خلق كنیم". زمان (و 9 میلیون نسخه فروش) نشان داده كه طرفداران كنسول X360 علاقه زیادی دارند تا قهرمان تازه وارد خود یعنی مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) را دوباره ببینند.

    پیش فروش Gears of War 3 به تازگی از یك میلیون گذشت و باعث شد تا این بازی بیشترین میزان پیش فروش را در تاریخ كنسول Xbox 360 داشته باشد. تعداد 1.26 میلیون كاربر از 145 كشور جهان نسخه بتای بخش چندنفره بازی را تجربه كرده اند. كلیف بلسزینسكی (Cliff Bleszinski) تهیه كننده بازی اعلام كرد كه این فروش واقعاً خیره كننده است. Gears of War 3 در تاریخ 20 سپتامبر امسال برای Xbox 360 عرضه خواهد شد.

  17. #10
    damon آواتار ها
    وضعیت : damon آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : May 2011
    محل سکونت : In The World
    سن: 26
    نوشته ها : 32
    سپاس ها : 30
    سپاس شده 8 در 7 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 1 تاپیک

    پاسخ : معرفی کوتاه بازی های آینده



    پشتیبانی Ghost Recon: Future Soldier از کینکت.



    بعد از اینکه Ubisoft به طور رسمی باکس ارت Ghost Recon: Future Soldier را منتشر کرد,مشخص شد که این عنوان به نوعی از موشن کنترلر مایکروسافت یعنی کینکت پشتیبانی میکند یا به طور دقیق تر "با کینکت بهتر است":


    این نخستین باری نیست که اسم این بازی در کنار کینکت می آید.پیش از این هم وقتی کینکت به اسم Project Natal شناخته می شد به پشتیبانی این بازی از آن اشاره شده بود.GR: FS می تواند نخستین بازی هاردکور واقعی باشد که برای کینکت عرضه می شود.البته هنوز مشخص نیست که این پشتیبانی تا چه حد خواهد بود.آیا به صورت کامل است یا به عنوان یک وسیله ی جانبی!؟ولی چیزی که مشخص است این است که بازی به نوعی از کینکت پشتیبانی می کند.
    اخیرا Ubisoft بازی را که قرار بود کریسمس عرضه شود به Q1 سال 2012 منتقل کرد.ممکن است این کار به خاطر هماهنگ کردن بازی با کینکت بوده باشد.

  18. کاربر روبرو از پست مفید damon سپاس کرده است .


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اخبار کوتاه جشنواره های سال 2011 و 2012
    توسط ScarFace در انجمن جشنواره ها و جوایز سینمایی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: 03-01-2012, 21:45
  2. خبرهایی از پروژه های آینده اسپیلبرگ (اختصاصی سینماسنتر)
    توسط Backstreetboy در انجمن اخـــبار سينماي جهان (اختصاصي)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-30-2011, 15:05

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 0

There are no members to list at the moment.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •