سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh تحلیل و بررسی سینمای جهان Cwa.22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar) - صفحه 2

CinemaCenter Navigation Bar & SlideShow

دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت  طراحی دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه 

 هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته , طراحی وب سایت , سئو سازی , کابل هلوکیبل , اعلام حریق , پیاده سازی دیتاسنتر

 

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 62
نمایش شاخه ای22علاقمندی ها

موضوع: Cwa.22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

  1. #1
    آنقدر قدرتمند باشيد كه هيچ كس نتواند آرامش ذهني تان را به هم بريزد. از كتاب "كليد" اثر "جو ويتال
    FFKIA آواتار ها
    وضعیت : FFKIA آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : تهران
    سن: 40
    نوشته ها : 7,505
    سپاس ها : 11,202
    سپاس شده 25,636 در 4,555 پست
    یاد شده
    در 57 پست
    تگ شده
    در 751 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    Cwa.22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    نام فيلم : آواتار (AVATAR)
    فایل پیوست 3032
    اطلاعات فیلم
    تاريخ نمايش : ۱۸ دسامبر ۲۰۰۹
    تهيه كننده : جان لاندو
    كارگردان : جیمز کامرون
    موزيك متن : جیمز هورنر
    فيلم بردار : مائورو فیوره
    تدوين : جیمز کامرون- جان ریفوآ- استفن ریویکین
    ژانر : اکشن، علمی تخیلی
    توزیع‌کننده: فاکس قرن بیستم
    بازیگران
    سام ورتینگتون: جیک سولی
    زو سالدانا: نی تیری
    استفن لانگ: کلنل میلز کواریچ
    میشله رودریگز: ترادی چاکون
    سیگورنی ویور: دکتر گریس آگوستین
    جیوانی ریبسی: پارکر سلفریج
    ژول دیوید مور: نورم اسپلمن
    اطلاعات دیگر
    ژانر: حادثه ای، فانتزی، هیجان انگیز
    درجه نمایش-pg-13
    توزیع شده توسط کمپانی فاکس قرن بیستم
    اکران بین المللی: 17 دسامبر 2009 در آلمان
    مدت زمان: 162 دقیقه
    ساخته شده توسط: آمریکا و انگلستان
    زبان: انگلیسی
    بودجه: 237 میلیون دلار
    فروش کل فیلم: 2782 میلیون دلار

    : 8.2 از 10 تعداد 578/288 رایIMDB Rate
    افتخارات و جوایز
    برنده اسکار بهترین فیلمبرداری
    برنده اسکار بهترین جلوه های ویژه
    برنده اسکار بهترین کارگردانی هنری(ریک کارتر- روبرت سترومبرگ- کیم سینکر)
    برنده بهترین کارگردانی و بهترین فیلم دارم (گلدن گلوب)
    برنده بهترین جلوه های ویژه و صحنه آرایی (بافتا )
    تحليل و بررسي از : شاهین


    ویرایش توسط FFKIA : 06-14-2012 در ساعت 22:49
    .:SoMaYeH:., HEARTLESS و Don Corleone به این پست علاقمند بوده اند.
    Они говорят: "Зло преобладает, когда хорошие люди не в состоянии действовать."
    Что они должны сказать, "Evil преобладает"



    امروز می‌خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.
    تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید.
    تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.
    عوام خدایش را میبینند،
    و اهل معرفت ابلیسش ...
    و چه خون دلها خورد علی (ع) از این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
    تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند،
    پس از تسلیم، شک نکنید، گردنتان را خواهد شکست.
    یا ایها الذین آمَنو ...آمِنو

    سخنان پایانی مختار در جمع مردم کوفه


    مرکز شبکه و امنیت پارت شبکه پرداز
    دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت
    دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه , هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته



  2. # ADS
     

  3. #11
    هر نتی که از عشق بگوید، زیباست... حالا سمفونی پنجم بتهون باشد یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست...
    Parnian آواتار ها
    وضعیت : Parnian آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2010
    نوشته ها : 1,879
    سپاس ها : 4,267
    سپاس شده 4,229 در 1,374 پست
    یاد شده
    در 4 پست
    تگ شده
    در 522 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    از نظر من اواتار فیلم فوق العاده ایه... استفاده از تکنولوژی در سینما چه ایرادی داره؟ اگه بخوایم اینطوری فکر کنیم پس درواقع ما باید الان در حد همون سینمای صامت و یا سیاه و سفید اولیه بمونیم!!!
    در هر دوره ای سینماگران سعی کردن از تکنولوژی زمان در ساخت فیلم هاشون استفاده کنند... این چه ایرادی داره؟
    سروش جان اگه با کامرون مشکل داری چه ربطی به فیلم داره؟
    من نه ترمیناتور و دوست دارم و نه تایتانیک رو می پسندم... در مورد کامرون هم نظر خاصی ندارم... اما از نظر من آواتار فیلمی فوق العاده است و با دیدنش حداقل به من حس خوبی دست داد...
    اینکه در این فیلم همه چیز بهم پیوستگی داره از ایده های زیبای فیلم بود...
    اینکه همه انسان ها مقهور ذات ویرانگرشون نیستند و زیبایی و عشق بر این ذات بد غلبه خواهد کرد خیلی زیبا بود...
    حالا بماند که به مدد تکنولوژی مناظر جنگل و صحنه های بسیار زیبایی در فیلم خلق شد... صحنه هایی که با دیدنشون واقعا حس خوبی میگیری...
    باز هم میگم : از نظر من اواتار فیلمی فوق العاده است...




  4. 2 کاربر از پست مفید Parnian سپاس کرده اند .


  5. # ADS
     

  6. #12
    Anti Trust آواتار ها
    وضعیت : Anti Trust آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jan 2011
    محل سکونت : In Wonderland
    نوشته ها : 3,427
    سپاس ها : 8,330
    سپاس شده 7,918 در 2,129 پست
    یاد شده
    در 10 پست
    تگ شده
    در 952 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    سلام...به به....عجب بحثه جالبی در پیش داریما...امشب چه شبیییییست شبه..........میبینم که قشنگ بیشتر افراد زدن اواتارو خورد و خاکشیر کردن.....خدایی ضالمانه نیست در مورد همچین فیلم بزرگی؟نههههه نیست؟نهههههههههه نیست؟میگم نههه؟نییییست؟
    یه چیزی بگم؟ ديدن آواتار براي من همون حسي رو داشت که جنگ ستارگان رو ديدم.اين هم فيلمي بود که نميشد روند کار رو حدس بزني. اين فيلم جيمز کامرون هم مثل فيلم تايتانيک به طور بي رحمانه اي دهان همه منتقدين را بست.دوباره این یارو کامرونه(انگار پسر خالمه) با ارائه يک فيلم خارق العاده همه را ساکت کرد.قبول دارین؟بعد 10 سال پاشد یه فیلم ساخت ترکوند؟ست کم هنوز هم در هاليوود کسي پيدا ميشه که بدونه چطور 250ميليون دلار رو خرج کنه يا عاقلانه تر بگيم 300ميليون دلار.اواتار فقط يک تفريح احساسي نيست،گرچه اين ويژگي را هم داراست؛اين فيلم يک مرزشکني تکنيکي است.
    اين فيلم يک پيام کاملا سبز و ضد جنگ دارد.نقشه از قبل تعيين شده اين فيلم پياده کردن يک طرز فکر است.جزئيات ديداري اين فيلم آنقدر زياد است که ارزش بار ها تکرار رادارد.يک زبان جديد را اختراع مي کند ناوي مثل فيلم ارباب حلقه ها گرچه خدا را شکر فکر نمي کنم اين زبان توسط بشر استفاده شود حتي نو جوانها.اين فيلم ستارگان جديدي را خلق کرد.. اين فيلم يک حادثه است از آن دسته فيلمهايي که حس ميکنيد بايد ببينيد تا مکالمه را فراموش نکنيد.
    اين فيلم 163 دقيقه اي اصلا طولاني به نظر نمي رسد .پر از ماجراست . داستانهاي بشري.به داستانهاي ناوي ها هم جداگانه پرداخته شده است.پيچيدگي اين سياره،که يک راز کلي را پرورش ميدهد. درگيري نهايي که که در آن جيک به نيروي مقاومت و برضد همرزمان قبلي خود ملحق مي شود.جزئيات بسيار دلپذيري مانند موجود پرنده اي که بين حرکت پرهاي قاصدک در هوا و حرکت ماهي هشت پا در آب است،مجسم کردن خدايگان.يا حرکتهاي حيرت آور ابرهاي سياره.
    داستان در سال 2154اتفاق مي افته و در رابطه با يک ماموريت توسط نيروهاي نظامي آمريکا در قمري به اندازه کره زمين که دور ستاره عظيمي مي چرخد.اين دنياي جديد پانادورا منبع معادني است که بشر از داشتن آنها در زمين نااميد شده است.پانادورا يک خطر براي کره زمين محسوب نمي شود اما با اين حال اونا براي فتح آنجا نيروي نظامي اعزام مي کنينند.تفنگداران دريايي گانگ هو از تفنگهاي اتوماتيک و هاور کرافت هاي مسلح تند رو استفاده ميکنند.اين نکته را ميتوانيد با سياستهاي روز دنيا مقايسه کنيد.
    مسلما کامرون هيمن نظر را داشته.همچنین دوستان گله من بی انصافی نکنید..آواتار فیلمیه با ترکیب انیمیشن که یکی از ساخته‎های جیمز کامرونه این فیلم که تا به حال پربیننده‎ترین فیلم تاریخ سینمای جهان بوده‎است ..آواتار جدای از فیلم‎نامه‎ منطقی و قوی‎ای که داره از لحاظ روش ساخت و فن‎آوری انیمیشن در اوجه و همچنین به صورت بعدی3 ساخته شده. طراحی فضا و موجودات در این فیلم بسیار زیبا و متفکرانهو طبیعت در عین تفاوت، با جهان ما پیوند دراد و گونه‎های حیوانی شبیه اما پیشرفته تر در ان دیده می‎شود.
    پس میتوان با قدرت گفت آواتار یکی از بهتریم فیلم های تاریخ سینمای دنیا از نظر محتوا و ساخت بوده.....من خودم نسخه اصلیشو دیدم....3 بعدی کامل.....فول اچ دی......واقعا محصور کنندست از نظر ساخت.....دمت گرم کامرونه پیر بعد این 10 سال بازم حرف واسه گفتن داشتی....مثل اسپیلبرگ....مثل کلینت ایستوود....اینها کارگردانای کبیر دنیای هالیوودن که میتونند با یک سناریوی معمولی یک فیلم بزرگ بسازند..
    .
    .
    ویرایش توسط Anti Trust : 01-31-2011 در ساعت 19:12

  7. 3 کاربر از پست مفید Anti Trust سپاس کرده اند .


  8. #13
    SHAHIN آواتار ها
    وضعیت : SHAHIN آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Nov 2010
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 403
    سپاس ها : 556
    سپاس شده 1,014 در 296 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 262 تاپیک

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)


    توضیحات تکمیلی در مورد فیلم آواتار

    جيمز کامرون در سال 2006 ساخت اين فيلم را شروع کرد
    . تعداد افرادي که در اين فيلم همکاري داشتند 900 نفر بود.
    هزينه ساخت آن 280 تا 300 ميليون دلار تخمين زده شد و 150 ميليون دلار صرف تبليغات آن شد.
    اين فيلم به صورت دو بعدي براي تلويزيون‌هاي خانگي و سينما و سه بعدي براي نمايش در سينما‌هاي سه بعدي ارائه شده است.
    اين فيلم رکوردBox Office را شکست و با درآمدي افزون بر 2 ميليارد دلار در جايگاه پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينما قرار گرفت تا قبل از اکران آواتار، فيلم تايتانيک به مدت 12 سال در جايگاه پرفروش‌ترين فيلم تاريخ صنعت سينما قرار داشت.

    جلوه‌هاي کامپيوتري اين فيلم توسط شرکت Weta Digital در شهر ولينگتون (شهري در نيوزيلند) انجام شده است. اين شرکت به منظور انجام چنين پروژه‌اي از سوپر کامپيوترها و تجهيزات مفصل و پيچيده‌اي استفاده کرده است، زيرا براي ساخت و ذخيره‌سازي شخصيت‌هاي فيلم در دنياي مجازي سياره پاندورا، نياز به پتابايت محيط ذخيره‌سازي است. هر دقيقه از اين فيلم نياز به فضايي معادل 17 گيگا بايت حافظه دارد.

    براي ساخت صحنه‌هاي مجازي آن از سوپرکامپيوترهايي استفاده شده که در رده 200 کامپيوتر پرسرعت دنيا قرار دارند. تجهيزات استفاده شده در اين فيلم شامل 4000 سرور Hewlett-Packard با 35000 پروسسور است که در فضايي به وسعت 930 مترمربع قرار داده شد تا مراحل ساخت فيلم آواتار در يک مکان صورت گيرد. البته براي ايجاد بعضي صحنه‌هاي خاص در فيلم مانند صحنه نبرد و نورپردازي، از چند شرکت کامپيوتري ديگر نيز کمک گرفته شد.

    تصويربرداري از فيلم در لس‌آنجلس و ولينگتون در نيوزيلند در سال 2007 شروع شد.

    جيمز کامرون در توصيف فيلم آواتار مي‌گويد که اين فيلم ترکيبي از بازيگران زنده و محيط‌هاي طبيعي با کاراکترهاي کامپيوتري در فضاي مجازي است و آنچه که اهميت دارد اين است که بيننده در هنگام ديدن فيلم تفاوتي بين شخصيت‌هاي واقعي و مجازي فيلم قائل نشود.

    ابتدا شرکت Fox که عهده‌دار تصويربرداري از فيلم بود در نظر داشت با 24 فريم در ثانيه فيلم‌برداري را انجام دهد، ولي جيمز کامرون معتقد بود اين سرعت براي فيلم سه بعدي کم است و با ايجاد سرعت بالاتر از پخش نور اضافي جلوگيري مي‌شود و وضوح تصاوير بالا مي‌رود.

    به منظور ثبت حرکات بازيگران، تکنولوژي انيميشني جديدي خلق شد که طراحي و پياده‌سازي آن 14 ماه به طول انجاميد. همچنين سيستمي جديد براي نورپردازي صحنه‌ها ايجاد شد که از لحاظ تکنيکي در نوع خود بي‌نظير است. تصويربرداري از اين فيلم با توجه به وسعت صحنه‌ها که بزرگي آن 6 برابر صحنه‌هاي فيلم‌هاي ديگر است در نوع خود بي‌همتاست.

    در اين فيلم از روش‌هاي پيشرفته‌اي در ثبت حرکات صورت يا بدن بازيگران استفاده شده است. براي اين منظور هنرپيشه‌گان اين فيلم کلاه‌هايي روي سرشان گذاشته‌اند که تمامي سر آنها را مي‌پوشاند و در نقاط متعددي از آن و همچنين روي صورت آنها حسگرهاي بسيار کوچکي نصب شده است هنگامي که بازيگر نقش خود را بازي مي‌کند اطلاعات جمع‌آوري شده از حرکات و حالات سر، صورت، چشم‌ها و لب‌ها به کامپيوتر مرکزي منتقل مي‌شود. اين تکنيک به فيلم‌سازان اين امکان را مي‌دهد که 100 درصد حرکات فيزيکي بازيگران را به حرکات ديجيتالي تبديل کنند.

    علاوه بر اين، تعدد حسگرها در نقاط مختلف بدن بازيگران باعث مي‌شود تا هر حرکت بازيگر از زواياي گوناگون ثبت شده و اطلاعات آن به کامپيوتر مرکزي منتقل شود و مراحل ديجيتالي شدن اطلاعات از زواياي گوناگون صورت گيرد.

    نصب دوربين‌هاي متعدد در قسمت‌هاي گوناگون امکان ثبت تمامي حرکات را مي‌داد. سپس اين اطلاعات به کامپيوترهايي منتقل مي‌شد که مجهز به نرم‌افزارهاي گوناگوني بودند که عمل تبديل حرکات انسان را به انيميشن انجام مي‌دهند. ابتدا مطابق با چهره هر بازيگر، شخصيت آواتار آن بطور سه بعدي ساخته شد سپس با ايجاد حرکات گوناگون مراحل رندر کردن حرکات به صورت آزمايشي انجام گرفت. هنگامي که بازيگر نقش خود را در استوديو در صحنه‌اي با پرده سبز ايفا مي‌کرد (پرده سبز به منظور جايگزيني با پس زمينه‌هاي انيميشني يا طبيعي به کار مي‌رود) تصاوير ثبت شده توسط دوربين‌هاي گوناگون به کامپيوتر منتقل مي‌شد. بعد از ارسال اطلاعات مربوط به حرکات بازيگر اين حرکات روي نمونه انيميشني منطبق شده و همان حرکت بازيگر به حرکتي انيميشني مبدل شد. البته اين کار به صورت همزمان انجام مي‌گرفت، بگونه‌اي که براي تصويربرداري از صحنه‌هاي مجازي، همزمان با فيلم‌برداري از يک صحنه مراحل انيميشني آن هم صورت مي‌گرفت و قابل ديدن و اصلاح بود.

    اين در حالي است که در روش‌هاي متداول فيلم‌سازي، در يک زمان تصويربرداري صورت مي‌گيرد و در مراحل و زمان ديگر ثبت حرکات انيميشني انجام مي‌شود. آنچه در اين فيلم حائز اهميت است وجود شخصيت‌هاي مجازي است که تاکنون در فيلم‌هاي سينمايي يا تلويزيوني ديده نشده‌اند، زيرا جيمز کامرون بر اين اعتقاد بود که شخصيت‌هايي خلق کند که داراي روح باشند، نگاه آنها مصنوعي يا حرکت لب‌ها و اعضاي صورت آنها غيرواقعي نباشد و بيننده بين مجازي بودن يا واقعي بودن آنها تفاوتي قائل نشود، بلکه ديدن برق نگاه يا حرکات طبيعي چهره و اعضاي بدن، تداعي کننده انسان واقعي باشد. در صحنه‌هاي گوناگون فيلم بازيگران تحت آموزش‌هاي تخصصي از قبيل تيراندازي، کمان‌گيري، سوارکاري، جنگ تن به تن و نحوه استفاده از سلاح گرم قرار گرفتند. همچنين به بازيگران زبان و گويش اهالي پاندورا يا ناوي‌ها را آموزش دادند.

    قبل از شروع فيلم‌برداري جيمز کامرون بازيگران را به جنگل‌هاي هاوايي فرستاد تا فضاي جنگل‌هاي باراني را از نزديک لمس کنند. براي تصويربرداري و ساختن صحنه‌هايي که ناوي‌ها روي موجوداتي شبيه به اسب سوارند هم از نرم‌افزارهاي سه بعدي استفاده شده است. ابتدا انيميشن موجوداتي شبيه اسب ساخته و با نرم‌افزارهاي سه بعدي حرکات اين موجودات ايجاد شد.

    در صحنه‌هاي گوناگوني که اين موجودات قرار داشتند حسگرهاي متعددي به قسمت‌هاي مختلف اسب نصب کردند تا بتوانند تمامي حرکات اسب با تمامي جزئيات حرکت ماهيچه‌هاي آن را ثبت کنند و توسط نرم‌افزارهاي سه بعدي روي حيوان مجازي پياده‌سازي نمايند. يکي از ويژگي‌هاي بارز فيلم درخشندگي صحنه‌هاي مجازي و انيميشني است، بطوري که تاکنون فيلم‌ها و کارتون‌هاي سه بعدي انيميشني با اين درخشندگي ساخته نشده است.

    در اين فيلم از تکنيک Imax استفاده شده Imax يا Image Maximum قابليت نمايش تصاوير در صفحه‌هاي بسيار بزرگ است. يکي از نمونه‌هاي آن صفحه نمايشي در ابعاد 21 در 16 متر مي‌باشد. در هر صحنه دقت زيادي به جهت تابش نور و افتادن سايه شده است. نور تابشي از هر جهتي که به بازيگر افتاده و يا جهت اندازه سايه‌اي که تشکيل داده با جهت تابش نور و جهت و اندازه سايه شخصيت ديجيتالي همان بازيگر مطابقت دارد. سرپرست گروه انيميشن اين فيلم مي‌گويد ثبت تمامي صحنه‌ها با تمامي جزئيات آن کاري منحصر به فرد است که تنها در اين فيلم مشاهده مي‌شود.

    به عنوان نمونه در پايان فيلم صحنه‌اي وجود دارد که يکي از بازيگران به نام جيک هم بصورت انسان و هم بصورت ناوي يا اهالي سياره پاندورا است، ايجاد و قرار دادن يک شخصيت در دو قالب يکي در ابعاد انسان و ديگري در ابعاد بزرگتر از همان انسان ولي ديجيتالي با تمامي جزئيات، تکنيکي دشوار و پيچيده است که تنها در اين فيلم ديده مي‌شود. به طور حتم آواتار نه اولين قدم بلکه مهم‌ترين قدم در ساخت فيلم‌هاي سه بعدي با کيفيت بالاست.

    جيمز کامرون مي‌گويد: «مي‌خواستم فيلمي بسازم که افراد بعد از ديدن فيلم نگويند که فيلم ديدم بلکه بگويند که فيلم را تجربه کردم.» طبق نظرسنجي به عمل آمده از تماشاگران بعد از ديدن فيلم‌هاي سه بعدي آنها بر اين باور بوده‌اند که احساس حضور در فيلم را داشته‌اند و محيط پيرامون فيلم را درک کرده‌اند و از ديدن آن بسيار لذت برده‌اند.

    با توجه به اينکه 10 درصد از سينماها در امريکا تکنولوژي نمايش فيلم‌هاي سه بعدي را دارند ولي طبق آمار به‌دست آمده 90 در صد بليط‌هاي فروخته شده اين فيلم مربوط به سينماهاي سه بعدي بوده است.

    شرکت فاکس قرن بيستم اين فيلم را در کشور کره، کمي ديرتر از اکران عمومي در امريکا ولي به صورت 4 بعدي به نمايش گذاشت که تماشاچيان با استفاده از عينک علاوه بر اينکه اين فيلم را بصورت سه بعدي ديدند، بعضي از شرايط صحنه‌هاي فيلم را نيز تجربه کردند مواردي مانند استنشاق بوي مواد انفجاري، کمي خيس شدن با آب، حرکت صندلي، احساس وزش باد و نورپردازي‌هاي ليزري داخل سالن سينما که هماهنگ با صحنه‌هاي فيلم انجام مي‌گرفت بر هيجان فيلم مي‌افزود.

    نحوه تصويربرداري اين فيلم به‌صورت سه بعدي بوده و از تکنيک‌هاي پيچيده‌اي استفاده شده است. بطور طبيعي ما اجسام را سه بعدي مي‌بينيم زيرا تصاوير ارسال شده به چشم راست و چپ ما با هم متفاوت است ولي اعصاب موجود در چشم با فرمان مغز اين دو تصوير را در نقطه کانوني چشم متمرکز مي‌کند تا چشم تصاوير را با عمق ببيند. عملکرد دوربين‌هاي سه بعدي هم به همين ترتيب است. دوربين‌هايي که تصاوير را بصورت سه بعدي ثبت مي‌کنند داراي دو لنز هستند که يکي از آنها تصاوير را براي چشم چپ و ديگري تصاوير را براي چشم راست ضبط مي‌کند و سپس با استفاده از عينک‌هاي قرمز يا سبز مخصوص اين دو تصوير با هم منطبق مي‌شوند تا بيننده تصويري واحد البته با عمق مناسب را ببيند.

    علاوه بر اين روش در ساخت فيلم آواتار از تکنيک ديگري هم استفاده شده است و آن تکنيک کشيدن تصاوير بوسيله دوربين است. بدين صورت که براي عمق دادن به يک تصوير دوربين از يک نقطه به نقطه ديگر حرکت مي‌کند، تصوير نقطه اول ابتدا با چشم راست ديده مي‌شود سپس با يک تاخير زماني بسيار کوتاه همان تصوير نقطه اول را چشم چپ مي‌بيند در حالي که در اين زمان چشم راست معطوف به تصوير در نقطه دوم است. به عبارتي نحوه تصويربرداري از يک صحنه به‌گونه‌ايست که چشم چپ و راست را جداگانه مورد هدف قرار مي‌دهد و تصويري واحد با تاخير زماني کوتاه، به هر يک از چشم‌ها مي‌رسد.

    در اين تکنيک هر تصوير دو بار ضبط مي‌شود يک بار براي چشم چپ و يک بار براي چشم راست و براي ايجاد تصور عمق در تصاوير، آنها با يک تاخير زماني بسيار کوتاه به چشم‌ها مي‌رسند. در اين فيلم بعد از تصويربرداري با دوربين‌هاي سه بعدي، تصاوير ثبت شده از حرکات بازيگران به کامپيوتر منتقل شد تا با نرم‌افزارهاي سه بعدي که مهم‌ترين آنها Ocula است مراحل نهايي سه بعدي کردن تصاوير صورت گيرد. فيلم‌برداري از تمامي صحنه‌هاي واقعي از دو زاويه متفاوت انجام شد و تصاوير بدست آمده به صورت فريم فريم ذخيره گرديد سپس با نرم‌افزار Ocula فريم‌ها به ترتيب کنار هم قرار گرفته و عمق مناسب پيدا کرد.

    Ocula نرم‌افزاري است که باعث مي‌شود تا تصوير به‌صورت سه بعدي ايجاد و در کنار هم قرار گيرد. استفاده از اين نرم‌افزار به کارگردان اين امکان را مي‌دهد تا تصاوير ثبت شده با دوربين‌هاي سه بعدي و از زواياي گوناگون را در يک جا ببيند و هر کدام را بسته به دلخواه و مناسب با فضا انتخاب کند. از اين تکنيک براي ساخت بازي‌هاي کامپيوتري سه بعدي هم استفاده مي‌کنند.

    براي ساخت اين فيلم از دوربين‌هاي بسيار پيشرفته‌اي استفاده شده است. لنزهاي ساخته شده براي اين دوربين‌ها عملکردي شبيه به چشم انسان داشتند و در فاصله نزديکي از هم نصب شدند. اين دوربين‌ها تصويربرداري از دو تصوير را بطور همزمان انجام مي‌دادند و با وضوح بسيار بالا از فاصله دور يا نزديک کوچکترين حرکات را ثبت مي‌کردند.

    تکنولوژي نمايشگرهاي سه بعدي HD هم در نمايش تصاوير سه بعدي نقش مهمي دارد صفحات اين نمايشگرها از پيکسل تشکيل شده است ولي تمامي اين پيکسل‌ها يک تصوير را نشان نمي‌دهند بلکه نيمي از آنها يک تصوير و نيمي ديگر، تصوير ديگري، با تاخير زماني نسبت به تصوير اول پخش مي‌کنند و کار هماهنگي اين تصاوير با عينک‌هاي قرمز يا سبز است. تنها مشکل اين است که کاربران از اين عينک‌ها احساس رضايت نمي‌کنند به همين دليل شرکت سازنده تلويزيون‌هاي سه بعدي اين نويد را داده‌اند که بزودي محصولات آنها نياز به استفاده از عينک ندارد.

    هم‌اکنون نمايشگرها سه بعدي ساخته شده است که بدون عينک قابل ديدن است ولي بدليل ابعاد بزرگ تنها براي اهداف تبليغاتي کاربرد دارد. فيلم آواتار علاوه بر تمامي تحولاتي که در پي داشت کاربرد و استفاده بيشتر از تلويزيون‌هاي سه بعدي HD و همچنين ديسک‌ها Blu-ray را گسترش داد. بدليل اسقبال و گسترش فيلم‌ها و بازي‌هاي سه بعدي ديسک‌هايBlu-Ray با ظرفيت p1080 براي نمايش سه بعدي توليد شده است که بزودي جايگزين DVDهاي موجودخواهند شد.

    کشور انگلستان اعلام کرده است که در سال آينده ميلادي شبکه تلويزيوني راه‌اندازي مي‌کند که برنامه‌هاي 24 ساعت آن در طول شبانه روز به صورت سه بعدي است. انتظار مي‌رود که برنامه‌هاي ورزشي نقش مهمي در گسترش اين تکنولوژي داشته باشد. گفته شده است فيلم‌برداري از مسابقات جام جهاني که در سال جاري برگزار مي‌شود به صورت سه بعدي خواهد بود.

    همچنين سازندگان تلويزيون‌هاي سه بعدي مانند سوني اعلام کرده‌اند که تا سال 2012 عرضه و استفاده اين نوع از تلويزيون‌ها گسترش فراواني خواهد يافت بطوري که جايگرين 30 تا 50 درصد از کل تلويزيون‌هاي موجود خواهد شد. کامرون در گفت‌وگويي که با مجله تايم داشته بيان مي‌کند که ايده اوليه سوژه اين فيلم روياهاي مادرش بوده است که او موجوداتي شبيه به انسان ولي با بلندي4 متر و با پوستي به رنگ آبي را در ذهن خود پرورش مي‌داده است و اين رويا سر آغازي براي پديد آوردن سياره پاندورا و اهالي آن به نام ناوي‌ها شد تا در سال 1976کامرون اين رويا را تبديل به فيلمنامه‌اي کند که سال‌ها بعد دست به ساخت فيلمي زند که نقطه عطفي در تاريخ و صنعت سينما باشد. او دليل رنگ آبي آنها را اينگونه بيان مي‌کند که رنگ آبي از رنگ‌هاي مورد علاقه اوست و همچنين به آيين هندو نيز مرتبط است.

    در آئين هندوها آواتار به معناي پيکرگيري يا شکلي نيمي انساني و نيمي حيواني است که خدايان هنگام نزول به زمين به آن مبدل مي‌شوند (در فرهنگ لغت فارسي به معني زه و کمان است.) در مورد کوه‌هاي شناور در اين سياره از اشکال سنگ‌هاي آهکي در چين الهام گرفته است. کامرون در سال 1994 اين داستان را در 80 صفحه نوشت و در سال 1996 او اعلام کرد که بعد از اتمام فيلم تايتانيک شروع به ساخت فيلم آواتار خواهد کرد که بازيگران آن مجازي است. هزينه ساخت آن 100 ميليون دلار تخمين زده شد و او 6 بازيگر را در نقش‌هاي اصلي انتخاب کرده بود که در دنياي مجازي هم ايفاي نقش مي‌کردند.

    برنامه‌ريزي‌هاي اوليه حاکي از آن بود که کار ساخت و تهيه اين فيلم در سال 1997 آغاز شود و در سال 1999 پايان پذيرد. با اين حال کامرون احساس کرد که تکنولوژي موجود براي ساخت چنين فيلم و ايده‌هاي بلندپروازانه او کافي نيست و تصميم به تعويق انداختن اين پروژه گرفت. او تصميم گرفت تا فرا رسيدن زمان مناسب به تهيه فيلم‌هاي مستند و داستاني بپردازد و همچنين در جهت بهبود تکنيک‌هاي ساخت فيلم متمرکز شود.

    از سال 2006 کامرون روي موجودات فرازميني به نام ناوي‌ها کار کرد. زبان گويشي آنها توسط دکتر Paul Frommer استاد زبان شناسي در دانشگاه USC خلق شد. اين زبان شامل 1000 کلمه است. در مورد محيط سياره پاندورا و پوشش گياهي و نوع آن با پروفسور Holt استاد گياه شناسي دانشگاه کاليفرنيا مشورت شد. طراحي و توليد اين فيلم شامل دو بخش متفاوت تحقيقاتي يکي جانوران و گياهان سياره پاندورا و ديگري خلق ماشين‌ها و رباتها و ديگر عوامل بکاررفته توسط انسان بود.

    از زماني که اين فيلم به اکران عمومي درآمد اظهارات گوناگوني از طرف منتقدان فيلم‌هاي سينمايي مطرح شد هر چند در مواردي به انتقاد و در مواردي به تمجيد از فيلم پرداخته شد ولي در يک مورد همگي اتفاق نظر داشتند و آن تمجيد از جلوه‌هاي بصري و تکنيک‌هاي کامپيوتري بکار رفته در اين فيلم بود. بعضي منتقدان بيان کردند که در اين فيلم تکنولوژي به داستان ارجحيت دارد و فيلمنامه آن تداعي‌کننده فيلم رقصنده با گرگ‌هاست. برخي از آنها معتقدند که جيمز کامرون مرز بين واقعيت و مجاز را را از بين برده است و فيلم او در قله تکنولوژي صنعت فيلم‌سازي قرار دارد. اين فيلم در مراسم اسکار نامزد 9 جايزه بود و توانست 3 جايزه را به خود اختصاص دهد که شامل: کارگردان هنري، تصويربرداري و جلوه‌هاي بصري مي‌شد.

    در مراسم Golden Globe براي Motion Capture و بهترين کارگرداني و در «BAFTA» در انگلستان برنده بهترين طراحي در جلوه‌هاي بصري بود. در زمان برگزاري مراسم اسکار کامرون طي مصاحبه‌اي بيان کرد که اگر امکانات فراهم بود ازهمین فردا کار ساخت آواتار2 را آغاز می کردم ولی باید تا سه سال صبر کرد.

    Ali و arashp300 به این پست علاقمند بوده اند.



  9. 7 کاربر از پست مفید SHAHIN سپاس کرده اند .


  10. #14
    آنقدر قدرتمند باشيد كه هيچ كس نتواند آرامش ذهني تان را به هم بريزد. از كتاب "كليد" اثر "جو ويتال
    FFKIA آواتار ها
    وضعیت : FFKIA آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : تهران
    سن: 40
    نوشته ها : 7,505
    سپاس ها : 11,202
    سپاس شده 25,636 در 4,555 پست
    یاد شده
    در 57 پست
    تگ شده
    در 751 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    انگار یک حکمتی بود که من این آواتار رو نبینم.
    خوشبختانه موقعیتی پیش اومد که بتونم فیلم رو به صورت سه بعدی ببینم.
    البته هنوز ندیدم. اما میبینم طی امروز یا فردا ...
    انشالله اگه از آسمون سنگ نباره و این ها ... میام و یک بحث حسابی میکنیم.
    ممنون شاهین جان
    Они говорят: "Зло преобладает, когда хорошие люди не в состоянии действовать."
    Что они должны сказать, "Evil преобладает"



    امروز می‌خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.
    تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید.
    تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.
    عوام خدایش را میبینند،
    و اهل معرفت ابلیسش ...
    و چه خون دلها خورد علی (ع) از این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
    تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند،
    پس از تسلیم، شک نکنید، گردنتان را خواهد شکست.
    یا ایها الذین آمَنو ...آمِنو

    سخنان پایانی مختار در جمع مردم کوفه


    مرکز شبکه و امنیت پارت شبکه پرداز
    دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت
    دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه , هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته


  11. 2 کاربر از پست مفید FFKIA سپاس کرده اند .


  12. #15
    خدا کند که بدانی چه قدر محتاج است، نگاه خسته ی من بر دعای چشمانت..
    .:mAysAm:. آواتار ها
    وضعیت : .:mAysAm:. آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2010
    محل سکونت : فعلاً بالای خاک
    سن: 35
    نوشته ها : 206
    سپاس ها : 175
    سپاس شده 216 در 117 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 4 تاپیک

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    خسته نباشید شاهین خان بابت زحمتی که برای این فیلم کشیدی.
    من با سروش موافق ترم. به نظرم می رسه که این نقد و زحمت شما از فیلم جذاب تر و بهتره.
    با کامرون مشکلی ندارم ولی سوای مشکلی که با ژانر تخیلی دارم می تونم به نکته ای اشاره کنم که شما هم در تحلیل هات ذکر کردی و اونم کنتراست رنگ سرد حاکم بر فیلمه و به نظر من این بیش از هر عامل دیگه ای منتقدین رو دلسرد می کنه.مضافاً بر اینکه در تمام نقدها و تحلیل ها ، وزن نوشته در مورد جلوه ها و تکنولوژی فیلمه و این در حالی هست که فیلم قبل از هر چیزی بایستی روح داشته باشه که در این مورد فیلم ضعیفیه آواتار.
    اما در هر حال نمی شه از اندرکنش قهری بین انسان و طبیعت گذشت که بهش پرداخته شده.
    arashp300 به این پست علاقمند بوده است.



  13. 4 کاربر از پست مفید .:mAysAm:. سپاس کرده اند .


  14. #16
    چيزي كه مرا نكشد قويترم ميسازد...
    RASHNO آواتار ها
    وضعیت : RASHNO آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج
    نوشته ها : 3,071
    سپاس ها : 6,225
    سپاس شده 6,213 در 2,017 پست
    یاد شده
    در 2 پست
    تگ شده
    در 763 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    به نظر من چند موضوع در اواتار شاخصه.
    اولین نکته پیوند انسان و طبیعت و رابطه ایه که انسان با طبیعت داره. این رابطه در بعضی زوایا بسیار احساسی و عاشقانه است.
    نکته بعدی تلمیحی از داستان سرخپوستان امریکاست و بلایی که اروپاییان سر اونها اوردند.
    نکته سوم اینکه انسان تحت تاثیر عشق حتی مسیرش رو عوض میکنه و تبدیل به یک ضد هدف میشه که اینجا در اواتار این حس کاملا ملموسه.
    و نکته چهارم اینکه با همه بلایی که انسان داره سر طبیعت میاره به هر حال انسان مقهور طبیعت خواهد شد. حتی اگه برترین تکنولوژیها رو داشته باشه و این در اینده ای نه چندان دور بر همه ثابت خواهد شد.
    اما در کنار اینها فیلم ضعفهای زیادی داره که بیننده رو برای تماشا مردد میکنه. من خودم این فلیم رو در سه قسمت دیدم و اینقدر جذابیت نداشت تا همه رو یکجا ببینم.
    اولین نکته کارتونی بودن فیلمه که اونو خیلی مصنوعی جلوه داده و به همین دلیل بیننده نمیتونه با عناصر فیلم ارتباط خوبی برقرار کنه. من خودم وقتی فیلم به صحنه های ایستگاه نظامی یا علمی برمیگشت خیلی خوشحال میشدم.
    و نکته دیگه ای که به ذهنم میرسه رنگهای سرد، مخصصوصا آبی تند که در تمام فضا استفاده شده حس سرما و رخوت رو به آدم منتقل میکرد طوریکه دیدن اون اژدهای قرمز خیلی خوشایند بود.
    ویرایش توسط RASHNO : 02-03-2011 در ساعت 23:02


    دوباره خواهيم روييد...




  15. کاربر روبرو از پست مفید RASHNO سپاس کرده است .


  16. #17
    Once Upon a Time
    "Critic" آواتار ها
    وضعیت : "Critic" آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Feb 2011
    محل سکونت : sky
    نوشته ها : 319
    سپاس ها : 1,129
    سپاس شده 874 در 212 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 137 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    با تشکر از نظرات روشن فکرانه ی شما دوست عزیز و دقتی که در انتخاب کلمات و واژه ها داشتید.از نظر من شاید دلیل اینکه کارتونی بودن این فیلم شمارا ناراحت کرده به دلیل این بوده که شما این فیلم را به صورت 3 بعدی ندیدید مسلما تماشای این فیلم با آن فضا بسیار متفاوت خواهد بود ولی در آخر باز هم هرکس نظری دارد...

  17. 5 کاربر از پست مفید "Critic" سپاس کرده اند .


  18. #18
    SHAHIN آواتار ها
    وضعیت : SHAHIN آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Nov 2010
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 403
    سپاس ها : 556
    سپاس شده 1,014 در 296 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 262 تاپیک

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    نقل قول نوشته اصلی توسط critic.girl نمایش پست ها
    با تشکر از نظرات روشن فکرانه ی شما دوست عزیز و دقتی که در انتخاب کلمات و واژه ها داشتید.از نظر من شاید دلیل اینکه کارتونی بودن این فیلم شمارا ناراحت کرده به دلیل این بوده که شما این فیلم را به صورت 3 بعدی ندیدید مسلما تماشای این فیلم با آن فضا بسیار متفاوت خواهد بود ولی در آخر باز هم هرکس نظری دارد...
    موافقم دوست گرامی

    دیدن فیلم به صورت سه بعدی تفاوت فاحشی با نسخه های معمولی داره البته فقط در جلوه های بصری فیلم تفاوت ایجاد میکنه نه در محتوای فیلم ...
    باز هم میگم آواتار فیلم با ارزشی هست ولی موضوعی تکراری داره و فقط خلاقیت در بخش نحوه ساخت فنی و تکنیکی فیلم دیده میشه این هست که بیننده فقط با جلوه های بصری ارتباط برقرار میکنه...



  19. کاربر روبرو از پست مفید SHAHIN سپاس کرده است .


  20. #19
    آنقدر قدرتمند باشيد كه هيچ كس نتواند آرامش ذهني تان را به هم بريزد. از كتاب "كليد" اثر "جو ويتال
    FFKIA آواتار ها
    وضعیت : FFKIA آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : تهران
    سن: 40
    نوشته ها : 7,505
    سپاس ها : 11,202
    سپاس شده 25,636 در 4,555 پست
    یاد شده
    در 57 پست
    تگ شده
    در 751 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    نقل قول نوشته اصلی توسط SHAHIN نمایش پست ها
    موافقم دوست گرامی

    دیدن فیلم به صورت سه بعدی تفاوت فاحشی با نسخه های معمولی داره البته فقط در جلوه های بصری فیلم تفاوت ایجاد میکنه نه در محتوای فیلم ...
    باز هم میگم آواتار فیلم با ارزشی هست ولی موضوعی تکراری داره و فقط خلاقیت در بخش نحوه ساخت فنی و تکنیکی فیلم دیده میشه این هست که بیننده فقط با جلوه های بصری ارتباط برقرار میکنه...
    با شاهین عزیز کاملا موافقم .
    من بلوری سه بعدی فیلم رو گرفتم و با امکانات سه بعدی بیست دقیقه اش رو دیدم.
    مسلما با قابلیتهای بصری زیادی روبرو هستیم, اما قطعا فرقی به حال محتوی فیلم نخواهد کرد.
    از نظر من کم کم دنیای CGI داره جای واقعیت رو در سینما میگیره و به زودی به هنرپیشه ها پول میدن که تو خونشون بخوابن و بابت استفاده از چهره شون پول بگیرند.
    چون دیگه نیازی نیست که اونها تو فیلمها بازی کنند .
    این تاسف بارترین بخش سینمای جدیده ... حتی اگه 40 بعدی هم بشه, بعد محتوی و مفهوم همچنان ایراد داره و البته بعد هنر ...

    واقعا متاسفم که سینمابه این سمت میره ... بنابر این همچنان خوشحالم که میشه نسخه های با کیفیتی از فیلمهای کلاسیک تهیه کرد و از بازی بازیگران و نه Special Effect لذت برد.

    همه چیز طبیعیش بهتره ... حتی سینما!
    arashp300 به این پست علاقمند بوده است.
    Они говорят: "Зло преобладает, когда хорошие люди не в состоянии действовать."
    Что они должны сказать, "Evil преобладает"



    امروز می‌خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.
    تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید.
    تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.
    عوام خدایش را میبینند،
    و اهل معرفت ابلیسش ...
    و چه خون دلها خورد علی (ع) از این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
    تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند،
    پس از تسلیم، شک نکنید، گردنتان را خواهد شکست.
    یا ایها الذین آمَنو ...آمِنو

    سخنان پایانی مختار در جمع مردم کوفه


    مرکز شبکه و امنیت پارت شبکه پرداز
    دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت
    دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه , هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته


  21. 3 کاربر از پست مفید FFKIA سپاس کرده اند .


  22. #20
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    نوشته ها : 11,461
    سپاس ها : 10,060
    سپاس شده 25,647 در 7,116 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : 22- تحليل و بررسي فيلـــــــم آواتــار (Avatar)

    نقل قول نوشته اصلی توسط FFKIA نمایش پست ها
    با شاهین عزیز کاملا موافقم .
    من بلوری سه بعدی فیلم رو گرفتم و با امکانات سه بعدی بیست دقیقه اش رو دیدم.
    مسلما با قابلیتهای بصری زیادی روبرو هستیم, اما قطعا فرقی به حال محتوی فیلم نخواهد کرد.
    از نظر من کم کم دنیای CGI داره جای واقعیت رو در سینما میگیره و به زودی به هنرپیشه ها پول میدن که تو خونشون بخوابن و بابت استفاده از چهره شون پول بگیرند.
    چون دیگه نیازی نیست که اونها تو فیلمها بازی کنند .
    این تاسف بارترین بخش سینمای جدیده ... حتی اگه 40 بعدی هم بشه, بعد محتوی و مفهوم همچنان ایراد داره و البته بعد هنر ...

    واقعا متاسفم که سینمابه این سمت میره ... بنابر این همچنان خوشحالم که میشه نسخه های با کیفیتی از فیلمهای کلاسیک تهیه کرد و از بازی بازیگران و نه Special Effect لذت برد.

    همه چیز طبیعیش بهتره ... حتی سینما!
    من یکی که کلا باحرف هات موافقم . تو حرف هام هم همش همین رو دارم میگم
    متاسفانه سینما داره به سمتی میره که نباید بره و اواتار سر منشع همین اتفاق بزرگ هستش . من کامرون رو یه خائن به دنیای سینما میدونم !!!!!!!!!
    من سینما رو همون طور بود دوست دارم . همون طوری که فیلم های قبلی رو دوست دارم فیلم هایی که قبل از سال 2000 به وجود اومدند
    فارست گامپ ها پدرخوانده ها شاوشنگ ها و امثال این فیلم ها با این حرکت به سمت تکنولوژی خواهد مرد . و روزی میرسه که میاییم میگیم دلمون تنگ شده برای اون فیلم ها و اون دوران !!!!!!!
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  23. کاربر روبرو از پست مفید ScarFace سپاس کرده است .


صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. معرفی سریال انیمیشن " Avatar: The Last Airbender"( اختصاصی سینماسنتر)
    توسط Anti Trust در انجمن بخش آزاد سريالهــــــا
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 10-16-2013, 22:44
  2. معرفی انیمیشن Avatar:the legend of korra (اختصاصی سینماسنتر)
    توسط joker در انجمن ژانـــر كمدي و طنز
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 10-16-2013, 21:49
  3. قسمت چهارم .::Avatar::. نیز ساخته می شود...
    توسط LuCiFer در انجمن گروه اخبـــــار سينمايي سايت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-02-2013, 14:08
  4. بررسي صد جنگ بزرگ تاريخ (بخش سي و ششم)
    توسط Parnian در انجمن صد جنگ بزرگ تاریخ
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-09-2011, 15:02
  5. دریافت موسیقی متن فیلم Avatar
    توسط m_a1100 در انجمن موسیقی متن فیلمهای جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-24-2010, 01:18

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 0

There are no members to list at the moment.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •