سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh معرفي فیلم زندگی شگفت انگیز آملی پولان " Amelie" (اختصاصی سینماسنتر)

CinemaCenter Navigation Bar & SlideShow

دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت  طراحی دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه 

 هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته , طراحی وب سایت , سئو سازی , کابل هلوکیبل , اعلام حریق , پیاده سازی دیتاسنتر

 

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12
نمایش شاخه ای9علاقمندی ها

موضوع: معرفي فیلم زندگی شگفت انگیز آملی پولان " Amelie" (اختصاصی سینماسنتر)

  1. #1
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    نوشته ها : 11,461
    سپاس ها : 10,060
    سپاس شده 25,647 در 7,116 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    معرفي فیلم زندگی شگفت انگیز آملی پولان " Amelie" (اختصاصی سینماسنتر)

    این معرفی تحت کپی رایت سایت سینماسنتر منتشر شده است لذا هر گونه کپی از این نوشته بدون مجوز نویسنده و سایت سینماسنتر CinemaCenter.ir نقض آشکار قوانین کپی رایت محسوب میگردد.



    نام فیلم: زندگی شگفت انگیز آملی پولان
    محصول : فرانسه
    سال تولید :2001
    مدت :106 دقیقه
    ژانر : کمدی - فانتزی – رمنس - درام
    IMDB Rate: 8.6
    تهیه کننده pierre-Jacques Bénichou
    کارگردان : Jean-Pierre Jeunet
    نویسنده : Guillaume Laurant
    موزیک متن : Yann Tiersen
    تدوین : Hervé Schneid
    فیلم بردار: برونو دلبونل
    گوینده: اندره دسولیر

    بازیگران:
    آدری تتو: امیلی
    متیو کاسوویتز: نینو
    لورلا کوروتا: اماندینا پولان

    افتخارات و جوایز:
    نامزد 5 جایزه اسکار
    بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان هنری، بهترین فیلم خارجی، بهترین صدا برداری، بهترین فیلم برداری
    برنده 51 جایزه مختلف از جشنواره های مختلف
    نامزدی در بیش از 41 جایزه!



    درباره داستان:

    املی پولان دختری است که تنها فرزند پدر و مادرش است. مادر املی در کودکی وی از دنیا می رود و حالا املی است و پدرش و دنیایی که باید کشف کند. املی به دنبال عدالت است و حقیقت و خیلی چیزهای دیگر که در نهایت راهش از عشق هم عبور می کند. زیباترین چیزی که در فیلم جلب توجه می کند حرکت مستقل املی است به سوی هدفش و حقیقت که شاید کمی ایده آلیستی باشد اما احساس خوبی به آدم می دهد. املی در مسیر زندگی رایحه خوش عبورش را به جای می گذارد، اجرای عدالت. حوادث فیلم گاهی غیرمترقبه و حتی خنده دار به نظر می رسند ولی حتی اگر وادارتان کند که بخندید، مطمئنا خنده تان به کلیت فیلم نخواهد بود.

    درباره فیلم:
    همه ما بعد از دیدن یک رویای شیرین احساس خوبی داریم.
    امیلی یک رویاست، امیلی یک نقاشی فرانسوی زیباست که پاریس را بوم خود کرده و نقاش آن توتو است. ما با امیلی می خندیم، با امیلی ناراحت میشویم و حتی او را تایید می کنیم. امیلی از همان ابتدا روایت ساختارشکنانه ای دارد و به نوعی به هالیوود دهن کجی می کند. به راحتی می توان با فیلم ارتباط بر قرار کرد و به دنیای درونی امیلی راه یافت. موسیقی فیلم در این راه همراه بسیار خوبی است که در طول فیلم ما را تنها نمی گذارد و ما را تا پایان همراهی میکند. ویژگی دیگر فیلم به نورپردازی و ترکیب رنگ بسیار زیباي آن بر می گردد که باعث شده فضای شهر پاریس فانتزی نمایان شود. تصور اینکه فیلم را هر کسی غیر از آدری توتو بازی کند غیرممکن است و او بازی فوق العاده ای ارائه داده است.
    امیلی در سال ۲۰۰۱ ساخته شد و در همان سال نامزد ۵ اسکار شد:
    بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان هنری، بهترین فیلم خارجی، بهترین صدا برداری، بهترین فیلم برداری و شاید حقش بود نامزد بهترین موسیقی متن نیز بشود ولی در نهایت اسکاری نصیبش نشد.
    بودجه فیلم هم ۱۰ میلیون دلار بود و ۱۵۳ میلیون دلار فروش کرد.
    در تفسیر فیلم (نسخهٔ اصلی dvd)، ژان‌پیر ژونه شرح می‌دهد که قصد داشت در ابتدا از بازیگر بریتانیایی، امیلی واتسن برای نقش آمیلی استفاده کند .در پیشنویس ابتدائی فیلم، پدر آمیلی مردی انگلیسی است که در لندن زندگی می‌کند. اما فرانسوی واتسون خوب نبود و هنگامی که او درگیر فیلبرداری فیلم پارک گوسفارد شد، ژونه تصمیم گرفت تا فیلنامه‌ای برای یک بازیگر فرانسوی بنویسد. آدری تاتو اولین بازیگری بود که او پذیرفت.







    این معرفی تحت کپی رایت سایت سینماسنتر منتشر شده است لذا هر گونه کپی از این نوشته بدون مجوز نویسنده و سایت سینماسنتر CinemaCenter.ir نقض آشکار قوانین کپی رایت محسوب میگردد.

    ویرایش توسط FFKIA : 08-11-2012 در ساعت 11:35
    Mobin.M, FFKIA, A!i و 1 کاربر دیگر به این پست علاقمند بوده اند.
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  2. 14 کاربر از پست مفید ScarFace سپاس کرده اند .


  3. # ADS
     

  4. #2
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    نوشته ها : 11,461
    سپاس ها : 10,060
    سپاس شده 25,647 در 7,116 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     





    فیلم خوب فرانسوی که تجربه آن خالی از لطف نیست و میتونه تجربه ای شیرین از فیلم دیدن باشه .
    فیلم زندگی شگفت آور امیلی پولن ، محصول سال 2001 از کارگردان فرانسوی ژان پیر جانت که شاید این فیلم درخشان ترین اثر او در کارنامه کارگردانی اش باشد و بعد از اون " یک رابطه خیلی طولانی " .

    فیلم زندگی شگفت آور امیلی پولن که به اختصار به آن امیلی هم میگن داستان دختری است به نام امیلی .
    یک دختر کاملاً معمولی . از هر نظری میشه گفت که میانه است در هر زمینه ای . او در یک کافه کوچیک کار میکنه و تقریبا تنها کاری که میکنه گذران زندگی است تا اینکه متوجه یک جعبه در خانه اش میشود . یک جعبه قدیمی . امیلی تمام تلاشش را برای رسوندن جعبه به صاحبش میکند و اون موقع بود که متوجه یه راز نو در زندگی میشود ، " کمک به مردم " .

    فیلمی که با دیدنش یه حال و هوایی خوبی خواهید داشت شک نکنید که لذت فراوانی از این فیلم فرانسوی زیبا خواهید بر
    ویرایش توسط ScarFace : 09-01-2010 در ساعت 11:11
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  5. 3 کاربر از پست مفید ScarFace سپاس کرده اند .


  6. #3
    We're all on planes
    Mendicant آواتار ها
    وضعیت : Mendicant آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 173
    سپاس ها : 360
    سپاس شده 415 در 142 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 21 تاپیک

    پاسخ : معرفي و دريافت فيلم Amelie

    به جرات میگم هر کسی این فیلم رو نبینه نصف عمرش بر فناست !! بازیگر «آملی» تو این فیلم به حدی قشنگ بازی کرده که من همیشه به خودم میگم این آدم آفریده شده بود برای بازی کردن در این نقش !
    و تاثیری که یه آدم میتونه تو زندگی افراد مختلف داشته باشه رو شاید شما هرگز فرصت نکنید به چشمتون ببینید ، مگر در این فیلم !!
    ... Sometimes you see more with your eyes shut
    : )

  7. 3 کاربر از پست مفید Mendicant سپاس کرده اند .


  8. #4
    .:MILAD:. آواتار ها
    وضعیت : .:MILAD:. آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    نوشته ها : 61
    سپاس ها : 624
    سپاس شده 129 در 54 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 13 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : معرفي و دريافت فيلم Amelie

    به شخصه خودم عاشق این فیلمم ... این فیلم پر از احساس و زیباییه
    شک دارم بتونید صحنه مواجهه مرد با جعبه خاطرات قدیمشو ببینید و گریه نکنید ... یا موقعی که املی پیرمرد نابینا رو از خیابون رد میکنه احساس زندگی رو تو تمام سلول هاتون حس نکنید.
    سوای از بقیه امتیازات فیلم، موسیقیه فیلم هم در نوع خودش شاهکاره ...
    به همه دوستان این فیلمو توصیه میکنم.
    خورشید به آسمان و زمین روشنی مىبخشد و در سپیده دمان زیباست, ابرها باران به نرمی مىبارند, دشت‌‌ها سبز است. گزندی نیست, شادی هست, دیگران راست. آنک البرز بلند است و سر به آسمان میساید و ما در پای البرز به پای ایستاده‌ایم و در برابرمان دشمنانی از خون ما, با لبخند زشت. و من مردمی را میشناسم که هنوز میگویند:

    آرش باز خواهد گشت.


  9. 3 کاربر از پست مفید .:MILAD:. سپاس کرده اند .


  10. #5
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    نوشته ها : 11,461
    سپاس ها : 10,060
    سپاس شده 25,647 در 7,116 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : معرفي Amelie

    Amelie
    رسیدن یک دختر و پسر درونگرا در عمل، (امر) اتفاق غیرممکن یا محالی به نظر می رسد. آدم های درونگرا، معمولاً کسی را وارد دنیای ذهنی خودشان نمی کنند. یا طوری رفتار نمی کنند که وارد خودآگاه ذهن کسی بشوند. آنها برای خودشان خوشند و در رویاهای خودشان، قصر می سازند. فیلم «آملی»، با توجه به اطلاعات imdb یک فیلم بلژیکی به زبان فرانسوی به کارگردانی (Jean-Pierre Jeunet) ژان پیر ژنوت و بازی Audrey Tautou آدری تائوتو است. از آن جا که فیلم بلژیکی است مطمئن باشید بازیگرانش را هیچ جا ندیده اید.

    نمی توانم مطمئن باشم بحثی که این جا می گذارم بدون دانستن انواع درون گرایی کامل باشد. پس ابتدا انواع درونگرایی را اندکی توضیح می دهم. برای خواندن کامل متن، روی لینک انتهای بخش کلیک کنید.

    انواع درون گرایی
    درون گراها براساس چهار ابزار مواجهه شان با دنیا تقسیم بندی می‌شود. یا حسی هستند یا احساسی یا شهودی یا متفکر.
    درون گرای متفکر
    درون گراهای متفکر، بیشتر تمایل به گوشه نشینی و تفکر دارند. با دیگران خوب کنار نمی آیند، در انتقال باورهایشان به دیگران ناتوانند و در مورد قضاوت، بسیار ضعیفند. نکته مهم در مورد این درونگرایی، تآکید بر فکر به جای احساس است. یعنی خیلی دیر احساساتی می شوند و بیشتر برای تفکرشان اهمیت قائلند. از دور یک دنده، منزوی، خودخواه و بی ملاحظه به نظر می رسند. چون درونشان پر از فکر است و برای تمرکزشان اهمیت زیادی قائلند. کانت و سقراط از نوع درونگرای متفکر بوده اند.
    درون گرای شهودی
    خیال پردازی و کناره گیری و بی اعتنایی به مسائل عملی ویژگی های شخصیتی آنها است. دیگران را خوب درک نمی کنند. و دیگران هم آنها را موجوداتی عجیب و غریب و نامتعارف تصور می کنند. اساساً در زندگیشان با روزمرگی و برنامه ریزی مشکل دارند. اهلی نمی شوند و ساعت های دقیق را دوست ندارند.
    درون گرای احساسی
    از منطق بیزارند و سرکوبش می کنند. هیجان عمیقی دارند اما در ابراز خودشان را کنترل می کنند. آنها مرموز و دست نیافتنی به نظر می رسند. ساکتند، فروتن به نظر می رسند و مثل بچه ها رفتار می کنند. احساسات و افکار دیگران برایشان مهم نیست. می توانند ساعت ها به صورت دختری خیره شوند بدون این که مثل یک برونگرا هیجانی در آنها زنده شود. منزوی، سرد و با اعتماد به نفس بالا به نظر می رسند. نکته وحشیانه آنها هم، توداری دست نیافتنی آنها است.
    درون گرای حسی
    سکونت در جزیره رابینسون کروزوئه. با این حال خوشبین و خوش فکر هستند. برای آنها همه چیز «الخیر فی ما وقع» به حساب می آید. از لحاظ زیبایی شناسی بسیار حساسند و خودشان را در اثر هنری نشان می دهند. این که خیلی از هنرمندها می گویند: « من حرفم را با اثرم زده ام» از درونگرایی آنها است، نه چیز دیگری. موتزارت نشانه کامل یه درونگرای حسی به حساب می آید.

    چند لینک برای اطلاعات بیشتر
    http://anes.blogsky.com/1387/10/04/post-160/
    http://www.seemorgh.com/lifestyle/de...77&conid=40285


    درباره آملی
    آملی، مجموعه ای از درونگراها
    آملی یک درونگرای احساسی است. او از بچگی همبازی نداشته است. به تنهایی عادت کرده است. و برای خودش قصر ساخته. پنج سال توی کافه ای به نام بار اسیاب 2، گارسونی می کند. اما یکی از همین روزها ناگهان با مردی روبرو می شود که دارد از زیر یک دستگاه عکاسی خودکار، عکس های خرد شده را در می آورد. پسر را هم یک درونگرا حس می کند. در دیدار اول، این احساس به او دست نمی دهد. دیدارهای دوباره و دوباره آنها باعث شکل گیری عشقی می شود که در حالت عادی شدنی نیست.
    لوسین، شاگرد مغازه میوه فروشی
    با این که فیلم بلژیکی است، اما در پاریس اتفاق می افتد. آملی از لوسین، شاگرد میوه فروشی سر کوچه شان، خوشش می آید. چون لوسین حس عاشقانه ای با میوه های توی جعبه و چیده شده دارد. و این کار او صاحبکار برونگرایش را به شدت اذیت می کند. لوسین یک درونگرای احساسی است. صحنه هایی که آملی سعی می کند انتقام لوسین را از صاحبکارش بگیرد، جزو صحنه هایی است که با آن گریه کردم. تمام عمر دوست داشتم از برونگراهایی که درونگراها را مسخره می کنند انتقام بگیرم!
    دومینیک برودوتی، صاحب جعبه اسباب بازی
    یکی از سنگ های پایین دیوار خانه آملی، با برخورد در گرد عطر بیرون می آید و آملی یک جعبه اسباب بازی در محفظه پشت سنگ پیدا می کند. سعی می کند که آن را به صاحبش برگرداند. این موضوع را با پدرش در میان می گذارد. پدرش هم که یک درونگرا است از ابراز احساسات در مورد سؤال دخترش طفره می رود. با این حال وقتی از یک تمثال بابانوئل که در فیلم به آن می گویند «جن» و مربوط به کودکی اش هست صحبت می کند، غیر مستقیم به آملی می فهماند که نوستالژی همیشه زیباست. املی، جعبه اسباب بازی را با تمام محتویاتش با شیوه خاص خودش به صاحبش برمی گرداند. این کار باعث می شود که مرد 50 ساله ای که از پیدا شدن اسباب بازی اش در یک کیوسک تلفن که اتفاقی زنگ خورده و جعبه اسباب بازی اش را پس داده، به شدت خوشحال شود و به دختر و نوه اش بعد از سال ها سر بزند.
    نینو، صاحب آلبوم عکس های 3×4 به هم چسبیده و دافائل، پیرمرد نقاش
    از آن جا که آملی درونگراست، نمی تواند احساسش را به طور واضح به نینو، مردی که خرده عکس ها را از زیر دستگاه بیرون می کشد، نشان بدهد. اولین بار که سعی می کند این کار را بکند، ناگهان نینو دنبال چیزی می دود و سوار موتورش می شود تا به شخص خاصی برسد. اما یکی از خورجین های موتورش می افتد و آملی را با دنیای کسی که با او احساس همذات پنداری کرده آشناتر می کند. جمع کردن خرده عکس ها و چسباندن آنها به همدیگر، اتفاقی نیست که برای یک انسان برونگرا جذاب باشد. پس تا حدودی حدس آملی درست از آب درآمده. آملی عکس ها را به پیرمرد نقاش چند طبقه پایین تر نشان می دهد. پیرمرد نقاش، به بهانه نقاشی حالت چشمان دختر تابلو اش، با آملی حرف می زند. نقاش بدون این که مستقیماً چیزی را به آملی بگوید، سعی می کند او را ترغیب کند تا دست از عشقش نکشد. نقاش آدم های درونگرا را خوب می شناسد. خودش هم یک درونگرای شهودی است که با اثرش خودش را نشان می دهد. آملی با یک نقشه عجیب، بدون این که سعی کند دستش رو بشود و راحت به دست بیاید، آلبوم را به نینو پس می دهد و از او تقاضای ملاقات می کند. او را به بار دعوت می کند اما توان روبرو شدن با نینو را ندارد. از طریق یکی از دوستانش، کاغذی را توی جیب نینو می گذارد. دوباره با او قرار می گذارد و باز هم همان اتفاق می افتد. او درونگرا است. نمی تواند احساسش را علنی کند.
    نینو آدرس خانه آملی را از همکارش می گیرد. تا دم خانه آملی می آید و از پشت در صدایش می کند. آملی در را باز نمی کند. از زیر در کاغذی را رد می کند که رویش نوشته: «برمی گردم». پیرمرد به آملی زنگ می زند و از او می خواهد که ویدیوی توی اتاق خوابش را ببیند. پیرمرد با ویدیوی خانگی اش که خواهرزنش به او هدیه داده نواری ضبط می کند و باز هم غیرمستقیم و به شیوه انسان های درونگرا، به آملی می گوید که دست از عشقش نکشد. جمله ای که در فیلم خیلی دوستش داشتم این بود. پیرمرد نقاش توی ویدئو می گوید: «من از بچگی استخوان بندی محکمی نداشتم. و همیشه مثل یک کریستال قابل شکستن بودم. تو برعکس من استخوان بندی درستی داری و می تونی حساب روزگار رو برسی. اما اگه از دستش بدی، قلبت مثل استخوان های من شیشه ای می شه.»
    وقتی دو آدم درونگرا به هم می رسند، با سکوت به همدیگر ابراز علاقه می کنند. ابراز علاقه آملی و نینو، از آن صحنه هایی است که حسرت آن به دل همه درونگراها می ماند.

    جذابیت های فیلم
    زیبایی فیلم فقط برای درونگراها قابل درک است. شیوه های ابراز علاقه آملی مثل فلش کشیدن وسط پارک برای کشاندن نینو به سمت دوربین تا از درون آن آملی را از دور ببیند، قرار گذاشتن با عکس های خرد شده در زیر دستگاه عکاسی خودکار و نوشتن دستخط برای همدیگر، ابراز عشق در سکوت و کمک هایی که به دیگران می کند و حتی حاضر نیست کسی بداند که او این کارها را می کند فقط برای یک درونگرا قابل درک است.
    شغل های عجیب و غریب نینو و کارهایی که می کند، مثل نقش اسکلت در تونل وحشت و سر و صدا کردن در گوش مسافران ترن، جمع کردن عکس های خرد شده توسط دستگاه عکاسی خودکار، کار کردن در یک فروشگاه فیلم های شهوت انگیز و رفتن توی لباس بابانوئل.
    برای یک برونگرا که نمی تواند بدون ابراز مستقیم علاقه اش را نشان بدهد، دیدن فیلم آملی هیچ لذتی ندارد. حتی شیوه های لذت بردن در این فیلم زیبا است. آملی از دست کردن توی کیسه حبوبات، شکستن یخ روی ژله و... لذت می برد. دومینیک برودوتی از جعبه اسباب بازی اش. شاید خیلی از برون گراها حتی یادشان نمی آید در کودکی چه بازی هایی می کرده اند. لوسین با رفتار بچگانه اش زنده است. او دانشجوی هنر است. و نینو هم با کارهای عجیب و غربیش و این که در بچگی به شدت از طرف بقیه بچه ها اذیت می شده است. برونگراهای پر سر و صدایی که به ابراز علاقه مستقیم نیاز دارند نمی توانند از جزئیات این فیلم لذت ببرند. آملی فیلمی برای درونگراها است...
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  11. 5 کاربر از پست مفید ScarFace سپاس کرده اند .


  12. #6
    Everybody Lies
    Amélie آواتار ها
    وضعیت : Amélie آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2010
    محل سکونت : تهران
    سن: 26
    نوشته ها : 891
    سپاس ها : 3,781
    سپاس شده 1,501 در 597 پست
    یاد شده
    در 4 پست
    تگ شده
    در 413 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : معرفي Amelie

    آئودری تاتو به قدری نقش امیلی رو زیبا ایفا می کنه که به شخصه وقتی دستشو می کنه توی کیسه ی حبوبات یا با قا شق یخ ها رو میشکنه و یا ... غرق حس زندگی می شم

  13. کاربر روبرو از پست مفید Amélie سپاس کرده است .


  14. #7
    mehdi آواتار ها
    وضعیت : mehdi آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Dec 2010
    نوشته ها : 1
    سپاس ها : 0
    سپاس شده 0 در 0 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 0 تاپیک

    پاسخ : معرفي Amelie

    واقعاٌ لزت ممنونم،خیلی مطالب جالبی بود تشکر بسیار زیاد

  15. #8
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    نوشته ها : 11,461
    سپاس ها : 10,060
    سپاس شده 25,647 در 7,116 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : معرفي فیلم زندگی شگفت انگیز آملی پولان " Amelie" (اختصاصی سینماسنتر)

    تاپیک معرفی براساس قوانین جدید معرفی فیلم به روز شد ...
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  16. #9
    NaaZzaNiN آواتار ها
    وضعیت : NaaZzaNiN آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jun 2012
    محل سکونت : تهران
    سن: 20
    نوشته ها : 294
    سپاس ها : 555
    سپاس شده 307 در 93 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 337 تاپیک

    پاسخ : معرفي فیلم زندگی شگفت انگیز آملی پولان " Amelie" (اختصاصی سینماسنتر)

    این فیلم رو دیشب دیدم! فوق العاده بود!دقیقا فیلمی بود که دوست داشتم ببینم.ترکیب رنگ ها ،موسیقی متن، همه و همه یه فیلم دوست داشتنی رو درست کرده بودن.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ScarFace نمایش پست ها
    تصور اینکه فیلم را هر کسی غیر از آدری توتو بازی کند غیرممکن است و او بازی فوق العاده ای ارائه داده است.
    واقعا موافقم. هیچکس رو نمیشه جای ادری تتو گذاشت.
    desmound به این پست علاقمند بوده است.
    اعتراف به خود نسخه غم انگیز باور کردنه... تا وقتی که اعتراف نکنی،باور نداری که کم شدی...کم آوردی....
    -----------------------------------------------------------------------


  17. #10
    بارونی آواتار ها
    وضعیت : بارونی آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2012
    سن: 32
    نوشته ها : 4
    سپاس ها : 9
    سپاس شده 2 در 2 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 0 تاپیک

    پاسخ : معرفي فیلم زندگی شگفت انگیز آملی پولان " Amelie" (اختصاصی سینماسنتر)

    من واقعا با این فیلم حال کردم.....
    خیلیم با املی همزادپنداری می کردم.....
    بازیش فوق العاده س....نقش فقط ماله خودشه ولا غیر....
    کل فیلم مثه یه نقاشی میمونه.....کنتراست بالای زمینه و رنگای تندش خیلی پس زمینه رو جذاب کرده....
    desmound به این پست علاقمند بوده است.

  18. کاربر روبرو از پست مفید بارونی سپاس کرده است .


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 1

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •