سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh معرفی درگذشته "The Departed" (اختصاصی سینماسنتر)

CinemaCenter Navigation Bar & SlideShow

دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت  طراحی دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه 

 هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته , طراحی وب سایت , سئو سازی , کابل هلوکیبل , اعلام حریق , پیاده سازی دیتاسنتر

 

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4
نمایش شاخه ای18علاقمندی ها
  • 12 ارسال شده توسط FFKIA
  • 3 ارسال شده توسط ScarFace
  • 3 ارسال شده توسط FFKIA

موضوع: معرفی درگذشته "The Departed" (اختصاصی سینماسنتر)

  1. #1
    آنقدر قدرتمند باشيد كه هيچ كس نتواند آرامش ذهني تان را به هم بريزد. از كتاب "كليد" اثر "جو ويتال
    FFKIA آواتار ها
    وضعیت : FFKIA هم اکنون آنلاین است.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : تهران
    سن: 40
    نوشته ها : 7,505
    سپاس ها : 11,203
    سپاس شده 25,636 در 4,555 پست
    یاد شده
    در 57 پست
    تگ شده
    در 751 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    معرفی درگذشته "The Departed" (اختصاصی سینماسنتر)

    این معرفی تحت کپی رایت سایت سینماسنتر منتشر شده است لذا هر گونه کپی از این نوشته بدون مجوز نویسنده و سایت سینماسنتر CinemaCenter.ir نقض آشکار قوانین کپی رایت محسوب میگردد.

    نام: Dep1.jpg نمایش: 759 اندازه: 60.1 کیلو بایت

    نام فیلم: درگذشته (Departed)


    محصول : امریکا و هنگ کنگ
    سال تولید : 2006
    مدت : 151 دقیقه
    ژانر : درام، جنائی، رازآلود
    IMDB Rate: 8.5
    کارگردان : مارتین اسکورسیزی
    فیلمنامه نویس : ویلیام موناهان
    بر اساس فیلمنامه ای از الک ماک و فلیکس چونگ
    تهیه کننده : گراهام کینگ، براد گری، براد پیت
    اهنگساز : هوارد شور
    فیلمبردار : مایکل بالهاوس

    بازیگران:
    جک نیکلسون: فرانک کاستلو
    لئوناردو دیکاپریو: بیل کاستیگان
    مت دیمون: کالین سولیوان
    ماکر والبرگ: افسر دینگام
    مارتین شین: فرمانده کوئینان
    الک بالدوین: فرمانده الربای
    ورا فارمیگا: مادولین
    ری وینستون: آقای فرانسوی

    افتخارات:
    نامزد 5 اسکار در سال 2007 و برنده رشته های:
    بهترین فیلم سال (گراهام کینگ)، بهترین کارگردان (مارتین اسکوسیزی)، بهترین تدوین (سلما شاون میکر)، بهترین فیلم نامه (ویلیام موناهان)
    برنده جایزه بهترین تیم بازیگری از برد ملی منتقدین آمریکا سال 2006
    نامرد 6 جایزه در گلدن گلوب سال 2007 و برنده جایزه بهترین کارگردان (مارتین اسکورسیزی)
    نامزد 6 جایزه از امپایر انگلستان سال 2007 و برنده بهترین تریلر سال
    برنده 3 جایزه از فستیوال فیلم شیکاگو (بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلم نامه) 2007
    برنده 4 جایزه بهترین کارگردان، بهترین بازیگر نقش اول (لئوناردو دیکاپریو)، بهترین گروه بازیگران و بهترین فیلم نامه از فستیوال مرکزی فیلم اوهایو 2007
    نامرد 6 جایزه در بفتای سال 2007

    نام: leuhe3lpg3ngdzr3rv.jpg نمایش: 197 اندازه: 2.1 کیلو بایت

    درباره داستان:
    داستان از خشونتها و آدمکشی های رهبر یک گروه مافیائی به نام فرانک کاستلو (با بازی جک نیکلسون) آغاز میشود. او کسی است که با قدرت فراوان در حال اداره فروش موارد مخدر و انواع خلاف کاری های مختلف در بوستون است. روشهای کاستلو منحصر به خود اوست و یکی از این روشها این است که او هزینه تحصیل و زندگی کودکانی بر عهده میگیرد تا در بزرگسالی بتواند از آنها به اشکال مختلف بهره برداری کند.
    در دوران بزرگسالی این گروه یکی از تربیت شدگان مسلک فرانک کاستلو یعنی افسر سولیوان (با بازی مت دیمون) در حالی به زندگی پر گرفتاری خود مشغول میشود که بیننده شاهد رشد و پیشرفت مامورانی دیگر نیز در اداره پلیس بوستون است. بیلی کاستیگان (با بازی لئوناردو دیکاپریو) نیز یکی از همین افراد است. او با خانواده ای که همگی در امور خلاف قانون فعالیت داشته اند، تصمیم گرفته تا در اداره پلیس کار کند و دست بر قضا افسران ارشد او در اداره پلیس، فرمانده کوئینان (با بازی مارتین شین) و افسر دینگام (با بازی ماکر والبرگ) تصمیم میگیرند تا از او به عنوان یک پلیس مخفی استفاده کنند و درست از اینجاست که داستان درگیرانه فیلم آغاز میشود...

    درباره فیلم:
    درگذشته یا مرحوم فیلمی بود که سر انجام آکادمی اسکار را متقاعد کرد که بعد از 10 نامزدی مختلف در سالهای مختلف و پس از ساختن فیلمهای بسیار عالی توسط مارتین اسکورسیزی اسکار بهترین کارگردان را تقدیم او کند. نکته جالب اینجاست که نه تنها درگذشته بهترین فیلم اسکورسیزی نیست که حتی در رده پنج فیلم برتر او هم قرار نمیگیرد. به نظر میرسد که سر انجام اسکورسیزی زمانی به اسکار رسید که تصمیم گرفت دید کاملا انتقادی به سیستم پلیسی و قضائی آمریکا را کنار بگذارد و پلیس را خدمتگذارتر از آن بداند که در فیلمهائی نظیر "رفقای خوب" و "کازینو" میدانست.
    در فیلم "درگذشته" دیگر نه پلیس باج بگیر است و نه خود فروخته. این داستان مربوط به پلیسهائی است که آنقدر در بحث خدمتگذاری پیش میروند که از سوی دیگر پشت بام بر زمین می افتند.
    از نظر درگیری ذهنی و مرموز بودن ماجرا "درگذشته" اثریست که در میان فیلمهای اسکوسیزی جایگاه مناسبی دارد اما حتی این رمز گونه بودن ماجرا هم سبب نمیشود که چیزی برای کشف در انتها داشته باشیم. هر چند که فیلم دارای غافلگیری ها و لحظات پر التهاب بسیاری است اما اسکوسیزی بیننده را به وادی کشف حقیقت نمی اندازد و در واقع در همان 20 دقیقه ابتدائی ماجرا کل حقیقت را در دستان وی قرار میدهد.
    وقتی این فیلم را دیدم با خود فکر کردم که وقتی اسکورسیزی برای هوانورد، گنگسترهای نیویورکی، رفقای خوب و ... جایزه ای نگرفت، چرا باید برای "درگذشته" بگیرد؟ پاسخ این سوال در همان روال خدمت گونه فیلم نهفته است، روالی که انگار کسی در زیر گوش اسکورسیزی زمزمه کرده که تا آنرا انجام ندهد خبری از هیچ جایزه ای نخواهد بود!
    با این حال نباید از حق گذشت، درگذشته یا مرحوم فیلم خوبی است، بازی های فوق العاده ای دارد و برمبنای فیلم نامه ای کارشده و برگرفته از یک سورس خوب ساخته شده است.
    شخصیت پردازی‌ها در فیلم عموما قابل قبول است، هرچند که با شخصیت فرانک کاستلو به هیچ عنوان نتوانستم ارتباط برقرار کنم، همین طور کاراکتر دینگام، اما کاراکتر سولیوان و بیل کاستیگان عالی هستند و مت دیمون توانسته از سولیوان یک خائن به یاد ماندنی بیافریند و بازی لئوناردو دیکاپریو در این فیلم میتوانست برای او یک مجسمه طلائی به ارمغان بیاورد که متاسفانه این طور نشد.
    در کل همان طور که گفته شد، این فیلم بسیار خوب بود، اما نه بهترین اثر اسکورسیزی و نه آنقدر خوب که بهتر از نامه های ایووجیمای ایستوود در همان سال باشد.


    ارادتمند...فرخ

    نام: Dep3.jpg نمایش: 266 اندازه: 30.2 کیلو بایت

    نام: Dep4.jpg نمایش: 271 اندازه: 59.7 کیلو بایت

    این معرفی تحت کپی رایت سایت سینماسنتر منتشر شده است لذا هر گونه کپی از این نوشته بدون مجوز نویسنده و سایت سینماسنتر CinemaCenter.ir نقض آشکار قوانین کپی رایت محسوب میگردد.

    ویرایش توسط FFKIA : 08-06-2012 در ساعت 22:28 دلیل: اختصاصی سازی (مدیریت)
    Mobin.M, "Critic", !! کیمیاگر !! و 9 کاربر دیگر به این پست علاقمند بوده اند.
    Они говорят: "Зло преобладает, когда хорошие люди не в состоянии действовать."
    Что они должны сказать, "Evil преобладает"



    امروز می‌خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.
    تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید.
    تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.
    عوام خدایش را میبینند،
    و اهل معرفت ابلیسش ...
    و چه خون دلها خورد علی (ع) از این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
    تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند،
    پس از تسلیم، شک نکنید، گردنتان را خواهد شکست.
    یا ایها الذین آمَنو ...آمِنو

    سخنان پایانی مختار در جمع مردم کوفه


    مرکز شبکه و امنیت پارت شبکه پرداز
    دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت
    دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه , هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته



  2. # ADS
     

  3. #2
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    نوشته ها : 11,461
    سپاس ها : 10,060
    سپاس شده 25,647 در 7,116 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     



    خلاصه فیلم:
    یکی از ماموران اداره پلیس شهر بوستون به اسم بیلی کاستیگان از سوی دو تن از فرماندهانش یعنی کاپیتان کوئینان و سرجوخه دیگنام ماموریت پیدا می کند تا بصورت ناشناس در تشکیلات یک باند گانگستری بسیار مهم و خطرناک که رهبری آن برعهده فردی به اسم فرانک کاستلو است نفوذ نماید تا خبرهای آنجا را به اداره پلیس منتقل کند . از سوی دیگر یکی از افراد مهم و وفادار به کاستلو به اسم کالین سالیوان بعنوان یک پلیس به اداره پلیس شهر می پیوندد تا برای کاستلو خبرچینی کند . پس از گذشت مدتی از این اتفاقات بیلی پی می برد که گانگسترها یک جاسوس در اداره پلیس دارند و کالین نیز از سوی دیگر متوجه می شود فردی در تشکیلات آنها برای اداره پلیس جاسوسی می کند . با این وجود کالین و بیلی از ماموریت و هویت واقعی همدیگر اطلاعی ندارند و هر کدام در تلاشند تا هر چه زودتر فرد جاسوس را بدام بیندازند .
    نقد فیلم:
    خداوند نگهدار رفتگان است
    فیلم مرده (رفتگان) اخرین اثر مارتین اسکورسیزی کارگردان شهیر امریکا است این فیلم اقتباسی از یک فیلم هنگ کنگی به نام روابط جهنمی به کارگردانی اندرو سوفای ماک میباشد .شاید برای اسکورسیزی ساختن یک اثر اقتباسی زیاد جالب نباشد اما ارتباط دادن این اثراز سینمای هنگ کنک با یک فرهنگ پیچیده کار هرکسی نیست!شاید نکته ای که بیش از پیش و جدا از روایت داستان به چشم میخورد موضوع مهاجران ایرلندی است و واژه ایرلندی که ما به کررات در این فیلم میشنویم و جالب اینجاست که اکثر کاراکترهای داستان هم ایرلندی هستند اسکورسیزی در این باره میگوید: سینمای کلاسیک هالیوود را خیلی دوست دارم. و در میان فیلم هایی که با آنها بزرگ شده ام فیلم های جان فورد و رائول والش ایرلندی تبار هم وجود دارند. وقتی از یک فیلم جان فوردی صحبت می کنیم یا به ساختار خانواده در آنها اشاره می کنیم حتی اگر این فیلم داستان زندگی معدن چیان گالی هم باشد باز هم قصه ای است که از دید یک ایرلندی روایت شده است. همیشه چیزی وجود دارد تا این حس را به شما منتقل کند. منظور من ساختاری است که مرا به قصه ای که از صافی فرهنگ خاص خانوادگی ایرلندی عبور کرده نزدیک می کند. ایتالیایی ها این را راحت تر حس می کنند. البته موقعی که آدم های متعلق به این دو فرهنگ در یک محله ساکن می شوند بلافاصله وجود تفاوت بین آنها احساس می شود با وجود همه این تفاوت ها ادبیات ایرلندی برای من بسیار مهم است. شعر ایرلندی همیشه به نظر من فوق العاده بوده برای من باور های خاص کاتولیکی آنها از برداشت های کاتولیکی ایتالیایی جالب تر است .فیلم مرده نمایی است از تاریخ پر اغتشاش شهر بستون است تصاویر اولیه فیلم که مستند میباشد مربوط است به تظاهرات و ناارامی های شهر بستون و اعتراض قشر فرودست و کارگر امریکا در شهرهای دیگر در سال 1970 است. حرکت نمادین اتوبوس ها به نشانه اعتراض از وضعیت سیاه پوستان و مهاجران اقوام مختلف در ان روزگار امریکا میباشد که اسکورسیزی به ان در ادامه فیلم میپردازد .شاید کاراکترهای اصلی فیلم به خصوص فرانک کاستلو (با بازی جک نیکلسون)نماد فرهنگی همان نا ارامی ها باشند و البته دو شخصیت دیگر فیلم یعنی بیلی (با بازی دی کاپریو) و سالیوان (با بازی مت دیمون) محصول این وقایع اتفاق افتاده هستند .

    در واقع مجدد همان طبقه کارگر که اکثریت انها را ایتالیایی ها و ایرلندی های مهاجر تشکیل میدهند درگیر همان بازی خطرناکی میشوند که در دهه 70 و کمی قبل تر نیز مرتکب ان شدند .جنگ درونی خونین بین خلافکارهای ایرلندی و ایتالیایی که پدیده هایی مثل مافیا را متولد کردند و گانگسترهای خطرناک که به راحتی اب خوردن ادم میکشند هم جزء همان ناهنجاری های فرهنگی است که البته اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم باید یک فلش بک طولانی به تاریخ شکل گیری امریکا بزنیم مثلا ما در فیلم دارو دسته های نیویورکی که اسکورسیزی ان را کارگردانی کرد به وضوح با این ناهنجاری ها و تاریخ خونین امریکا اشنا میشویم و چند سال بعد در فیلم مرده اسکورسیزی همان وقایع را البته در قالب یک ماجرای پلیسی و گانگستری به تصویر میکشد .البته جدا از فیلم روابط جهنمی که فیلم مرده از روی ان اقتباس شده است شاید فیلم تقاطع میلر اثر برجسته برادران کوئن نمونه مناسبی باشد از نظر شباهت و البته فرم روایت دو فیلم با اینکه خیلی شبیه به هم میباشد اما تقاطع میلر یک اثر کلاسیک است درست مثل فیلم برادران کوئن ما در فیلم مرده هم شاهد یک جاه طلبی از سوی کاراکترهای اصلی فیلم هستیم فرانک کاستلو و سالیوان که مرکز این جاه طلبی ها هستند برای رسیدن به قدرت هر عملی را مرتکب میشوند ما در نمایی از فیلم میبینیم که سالیوان که دست پرورده همان فرانک کاستلو است به ساختمان مجلس خیره شده است با اینکه او هنوز یک پلیس ایالتی بیشتر نیست اما این خیره شدن او به ساختمان مجلس شهر ماساچوست نشان از یک جاه طلبی بزرگ دارد و البته هدفی بزرگ که برای رسیدن به این هدف او دست به هر کاری میزند و البته در این بین نقش فرانک کاستلو در شکیل گیری این نوع جاه طلبی در شخصیت سالیوان نقشی انکار نشدنی است ما در اولین دیالوگ این فیلم که از سوی فرانک کاستلو گفته میشود این نوع جاه طلبی را به خوبی مشاهده میکنیم او میگوید که:من نمیخوام که محصول دنیالی اطرافم باشم !من میخوام دنیای اطرافم محصول من باشه !با اینکه کاستلو (با بازی جک نیکلسن) دنیای اطراف خودش را میسازد اما او هم در واقع محصول دنیای اطراف خودش است .اسکورسیزی در این فیلم نشان میدهد که همان نسل بعدی گانگسترهای معروف ایتالیایی و ایرلندی و فرانسوی (همان مهاجران اروپایی) حالا تمام شهر را در اختیار دارند .

    پلیس ایالتی ماسوچوست همان ایرلندی مهاجر است و گانگستر معروف فیلم هم همان گانگستر ایرلندی مهاجر است !در واقع ما در این فیلم بر خلاف فیلمهای دیگر گانگستری شاهد یک پارادوکس بین پلیس و خلافکار نیستیم هم پلیس و هم خلاف کار در این فیلم از یک امتیاز برابر برخوردار هستند و ان امتیاز جاه طلبی کاراکترهایی است که سعی دارند دنیای اطرافشان محصول خودشان باشند .شاید در این فیلم تشخیص قهرمان و ضد قهرمان کمی سخت باشد اما با رسیدن فیلم به نیمه دوم خود ما در مییابیم که این فیلم قهرمان ندارد!شاید یکی از کاراکترهایی که قهرمان نیست شخصیت بیلی کاستینگ(با بازی لئوناردو دی کاپریو)باشد شخصیتی که دارای یک کشمکش و جنگ روانی درونی است او هم جز همان نسل بعدی مهاجران اروپایی است و مثل شخصیت سالیوان (مت دیمون)لهجه ایرلندی هم دارد اما با وجود اینکه ما در این شخصیت ها ضعفهایی میبینیم اما به واقع انها به قدرتی قدرتمند هستند که میتوانند دنیای اطرافشان را تحت تاثیر قرار دهند شاید دیالوگی که بین مت سالیوان(مت دیمون) و پزشک روانشانس (با بازی ورا فارمینگ)رد و بدل میشود نمونه خوبی برای مثال باشد .فروید روانشانس بزرگ میگوید:ایرلندی ها تنها مردمی هستند که در زمینه روانشناسی غیر قابل نفوذ هستند !و ما این نکته را به خوبی درک میکنیم شخصیت های ایرلندی فیلم حتی قادرند که پزشک روانشناس را هم تحت تاثیر قرار دهند بیلی و سالیوان با این قدرت خود هر دو دکتر روانشناس را تبدیل به بیمار میکنند و با مراجعه هر بار بیلی به دکتر روانشناس میبینیم که بیلی به عنوان یک بیمار پزشک خود را تحت تاثیر افکارش قرار میدهد تا انجایی که با او هم اغوش میشود!اما اسکورسیزی برای جنگی که قرار است بین این ایرلندی های باهوش رخ دهد چه فکری کرده است و چگونه میخواهد داستان خود را به پایان برساند؟جواب این است:اسکار بهترین فیلم سال 2007 !واقعا اسکورسیزی به قدری هنرمندانه این فیلم و داستان را تمام کرد که من متحیر شدم شاید اگر کارگردانی دیگری بود سعی میکرد از قالب فیلم مثل اکثر فیلمهای هالیوودی یک قهرمان بسازد اما اسکورسیزی این خطا را مرتکب نشد !فیلم مرده فیلم خوش ساختی است یک جاسوس پلیس در میان گانگسترها و در نقش یک خلافکار و یک جاسوس گانگسترها در نقش پلیس که اتفاقا همگی هم محصول فرهنگی دنیای اطراف خود هستند به خودی خود موضوع نو و جدیدی میباشد.به کارگیری اسکورسزی از یک موسیقی متن عالی(هاوارد شور)و فیلمنامه عالی ویلیام موناهان و شخصیت پردازیهای قوی کاراکترهای موجود فیلم مرده را تبدیل به یک اثر برجسته میکنداما برای دریافت جایزه اسکار ایا این فیلم به اندازه کافی خوب بود ؟به نظر من بله خوب بود اما فیلم بابل به نظر من شایسته اسکار بود اما با این وجود شاید فیلمی مثل گاو خشمگین و یا راننده تاکسی به تنهایی به تمام فیلمهایی که گنزالس ایناریتو ساخته برتری داشته باشد بر خلاف کسانی که معتقد هستند که این فیلم گیشه ای است اما برخلاف نظر انها باید بگویم که فیلمی که حتی بدون داشتن یک صحنه تعقیب و گریز پلیسی مهم مثل اکثر همان چیزهایی که ما در سینمای هالیوود سراغ داریم انقدر خوب باعث کشش و جذب تماشاگر میشود چطور میشود که فیلم گیشه ای باشد .فیلم مرده هم مثل اکثر اثار اسکورسیزی دارای شاخصه هایی همچون هویت امریکایی-ایتالیایی‌ها و مفاهیم بنیادی مسیحیت کاتولیک چون گناه و رستگاری رفاقت و خشونت مردانه و تاکید زیاد بر روی قدرت مردان در آدمهایی غالباً ضدجامعه جزو بن‌مایه‌های آثار او شناخته می‌شوندمرده فیلمی است که قهرمان ان تمام کاراکترهای ان هستند قهرمانی که میمیرند و البته مرگی به مانند قهرمانان گمنام شاید بزرگترین قهرمانان فیلم اسکورسیزی همان از دست رفتگان باشند(کسانی که در فیلم مردند) و البته خداوند نگهدار از دست رفتگان است.


    منبع : زیرنویس
    ویرایش توسط ScarFace : 08-06-2012 در ساعت 23:03
    shahroooooz, M.Night و "Critic" به این پست علاقمند بوده اند.
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  4. 6 کاربر از پست مفید ScarFace سپاس کرده اند .


  5. #3
    آنقدر قدرتمند باشيد كه هيچ كس نتواند آرامش ذهني تان را به هم بريزد. از كتاب "كليد" اثر "جو ويتال
    FFKIA آواتار ها
    وضعیت : FFKIA هم اکنون آنلاین است.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : تهران
    سن: 40
    نوشته ها : 7,505
    سپاس ها : 11,203
    سپاس شده 25,636 در 4,555 پست
    یاد شده
    در 57 پست
    تگ شده
    در 751 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : معرفی درگذشته "The Departed" (اختصاصی سینماسنتر)

    با سلام ...

    تاپیک به روز رسانی و استاندارد سازی شد و به بخش فیلمهای جنائی انتقال یافت.
    کل محتوای تاپیک بازنویسی و تغییر یافت.

    ارادتمند ... مدیر انجمن سینمای جهان
    "Critic", M.Night و MiSS SAYTA به این پست علاقمند بوده اند.
    Они говорят: "Зло преобладает, когда хорошие люди не в состоянии действовать."
    Что они должны сказать, "Evil преобладает"



    امروز می‌خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.
    تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید.
    تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.
    عوام خدایش را میبینند،
    و اهل معرفت ابلیسش ...
    و چه خون دلها خورد علی (ع) از این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
    تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند،
    پس از تسلیم، شک نکنید، گردنتان را خواهد شکست.
    یا ایها الذین آمَنو ...آمِنو

    سخنان پایانی مختار در جمع مردم کوفه


    مرکز شبکه و امنیت پارت شبکه پرداز
    دوربین مداربسته , نظارت تصویری , حفاظت پیرامونی , اعلام و اطفاء حریق , شبکه و زیرساخت
    دیتاسنتر , یو پی اس , برق بدون وقفه , هوشمند سازی ساختمان , دوربین مدار بسته


  6. 6 کاربر از پست مفید FFKIA سپاس کرده اند .


  7. #4
    گاهی آدمی در 20 سالگی میمیرد ولی در 70 سالگی به خاک سپرده می شود...
    LuCiFer آواتار ها
    وضعیت : LuCiFer آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Nov 2012
    محل سکونت : 021
    نوشته ها : 1,928
    سپاس ها : 2,687
    سپاس شده 7,565 در 1,699 پست
    یاد شده
    در 9 پست
    تگ شده
    در 338 تاپیک

    جعبه مدال ها
        
     

    پاسخ : معرفی درگذشته "The Departed" (اختصاصی سینماسنتر)

    بنظر من The Departed جایگاه ویژه ای رو بین آثار دیگه ی اسکورسیزی داره,مخصوصا بخاطر نوع روایت داستان
    The Departedصرفا یه اثر جنائی و رآز آلود نیست,اون حس تعلیق موجود تو فیلمِ که تماشاگر رو به وَجد میاره(حداقل برایِ من که اینطور بوده)همیشه این حس رو تو روایت داستانها دوست داشتم(شاید از همین جهت باشه که عاشقِ کارای آلفر هیچکاکم مخصوصا Vertigo)
    مخصوصا که هیجان از ابتدائی ترین سکانس تا انتها لحظه ای فروکش نمیکنه,و این حس تعلیق و هیجان از ابتدا تا انتها+بازی های فوق العاده(مخصوصا لئوناردو دیکاپریو و جک نیکلوسن) جز تحسین تماشاگر هیچ چیز دیگه ای رو نمیتونه داشته باشِ

    آدم موقع دیدن فیلم احساس میکنه تو یه دوزخ قرار داره,معلوم نیست چه اتفاقی میوفته,هر چیزی احتمالش 50/50 در عین حال امکان داره یه اتفاق دیگه ای بیوفته که 180درجه با پیش بینی های ما فرق داره(و The Departedمعجونیست از این اتفاقات,مخصوصا از زمانی که کاراکتر Queenan میمیره و خبری از Dignamنیست در عین حال معلوم نیست قرار چه اتفاقی برای Billyبیوفته...وای که سکانس پایانی زمانی که Dignamیواشکی میره تو خونه یColin Sullivan چقدر لذت بخشِ,واقعا باید به اسکورسیزی اُسکار داده می شد بخاطر این پایان بندی فوق العاده...)

    نمی دونم چرا ولی بنظرم(احساس می کنم) آثار شاخص دیگه ی اسکورسیزی مثل:Good Fellasیا Casino هیچکدوم به پایِ The Departedنمی رسن,بنظرم این اثر با کمی تخفیف بشه گفت کامل ترین و بی عیبُ نقص ترین اثر اسکورسیزیِ...

    به دوستانی که هنوز این اثر رو ندیدن اَکیدا توصیه می کنم یه زمانِ 3-2ساعتی رو بزارن براش,مطمئنا لذتی مضاعف خواهند بُرد از وقتی که گذاشتن


  8. کاربر روبرو از پست مفید LuCiFer سپاس کرده است .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 0

There are no members to list at the moment.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •