سلام مهمان گرامي؛

دوست عزیز ضمن عرض خیر مقدم، با توجه به این که شما به صورت مهمان به انجمن سینماسنتر وارد شده اید براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
مرجع تخصصی سئو سپهر صنعت سهند Navid Mirzaaghazadeh ترجمه نقد فیلم Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8
نمایش شاخه ای22علاقمندی ها
  • 5 ارسال شده توسط ScarFace
  • 11 ارسال شده توسط quasar
  • 4 ارسال شده توسط Majid Leave
  • 1 ارسال شده توسط LuCiFer
  • 1 ارسال شده توسط MoonCity

موضوع: Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)

  1. #1
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    سن: 31
    نوشته ها : 11,484
    سپاس ها : 10,143
    سپاس شده 25,840 در 7,194 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)


    The Master




    the master
    اطلاعات فیلم
    تهیه کننده : پول توماس اندرسون
    کارگردان : پول توماس اندرسون

    نویسنده :پول توماس اندرسون
    ژانر: درام
    تاریخ نمایش: 14 سپتامبر 2012
    فیلمبردار: میهای مالارماره
    موزیک: جانی گرینوود
    بودجه: 35 میلیون دلار
    فروش: در حال اکران
    زمان فیلم: 137 دقیقه
    کشور سازنده: امریکا
    IMDB Rate :7.9 از 10

    بازیگران
    یاکین فینیکس
    فیلیپ سیمون هافمن
    امی ادامز
    لورا درن
    ریمی مالک
    افتخارات و جوایز
    -----
    امتیاز جیمز برادینلی از 4ستاره : 3 ستاره
    منتقد : جیمز برادینلی مترجم : حانیه quasar

    ویرایش توسط ScarFace : 10-21-2012 در ساعت 12:03
    quasar, .:SoMaYeH:., smgh470 و 2 کاربر دیگر به این پست علاقمند بوده اند.
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  2. 17 کاربر از پست مفید ScarFace سپاس کرده اند .


  3. # ADS
     

  4. #2
    Information is Power
    quasar آواتار ها
    وضعیت : quasar آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Mar 2011
    محل سکونت : تهران.
    نوشته ها : 972
    سپاس ها : 3,395
    سپاس شده 3,197 در 699 پست
    یاد شده
    در 13 پست
    تگ شده
    در 869 تاپیک

    پاسخ : Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)



    "ارباب" از نظر مسائل فنی یکی از برترین فیلم های سال 2012 است. این فیلم اثر یک هنرمند است و تک تک پلان ها دقیق و عمیق می باشند. طراحی صحنه هایی که آمریکا پس از جنگ جهانی دوم را به نمایش می گذارند نیز، بی عیب و نقص است. ایفای نقش دو شخصیت اصلی بر عهده خواکین فنیکس و فیلیپ ساویر هافمن بوده و آن ها بازی یکسان و هم طرازی را به نمایش گذاشته اند. فیلم برداری ارباب که حوزه فعالیت میهای مالارماره جونیور است برای اولین بار بعد از "هاملت" اثر Kenneh Branegh با لنز 65 میلی متری انجام شده. با وجود تمام نکات ستودنی، این فیلم ضعف ساده ای نیز دارد. نوع روایت داستان بسیار ساده است. روند کند شرح قصه هم از جذابیت های آن نسبت به دیگر فیلم ها کاسته. البته حضور موثر فنیکس و هافمن و فرصت های بی نظیری که آن ها با استعدادشان ساخته اند از نگرانی های بسیار درباره این فیلم کم کرده است. این موضوع به صورت گسترده گزارش داده شده که ایده اصلی خلق کاراکتر لنسستر (با بازی هافمن) از ال.ران هابورد بوده است و حتی پائول توماس اندروسون نیز بابت آن از وی تقدیر به عمل آورده. این مسئله باعث به وجود آمدن فرضیاتی مبنی بر این شد که "ارباب" نمایشی از شباهت ها بین تاثیر مذهب واقعی در زندگی و مراسمات مذهبی خاص خیالی است. موضوع فیلم درباره پیشرفت رخداد های ذهنی هابورد و یا مسائل مربوط به او نیست بلکه در حقیقت این فیلم روی شخصیت فردی کوئل (فنیکس) متمرکز شده است. فردی سربازی آمریکایی است که به علت شرکت در جنگ جهانی دوم دچار مشکلاتی از نظر روان شناختی شده. او بدون هیچ ایده یا برنامه ای برای آینده به وطنش باز می گردد و زمانی که ارباب لنسستر داد در حال برگزاری جشن عروسی دخترش، الیزابث (امبیر چایلدرز)، و یک معتقد حقیقی به نام کلارک (رمی ملک) است در دام گروه متعصب او می افتد. او به سرعت در بین آنان رتبه بالایی کسب کرده و معاون دست راست داد می شود. اما مشکل اصلیش اعتیاد به الکی و خلق و خوی خشن است که داد با روان شناسی های دروغین نمی تواند آن را برطرف کند. در نتیجه فردی هم چنان یک بیمار روانی باقی می ماند و داد به دلایل زیادی از حمله افراد گروهش و هم چنین همسرش (امی آدامز) توانایی درمان او را ندارد.
    بیشتر زمان فیلم به نمایش حوادث و تحرکات بین فردی و لنسستر می گذرد که در انتها این واکنش ها نیز یک طرفه می شود. تاثیر لنسستر در شکنجه های روانی سرباز سابق آمریکایی بسیار عمیق و تخریب کننده است. با این همه برخورد فردی در مقابل لنسستر نشان دهنده عدم موفقیت او در روند "اربابی" اش می باشد و این روش مسلما بهترین راه برای از پا در آوردن اوست. اکثر صحنه هایی که هافمن و فنیکس در آن حضور دارند سراسر انرژی و تحرک است. آن ها بسیار جذاب و دقیق صحنه نمایش را بین خود تقسیم می کنند و حضور نداشتن هر یک از آنان در هر لحظه به فیلم صدمه زیادی می زند. سکانس های سلول زندان نقطه اوج فیلم است؛ البته سکانس های متعدد دیگری را نیز می توان نام برد. خواسته اندرسون از ساخت این فیلم نوعی اعتراض و انتقاد به مراسمات خاص خصوصا مراسمات خاص مذهبی است. او اشکالات و از بین رفتن مسائل زیربنایی و مهم را در زمان به وجود آمدن این گونه اهداف نشان می دهد. سکانس انتهایی دربر دارنده پیامی است: مردم بهتر خواهند شد اگر از قید و بند اجبار رهبر های پزجذبه و معتقد خود رها شوند. مخالفت علم گرایان با "ارباب" نیز دلیل ساده و واضحی دارد: هرگونه ارتباطی با هابورد در هر حال، سخنانی تند و انتقادتی شدید را به همراه دارد!
    فیلم ارباب به ارتباط متقابل بین کاراکتر ها می پردازد و شامل تحولات شخصی آن ها نمی شود. لنسستر هم چنان کم اهمیت است و ما اطلاعاتی از گذشته او کسب نمی کنیم و حتی یک سکانس واقعی از اعتقادات او که از آن ها سخن می گوید مشاهده نمی شود. ما قدرت او در تصمیم گیری، توانایی اش در محافظت کردن و کنترل شرایط و گاه گاهی انفجار وی از خشم را می بینیم. در بعضی شرایط او همچون عروسک خیمه شب بازی همسرش نشان داده می شود و در بعضی شرایط دیگر همسرش را نادیده گرفته و فراموش می کند. ما فردی را بهتر درک می کنیم؛ زیرا از او یک پیشینه شخصی می بینیم. اما با این همه شخصیتش هم چنان نفوذ ناپذیر است. در هر حال این بخشی از خواسته اندرسون است که نشان دهد چگونه نقشه های لنسستر شکست می خورد. زاویه دید فردی به ما اجازه ورود به لایه های زیرین داستان را می دهد. سکانس های خیالی و تدوین رویایی فیلم در ترکیب با واقعیات باعث می شود در بعضی صحنه ها ما نتوانیم دقیقا تشخیص دهیم که آن صحنه ها حقیقت است یا نه! این موضوع باعث می شود که هر دو ملاقات فردی با دوست دختر سابقش مبهم به نظر برسد.
    درباره این که فیلیپ ساویر هافمن می تواند برای ایفای نقش در این فیلم اسکار دریافت کند یا نه، اندکی تردید وجود دارد. این نقش یکی از کاراکتر های پر زرق و برق است که می تواند توجه آکادمی جوایز اسکار را به خود جلب کند. او بسیار خوب در جایگاه لنسستر ظاهر شده است؛ اما این کار یکی از ایفای نقش های قدرتمند وی در طول دوران فعالیت حرفه ای اش نیست. هافمن کمی شبیه مریل استریپ است. او در همه چیز عالی است و این موضوع امکان توصیف دقیق کارهایش را از ما می گیرد. مسلما بهترین ایفای نقش در این فیلم از خواکین فنیکس است. کسی که مانند هم نامش از پایین ترین درجات به جایگاه کنونی اش رسیده. او برای به تصویر کشیدن فردی، مثل کریستین بیل در The Machinist دگرگونی های جسمی بسیاری متحمل شده است. ظاهر لاغر و تکیده، چهره مریض گونه، شانه هایی افتاده و طرز راه رفتن خاص و لخ لخ کنان از خصوصیات فردی است که فنیکس برای به نمایش گذاشتنشان در شخصیت فردی غرف شده و خود را فراموش کرده است و حتی لحظه ای در فیلم وجود ندارد که حرکاتش غیر طبیعی به نظر برسد. چنین کارکتر هایی باعث نوسانات بسیاری در فرد می شود؛ اما فنیکس کاملا مهار شده عمل می کند و در سکانس هایی که فردی کنترل خود را از دست می دهد هم بازی قوی و جذابی دارد.
    امی آدامز احتمالا هیج توجه خاصی را برای بازی در فیلم "ارباب" جلب نخواهد کرد. ایفای نقش او بسیار ساده و معمولی و کارکترش پر از سایه و ابهام است اما شرح ماری سو داد از او عجیب و غریب می باشد. وی ظاهرا یک زن مطیع و آرام است (که در تمام طول فیلم حامله می باشد) اما ما چیز بیشتری می بینیم و گاهی باعث تعجب ماست که او عروسک گردانی است که لنسستر را به حرکت وا می دارد.
    "ارباب" به آرامی به سمت جلو حرکت می کند و پیش می رود و یک رابطه احساسی بین مردم و هر چیز و هر کسی که در فیلم وجود دارد، ایجاد می کند. شیوه کار اندرسون در به تصویر کشیده مسائل کاملا هوشمندانه و گیراست. گاهی اوقات این موضوع برای ما یادآور روش Terrence Milick در ساخت فیلم ها می شود. علی رغم این مسئله –یا شاید به همین علت- این فیلم حالت ماندگار و تاثیرگذار خود را از دست می دهد. اما بدون شک کسانی خواهند بود که ارباب را شاهکار بخوانند و در زمان اکرانش شایعات بسیار مبنی بر اسکار گرفتن آن بیان کنند.
    با تمام این سخنان نمی توان نبوغ هنری این فیلم را تکذیب کرد ولی باید دانست تنها دلیل حضور "ارباب" در بین فیلم های بزرگ داستان قوی و رضایت بخش آن است. این فیلم در بطن خود ارزش های بسیار دارد اما به علت روند کند و آرامش برای اغلب مخاطبان کسالت آور است و آنان را آن چنان که باید جذب نمی کند.




    این نقد و ترجمه تحت کپی رایت سایت سینماسنتر منتشر شده است . لذا هر گونه کپی برداری از این مطالب بدون اجازه نویسنده و سایت سینماسنتر www.cinemacenter.ir نقض آشکار قوانین کپی رایت محسوب می گردد .
    ویرایش توسط ScarFace : 10-21-2012 در ساعت 12:03
    FFKIA, .:SoMaYeH:., ScarFace و 8 کاربر دیگر به این پست علاقمند بوده اند.


  5. #3
    هیچ وقت به رفقات خیانت نکن و سعی کن دهنتو ببندی (رابرت دنیرو : رفقای خوب)
    ScarFace آواتار ها
    وضعیت : ScarFace آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jul 2010
    محل سکونت : کرج . گوهردشت
    سن: 31
    نوشته ها : 11,484
    سپاس ها : 10,143
    سپاس شده 25,840 در 7,194 پست
    یاد شده
    در 50 پست
    تگ شده
    در 758 تاپیک

    پاسخ : Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)

    با تشکر ویژه
    نقد مربوطه در وبگاه فیسبوک در صفحه سینماسنتر به اشتراک علاقه مندان گذاشته شد

    با تشکر مدیر بخش نقد و بررسی سینماسنتر
    ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
    ----------
    دم ازبازی حکم میزنی!دم ازحکم دل میزنی!پس به زبان"قمار"برایت میگویم!قمار زندگی را به کسی باختم که"تک" "دل" را با"خشت"برید!جریمه اش"یک عمر" حسرت"شد!باخت ِ زیبایی بود!یاد گرفتم به "دل"،"دل" نبندم!یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم!"دل"را باید" پر"زد جایش"سنگ"ریخت"که با"خشت""تک پری" نکنند.


  6. کاربر روبرو از پست مفید ScarFace سپاس کرده است .


  7. #4
    The Reflective Age
    Death Magnetic آواتار ها
    وضعیت : Death Magnetic آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Apr 2012
    محل سکونت : Vancouver
    نوشته ها : 116
    سپاس ها : 31
    سپاس شده 405 در 102 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 631 تاپیک

    پاسخ : Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)

    دو مورد:1.من متوجه نشدم ،نقد مال برادینلی هست یا ایبرت؟ چون عنوان برادینلی ـه ولی تو عکس دوم منتقد ایبرت هست.2.تلفظ صحیح Joaquin ،"یاکین" هست نه "خواکین" (3.بهترین فیلم امساله :دی )

  8. #5
    Majid Leave آواتار ها
    وضعیت : Majid Leave آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Jan 2013
    سن: 29
    نوشته ها : 43
    سپاس ها : 120
    سپاس شده 132 در 37 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 179 تاپیک

    پاسخ : آخرين فيلمي كه شما ديديد ؟! (همراه با توضيحات )

    220px-themaster2012poster.jpg
    تاپیک فیلم رو پیدا نکردم و همینجا میگم

    The Master پاول تامس اندرسون بی چون و چرا شاهکاره .

    حق میدم خیلی ها بدشون بیاد . ولی این فیلم حداقل 50 60 سال از زمانه ما جلوتره . اینو جدی میگم . ولی داستانش تو دهه 50 60 میگذره !

    استاد مسلم اندرسون ، کوبریک هستش ( + جان هیوستن ) که تو همه صحبتهاش گفته . حتی سبک فیلمسازیش هم هر سری به کوبریک نزدیک تر میشه و فاصله ساخت بین فیلمهاش هم که دست استاد رو از پشت بسته !

    فیلمهای کوبریک هم طی 10 20 سال هی ارزشش بیشتر شد (( شاینینگ که کاندید بدترین کارگردانی شده بود !!!!!!!! ))

    به نظر من اندرسون از تمام هم سن های خودش ( برادران کوئن ، تارانتینو ، نولان و الان هم افلک) خیلی خیلی بهتره . یعنی اصلا مقایسه اینها درست نیست . عمق شخصیت های اندرسون رو مقایسه کنید با شخصیت های فقط خوب مهندسی شده نولان !

    از این حرفها بگذریم The Master سرگرم کننده نیست ( هر چند که من خیلی باهاش سرگرم شدم ! )

    الان که تو جشنواره فجر هستیم مثلا بهرام توکلی آسمان زرد کم عمق باید این فیلم رو ببینه و بفهمه یه فیلم ( هنری ) قرار نیست فقط ( افه ) باشه .

    و خیلی از دانشجو های دانشگاه هنر که تا یه فیلمی کلا از مرحله پرت میزنه ، یه برچسب ( مینی مال و برای مخاطب خاص ) میچسبونن و بسم ا... !!!!!

    Master نمونه یه فیلم خاص و هدف داره هر چند که خسته کننده نیست

    بازیها را باید جدا کرد . یعنی بازیهای شاهکار فیلم رو فراموش کنید . چون ممکنه هدف فیلم یادتون بره !!!! هر چند که نمیشه . دفعه اول دیدنش فقط محو بازیها میشید

    انصافا بگم بازی دنیل دی لوئیس در مقابل خواکین فونیکس هیچی نیست . واقعا هیچی نیست

    فیلیپ سیمور هافمن که نمیدونم چجوری توصیف کنم این قدرت بازیگری رو و اگه به انتخاب منصفانه باشه باید از کریستف والتز ببره جایزه رو ( هر چند که والتز هم خیلی خوب بود)

    10 از 10
    FFKIA, Ali_Silent-Killer, Caligula و 1 کاربر دیگر به این پست علاقمند بوده اند.

  9. 7 کاربر از پست مفید Majid Leave سپاس کرده اند .


  10. #6
    گاهی آدمی در 20 سالگی میمیرد ولی در 70 سالگی به خاک سپرده می شود...
    LuCiFer آواتار ها
    وضعیت : LuCiFer آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Nov 2012
    محل سکونت : 021
    نوشته ها : 1,945
    سپاس ها : 2,722
    سپاس شده 7,604 در 1,715 پست
    یاد شده
    در 9 پست
    تگ شده
    در 338 تاپیک

    پاسخ : Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)

    والله تا اونجائی که من میدونم "پائول توماس آندرسون" بهیچ وجه همسن و سال "برادران کوئن" و "کوئنتین تارانتینو" نیست...!!(آندرسون و نولان هر دو زاده 1970 هستند ولی برادران کوئن 1954-1957 و تارانتینو زاده ی 1963)
    درستِ که پائول توماس آندرسون کارگردان شاخصی هست و آثار فاخری مثل Magnolia و There Will Be Blood رو تو کارنامه هنریس داره ولی این که بخوایم اون رو با کریستوفر نولان و کوئنتین تارانتینو و برادران کوئن مقایسه کنیم و حتی از اونها بهتر بدونیمش مثلا بواسطه ی عمیق بودن شخصیت های فیلمهاش نسبت به شخصیت های مهندسی شده نولان کاری عبث بیش نیست(اگر توماس آندرسون شخصیت های عمیقی تو فیلمهاش داره در عوض نولان موضوعاتی رو برای فیلم هاش انتخاب میکنه که اگر عمیق بهشون نگاه نکنی چیزی ازشون نمی فهمی آثاری مثل MeMent0 و InCepti0n گواهی برای این موضوع هستند)

    آندرسون اولین کار مهم و شاخصش تو کارنامه هنریش که باعث شد مطرح بشه Magnolia بود در سال 1999 درصورتی که 5سال قبل از اون تارانتینو با Pulp Fiction به یک چهره جهانی تبدیل شد و تونست رتبه چهارم رو تو Top 250 بدست بیاره(جدا از این که در همون سال با الیور استون تو فیلم نامه فیلم Natural Born Killers همکاری داشت و طرح اولیه ی این فیلم ایده ی تارانتینو بوده)
    و بعد از اون بود که تارانتینو شروع کرد به قاعده شکنی و سبکی رو تو فیلم هاش بوجود آورد که تا قبل از Pulp Fiction هیچ کارگردانی این کار رو نکرده بود,همین موضوع هم باعث محبوبیت روزافزون تارانتینو در بین تماشاگران و منتقدین شد(دیگه کاری به آثار دیگش مثل Kill Bill و Inglourious Basterds و ... ندارم)

    یکی از مهم ترین ویژگی های آثار توماس آندرسون این هست که کارهاش مخاطب خاص داره و در بعضی مواقع مخاطبین خیلی خاص و متاسفانه یا خوشبختانه مخاطبین فعلی سینما اکثرا عام هستند و با خیلی از مضامینی که این گونه کارگردان ها تو فیلمهاشون به کار میبرن غریبه اند و نمیتونن درکش کنند(کسائی مثل جیم جارموش یا دیوید لینچ یا...) بهمین خاطر هست که اینجور آثار درگیشه فروش چشمگیری ندارند یا در سایت IMDB امتیاز بالائی رو کسب نمیکنن و در بعضی مواقع حتی منتقدین هم از درکشون عاجز هستند
    بهمین دلیل هست که بنظرم باید یکم این قبیل کارگردان ها فیلم هاشون رو به سمت و سوئی ببرن که مخاطب عام هم بتونه اینجور فیلم هارو ببینه باهاشون ارتباط برقرار کن و سرگرم بشه...!!!!!!

    خوب مسلما کوبریک کبیر استاد خیلی از کارگردان های امروزی بوده و هست خیلی ها سعی کردن که کوبریک شوند یا حتی به کوبریک شدن نزدیک شوند ولی در حال حاظر این اتفاق نیوفتاده...
    اگر گارگردانی بیاد و بگه استاد من تو فیلم سازی کوبریک هست و هر چند سال یکبار هم سراغ فیلمی بره مسلما نمیشه این نتیجه رو گرفت که کارهاش داره به کارهای کوبریک نزدیک میشه
    اگر کوبریک در طول 48سال فعالیت هنریش همش 13 تا فیلم ساخت(بطور میانگین هر 3-4سال یکبار) به این دلیل بود که در مورد همه ی کارهاش تحقیق میکرد و بسیار نکته بین بود و شدیدا به جزئیات توجه میکرد و هر موضوعی رو که انتخاب میکرد فلسفی اون رو بررسی میکرد بهمین دلیل هست که میگن کوبریک یک فیلسوف در لباس یک کارگردان بوده...(ولی من این چند نکته آخر رو تو کارهای آندرسون نمیبینم)
    ویرایش توسط LuCiFer : 02-04-2013 در ساعت 14:01
    AloneDreamer به این پست علاقمند بوده است.
    براي ملتي كه سردشان است

    باريدن برف

    اصلا اتفاق رمانتيكي نيست


    ايلهان برك

  11. #7
    گاهی تنها ماندن بهای آدم ماندن است...
    MoonCity آواتار ها
    وضعیت : MoonCity آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2011
    محل سکونت : زنــ ــــــــــــ ـده باد.... ایران
    سن: 29
    نوشته ها : 2,473
    سپاس ها : 4,293
    سپاس شده 6,616 در 1,422 پست
    یاد شده
    در 20 پست
    تگ شده
    در 816 تاپیک

    پاسخ : Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)

    این فیلم رو دیدم و خیلی خیلی من رو خسته دو کسل کرد، اصلاً حالم رو گرفت
    از اونجایی که عادت ندارم کاری رو نیمه کاره رها کنم مجبور شدم حدود 2 ساعت فیلم رو تحمل کنم... بسیار کسل کننده بود
    تنها نکته مثبتش هم همون بازی خوب بازیگراش بخصوص فینیکس بود
    smgh470 به این پست علاقمند بوده است.

  12. 2 کاربر از پست مفید MoonCity سپاس کرده اند .


  13. #8
    moeeen13 آواتار ها
    وضعیت : moeeen13 آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Mar 2013
    نوشته ها : 12
    سپاس ها : 24
    سپاس شده 9 در 5 پست
    یاد شده
    در 0 پست
    تگ شده
    در 182 تاپیک

    پاسخ : Cwr.65- نقد و بررسی فیلم The Master توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)

    فیلم خوبی بود ولی همونطوری که بقیه هم گفتن سرگرم کننده نبود! بهترین چیز فیلم هم بازی فنیکس بود. بدجوری تو نقشش فرورفته بود! شانه های افتاده، طرز راه رفتنش صحبت کردنش. اسکار حقش بود. بازی هافمن هم خیلی خوب بود ولی من فکر می کنم کریستوفر والتز توی جانگو چیز دیگه ای بود.
    شخصیت ها خیلی قوی بودن، بازیگری خوب بود ( فنیکس که فوقالعاده بود ) ولی سیر کند فیلم بود که کار دستش داد. با این که موضوغ فیلم بیشتر تفکر بر انگیز بود تا سرگزم کننده ولی اگه روند فیلم نتد تر می شد می تونست موفق تر باشه.

  14. کاربر روبرو از پست مفید moeeen13 سپاس کرده است .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترجمه نقد فیلم Cwr.56 - نقد و بررسی فیلم Prestige توسط راجر ایبرت(اختصاصی سینماسنتر)
    توسط ScarFace در انجمن نقــدهای معتبر جهانی (اختصاصی)
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 06-22-2019, 11:22
  2. ترجمه نقد فیلم Cwr.105- نقد و بررسی فیلم The Fly توسط جیمز برادینلی(اختصاصی سینماسنتر)
    توسط ScarFace در انجمن نقــدهای معتبر جهانی (اختصاصی)
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 08-20-2013, 18:38
  3. ترجمه نقد فیلم Cwr.47 - نقد و بررسی انیمیشن Brave توسط راجر ایبرت(اختصاصی سینماسنتر)
    توسط ScarFace در انجمن نقــدهای معتبر جهانی (اختصاصی)
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: 07-18-2013, 14:30
  4. ترجمه نقد فیلم Cwr.67- نقد و بررسی فیلم Taken 2 توسط راجر ایبرت(اختصاصی سینماسنتر)
    توسط ScarFace در انجمن نقــدهای معتبر جهانی (اختصاصی)
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 07-10-2013, 14:27
  5. ترجمه نقد فیلم Cwr.50 - نقد و بررسی فیلم TED توسط راجر ایبرت(اختصاصی سینماسنتر)
    توسط ScarFace در انجمن نقــدهای معتبر جهانی (اختصاصی)
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 03-18-2013, 15:14

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده نموده اند: 0

There are no members to list at the moment.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •